Skyrock
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net de 3 potten Rice & Protein binnen gekregen hoppa
Binnen een half uurtje de eerste shake en ga beginnen met vanille smaak !
Alleen jammer dat 1 van de potten is opengegaan tijdens de transport, waardoor er heel wat poeder in de doos zat![]()
ja ik snap het niet, die banaansmaak bevatte helemaal geen korreltjes, totaal niet, gewoon net als een wheyshake..
hey bodylab, ik heb mijn samples nog altijd niet binnen gehad
duurt dit altijd meestal een week omdat het samples zijn ?![]()
De reden hiervan is naar nu blijkt dat mij per ongeluk een verkeerd sample is toegestuurd. Namelijk een whey ipv r&p. Voor de duidelijkheid: ook de r&p banaansmaak is op het laatst een beetje korrelig. Overigens vind ik dit niet storend. Maar ik wil jullie niet verkeerd geïnformeerd hebben.
Bodylab, bedankt voor de nieuw toegestuurde samples.
Ook maar is de rice&protein banaan besteld ben benieuwdcheck PM
Ik was aan het kijken voor rice&protein. Maar in de omschrijving staat: veel vezels, terwijl er per 100gr maar 2.3gr inzit. Ook staat bij de ingrdiënten whey concentraat en caseïnaat als eerste. Dit zijn natuurlijk de minste eiwitbronnen. Wat zijn de percentages van voorkomen? Hoeveel concentraat, isolaat, micellar, ...?
Weet je hier al iets meer over?In de omschrijving staat het stukje over vezels vermeld als voordeel van zilvervliesrijst. Zilvervliesrijst op zich bevat een mooie hoeveelheid voedingsvezel maar eer zijn natuurlijke diverse voedingsmiddelen die hoger zitten dus ik begrijp je reactie. Ik leg je opmerking nog even neer bij productontwikkeling.
Ik heb de percentages van voorkomen niet bij de hand. Hier moet ik iemand voor raadplegen.
nee, ik ga er even voor je achteraan.
nee, ik ga er even voor je achteraan.
Mijn collega van klantenservice maakt het voor je in orde.
---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 16:12 ----------
Bodylab,
Ben opzoek naar een goede burner/ burner stack..
Hebben jullie misschien wat advies voor mij.
Thnx Rick
Hey Rick!
[Link niet meer beschikbaar]blijft een topproduct.
Kan je dan wel de volgorde van hoog naar laag vrijgeven?
Is het niet logisch dat je wil weten wat je inneemt?
Is het niet logisch dat je wil weten wat je inneemt?
"ok"Alle supplementen leveranciers hebben producten waarvan ze de samenstelling niet van vrijgeven, anders kan iedereen het namaken.
"ok"
Bij productinformatie staat dat er whey-isolaat inzit. Bij de samenstelling staat deze er niet tussen bij de ingrediënten.