bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mhaw kijk wel ff anders zit ik dalijk met zo'n pot in me mik... thx voor reactie anywayBedankt voor je interesse maar helaas... alleen vaste klanten.
We hebben op dit moment niet zo heel veel sample materiaal beschikbaar.
En als je t wil proberen... gewoon doen![]()

is die creatine van jullie http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Creatine-Pro-500-gram-635 van goede kwaliteit?
mocht ik af en toe niet aan een maaltijd toekomen wat ik meestal probeer te voorkomen natuurlijk
dan kan ik het prima vervangen door een rice en protein shake.
alleen af en toe wel wat korrelig maar dat kan liggen aan te weinig water bij teveel poeder
(6 maatscheppen in 600ml water)die rich en protein is prima..
vult ook goedmocht ik af en toe niet aan een maaltijd toekomen wat ik meestal probeer te voorkomen natuurlijk
dan kan ik het prima vervangen door een rice en protein shake.
smaak is ook prima ik heb chocolaalleen af en toe wel wat korrelig maar dat kan liggen aan te weinig water bij teveel poeder
(6 maatscheppen in 600ml water)
bouw m altijd met 8 scheppen en 350ml water. Maar zo word ie echt onwijs goed, moet je maar is proberen!
Mijn flesje body detox is bijna op! Had er niet zoveel van verwacht maar ben echt verrast door het resultaat!
Zal straks even een review schrijven![]()
bouw m altijd met 8 scheppen en 350ml water. Maar zo word ie echt onwijs goed, moet je maar is proberen!
ik bestel meteen een pot!!ook maar eens proberenbouw m altijd met 8 scheppen en 350ml water. Maar zo word ie echt onwijs goed, moet je maar is proberen!

net besteld:
rice en protein 2x
post workout
creatine
beta alanine
100% cassein
gooi de doos maar weer vol met samples als t kan!![]()

Heb weer 8potten besteld , 7 chocolat en 1banaan , aub geen shakebekers bijsteken
informeer mij of betaling correct toegekomen is , ik betaalde zoals altijd met visa , maar nadat ik betaald heb , kreeg ik een foutmelding
Ik ga eens de Rice & Protein proberen van jullie en ga direct 3 potten bestellen !!!!![]()
ik heb je een PM gestuurd.
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:59 ----------
Top, bedankt voor je bestelling![]()