- Waardering
- 21
Thx Fransie en bodylab. Ik ga de bestelling plaatsen![]()
Dank voor je bestelling!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Fransie en bodylab. Ik ga de bestelling plaatsen![]()
Zijn er al samples van de nieuwe smaken ? Binnen een week zal ik wsl weer 20kg rice and protein kopen , zie dat hij ietsje goedkoper is als ik nu 8 potten koop .
Eerst was het 200€ , dan 230€ en nu 215 voor 8 potten . Iets verranderd aan de formule ?
Grtz Nick D

En als je 8 potten in één keer besteld heb je ze het goedkoopst
blijft makkelijk anderhalf jaar goed hoor & ja je kan verschillende smaken kiezen offcourseKan je dan ook verschillende smaken kiezen en krijg je dit wel op voor einde houdbaarheidsdatum? ( srs vraag )
echt goede gainer. ++Heb net op facebook gezien van een goeie dealdus heb het maar eens gewaagd voor op het internet te shoppen
nog nooit gedaan dus hopelijk werkt dit goed

Oe, zag net op facebook dat er nieuwe smaken rice and protein zijn
Banaan is altijd wel lekker voor de afwisseling, niet zo'n dominante smaak.

Zijn er al samples van de nieuwe smaken ? Binnen een week zal ik wsl weer 20kg rice and protein kopen , zie dat hij ietsje goedkoper is als ik nu 8 potten koop .
Eerst was het 200€ , dan 230€ en nu 215 voor 8 potten . Iets verranderd aan de formule ?
Grtz Nick D

blijft makkelijk anderhalf jaar goed hoor & ja je kan verschillende smaken kiezen offcourseecht goede gainer. ++

Kan je dan ook verschillende smaken kiezen en krijg je dit wel op voor einde houdbaarheidsdatum? ( srs vraag )
alleen vaste klanten? kheb nog nooit bij jullie besteld maar dit product wekt wel me interresse...We hebben enkele samples beschikbaar van de nieuwe Rice & Protein smaken!
Vaste klanten kunnen een PM sturen!![]()
hey bodylab,
ik ga weer ff een nieuwe stack bouwen en dacht aan het volgende
rice en protein
post workout
creatine
beta alanine
100% cassein
nog tips of leuke aanbiedingen?![]()

alleen vaste klanten? kheb nog nooit bij jullie besteld maar dit product wekt wel me interresse...