XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Komt hij op een pot?

iedereen die de pre-workout probeerd, post aub wat jullie ervan vinden want ben zeer benieuwd en denk eraan om hem ook te kopen!

alvast bedankt!

bodylabs is reaching new hights! ik wachte al een tijdje op een pre-workout van julile en nu zie ik opeens in mijn mail dat er eentje is, exitemend alom!! :D

Heb een half uur lang deze pose moeten vasthouden voor de foto :D
Een Pre Workout pro....goed bezig!!!

Shredded op die foto hoor.
Was je in contest prep?:D

Komen er ook samples van ? :P

Ben hier ook wel benieuwd naar jullie pré-workout! Het spijtige is dat ik er al vele heb gehad die niet aanslaan dus samples zouden wel fantastisch zijn.:)

ik ben ook zeker benieuwd naar jullie nieuwe Pre, die "vernieuwde" versie van crack is het ook niet helemaal.

Was alweer met een potje Jack3d bezig, bedankt voor de samples en de snelle levering trouwens :D

Ben hier ook wel benieuwd naar jullie pré-workout! Het spijtige is dat ik er al vele heb gehad die niet aanslaan dus samples zouden wel fantastisch zijn.:)

We zijn bezig met samples, we houden jullie op de hoogte!

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 11:47 ----------

ik ben ook zeker benieuwd naar jullie nieuwe Pre, die "vernieuwde" versie van crack is het ook niet helemaal.

Was alweer met een potje Jack3d bezig, bedankt voor de samples en de snelle levering trouwens :D

'r Welcome!

Ik was aan het kijken voor rice&protein. Maar in de omschrijving staat: veel vezels, terwijl er per 100gr maar 2.3gr inzit. Ook staat bij de ingrdiënten whey concentraat en caseïnaat als eerste. Dit zijn natuurlijk de minste eiwitbronnen. Wat zijn de percentages van voorkomen? Hoeveel concentraat, isolaat, micellar, ...?

Ik was aan het kijken voor rice&protein. Maar in de omschrijving staat: veel vezels, terwijl er per 100gr maar 2.3gr inzit. Ook staat bij de ingrdiënten whey concentraat en caseïnaat als eerste. Dit zijn natuurlijk de minste eiwitbronnen. Wat zijn de percentages van voorkomen? Hoeveel concentraat, isolaat, micellar, ...?

In de omschrijving staat het stukje over vezels vermeld als voordeel van zilvervliesrijst. Zilvervliesrijst op zich bevat een mooie hoeveelheid voedingsvezel maar eer zijn natuurlijke diverse voedingsmiddelen die hoger zitten dus ik begrijp je reactie. Ik leg je opmerking nog even neer bij productontwikkeling. :)

Ik heb de percentages van voorkomen niet bij de hand. Hier moet ik iemand voor raadplegen.

Ok thx, het lijkt me een goed product, maar ik weet altijd graag wat de samenstelling is van de sups die ik koop :).

Ik had vanmorgen een PM gestuurd omdat de betaling was mislukt (en het samplepack) Maar ik heb nog geen reactie gehad. Ik had al wel een automatisch mailtje gehad waarin een link stond om het opnieuw te proberen. Ik kan dat vanavond wel doen.

Ik had vanmorgen een PM gestuurd omdat de betaling was mislukt (en het samplepack) Maar ik heb nog geen reactie gehad. Ik had al wel een automatisch mailtje gehad waarin een link stond om het opnieuw te proberen. Ik kan dat vanavond wel doen.

Je order wordt vandaag verstuurd incl. samplepack :)

Graag gedaan en bedankt voor het compliment!

2 jaar geleden toen ik voor het eerst suplementen via internet kocht was dat ook via bodylab en had iets fout gedaan met de ref. vermelding, heb toen een email gestuurd en 25 min later kreeg ik telefoontje en een dag later was m'n pakje gearriveerd! dus ben niets anders gewoon dan de uitstekende Bodylab service! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven