kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sta op het punt een abbo op flex te nemen. nu kan ik daar bij kiezen dat ik een potje black cats krijg of pre workout pro. welke raden jullie aan? merk nooit zo veel van pre wo's maar vind het wel fijn als ik poep veel energie heb
Ordernummer: 2012-03-30-126664
Samples zijn altijd welkom![]()

Had je in je opmerkingen wel er bij gezet dat je mij persoonlijk kent![]()
. Ik had 3x blue berry whey, en nog wat andere maar die 3x blue berry was nogal apart xD.
. is dit te voorkomen?Kunnen jullie hier niet een leuke combo van maken?
Pure Oats 100% Natural 5.0 kg
Whey Protein 100% Isolate 2000 gram
Protein-6 Deal
Protein-6 Pancakes 2000 gram
Ordernummer: 2012-04-14-131103
Weet niet of jullie toevallig ook iets van post workout samples hebben? Eiwitjes heb ik voorlopig voldoende![]()
mn bcaa's die ik bestel van bodylab gaan altijd open in het potje zelf, waardoor alles onder de poeder komt te zitten. is dit te voorkomen?
Bij deze is je klacht genoteerd. Is natuurlijk niet de bedoeling.
---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 13:47 ----------
heb trouwens lomp gedaan met bestellen en 3 keer een bestelling geplaatst, dus dat kan gewoon in 1 doos naar mn adres
Heb al een emmertje besteld en inmiddels binnen. Goede aanbieding.
Ordernummer: 2012-04-14-131103
Weet niet of jullie toevallig ook iets van post workout samples hebben? Eiwitjes heb ik voorlopig voldoende![]()
Vandaag dan toch maar eens gebeld... er was inderdaad iets mis gegaan. Er zou geprobeerd zijn telefonisch en via mail contact te krijgen maar is niet gelukt...@Bodylab
Ging er eigenlijk van uit dit dinsdag binnen te hebben... gaat er iets mis?
Vandaag gebeld door Bodylab. Smaak niet op voorraad. Dus maar voor andere smaak gegaan. Wederom is de vertraging gecompenseerd, ben benieuwd wat ik allemaal ga krijgenVandaag dan toch maar eens gebeld... er was inderdaad iets mis gegaan. Er zou geprobeerd zijn telefonisch en via mail contact te krijgen maar is niet gelukt...
Ter compensatie een t-shirtje aangeboden gekregen. Als het goed is wordt het morgen verzonden... nog even wachten dan maar.

Vandaag gebeld door Bodylab. Smaak niet op voorraad. Dus maar voor andere smaak gegaan. Wederom is de vertraging gecompenseerd, ben benieuwd wat ik allemaal ga krijgen![]()
Had ik die pancakes maar niet besteld...