Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen jullie voor mij wat samples regelen bodylab ? :D
btw, ben vaste klant hoor :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je interesse maar helaas... alleen vaste klanten.
We hebben op dit moment niet zo heel veel sample materiaal beschikbaar.
En als je t wil proberen... gewoon doen ;)
Mhaw kijk wel ff anders zit ik dalijk met zo'n pot in me mik... thx voor reactie anyway :)

• Topic Starter Topic Starter
die rich en protein is prima..

vult ook goed :P mocht ik af en toe niet aan een maaltijd toekomen wat ik meestal probeer te voorkomen natuurlijk ;) dan kan ik het prima vervangen door een rice en protein shake.

smaak is ook prima ik heb chocola ;) alleen af en toe wel wat korrelig maar dat kan liggen aan te weinig water bij teveel poeder :P (6 maatscheppen in 600ml water)

die rich en protein is prima..

vult ook goed :P mocht ik af en toe niet aan een maaltijd toekomen wat ik meestal probeer te voorkomen natuurlijk ;) dan kan ik het prima vervangen door een rice en protein shake.

smaak is ook prima ik heb chocola ;) alleen af en toe wel wat korrelig maar dat kan liggen aan te weinig water bij teveel poeder :P (6 maatscheppen in 600ml water)

Dank voor het compliment!

Mijn flesje body detox is bijna op! Had er niet zoveel van verwacht maar ben echt verrast door het resultaat!

Zal straks even een review schrijven :thumbs:

bouw m altijd met 8 scheppen en 350ml water. Maar zo word ie echt onwijs goed, moet je maar is proberen!

Bon appetit :thumb:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 20:08 ----------

Mijn flesje body detox is bijna op! Had er niet zoveel van verwacht maar ben echt verrast door het resultaat!

Zal straks even een review schrijven :thumbs:

Dank voor je compliment! :thumb:
De Body Detox is een product waar we absoluut trots op zijn!

Body detox heb ik nooit geprobeerd... ik ben erg benieuwd naar je revieuw!,

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 09:18 ----------

bouw m altijd met 8 scheppen en 350ml water. Maar zo word ie echt onwijs goed, moet je maar is proberen!

Dus dat is het geheim om zo"n monster te worden!?! :) ik bestel meteen een pot!!

vz95dg.jpg

New! Hydro Builder is de gloednieuwe post workout formule van Optimum Nutrition!

2ci8qb6.jpg

Ik ga eens de Rice & Protein proberen van jullie en ga direct 3 potten bestellen !!!! :D

Laatst bewerkt:
Heb weer 8potten besteld , 7 chocolat en 1banaan , aub geen shakebekers bijsteken

informeer mij of betaling correct toegekomen is , ik betaalde zoals altijd met visa , maar nadat ik betaald heb , kreeg ik een foutmelding

Laatst bewerkt:
Heb weer 8potten besteld , 7 chocolat en 1banaan , aub geen shakebekers bijsteken

informeer mij of betaling correct toegekomen is , ik betaalde zoals altijd met visa , maar nadat ik betaald heb , kreeg ik een foutmelding

ik heb je een PM gestuurd.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:59 ----------

Ik ga eens de Rice & Protein proberen van jullie en ga direct 3 potten bestellen !!!! :D

Top, bedankt voor je bestelling :thumb:

heb pm gestuurd, hopelijk doet t systeem nu niet k*t :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven