XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het eerst besteld bij jullie, mijn coach vond me zo zielig met mijn 6000 kcal dat ik een weightgainer mocht gaan gebruiken :D

Wel beetje jammer dat ibo nerges op een pot staat :p

Vanmiddag samples binnen gekregen, de blue berry geprobeerd, erg lekker vind ik! :D En de choco Rice & Protein voor trainen genomen, mixt goed weg, en smaakt nog es top ook, blijvertje voor mij! Ook net bestelling geplaatst ;)

Mmmmmm, wat is het leuk om de doos open te doen bij jullie.

Bezuinigt op een goed marketing plan en maar gewoon een lekker wijf er opgezet? :p

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag samples binnen gekregen, de blue berry geprobeerd, erg lekker vind ik! :D En de choco Rice & Protein voor trainen genomen, mixt goed weg, en smaakt nog es top ook, blijvertje voor mij! Ook net bestelling geplaatst ;)

Goed te horen, Dank je wel voor de positieve reactie en bestelling! :thumb:

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 13:47 ----------

Mmmmmm, wat is het leuk om de doos open te doen bij jullie.

Bezuinigt op een goed marketing plan en maar gewoon een lekker wijf er opgezet? :p

Er was een goed marketingplan tot mijn vriendin begon te zeuren dat ze perse op de folder wilde staan ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de samples!

En inderdaad, ik had nog nooit z'n mooie kijkdoos gezien;)

Blue berry en Ananas zijn :thumbs:

Goed te horen, Dank je wel voor de positieve reactie en bestelling! :thumb:

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 13:47 ----------

Er was een goed marketingplan tot mijn vriendin begon te zeuren dat ze perse op de folder wilde staan ;)

Hahaha very nice :D
Ik ga strax ook eens een gokje wagen en wat bestellen.

Bestelling vandaag binnen! Top, bedankt voor de sample pack, en de nog extra samples:D. Binnenkort nog even de Rice&Protein bestellen!

Ben erg tevreden over jullie:)
Paar scherpen prijzen zien staan, dus wees vooral niet bang om de aanbieding te posten in dit topic :thumbs:

Bestelling vandaag binnen! Top, bedankt voor de sample pack, en de nog extra samples:D. Binnenkort nog even de Rice&Protein bestellen!

Graag gedaan en succes met de samples! :)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 15:16 ----------

Ben erg tevreden over jullie:)
Paar scherpen prijzen zien staan, dus wees vooral niet bang om de aanbieding te posten in dit topic :thumbs:

Dank je wel!
Gaan we zeker doorvoeren Killy!

Er staan op dit moment enkele [Link niet meer beschikbaar] online.
Voor wie op de hoogte wil blijven van onze aanbiedingen en introducties schrijf je hier in voor de nieuwsbrief!

Jullie website werkt trouwens niet goed op mijn mobiel, kan niet de toolbar aan de linker kant helemaal zien.
Valt buiten het beeld en kan niet opzij scrollen?

Ga zo ook een emmertje whey bestellen wat is jullie meest gevraagde en lekkerste smaak op dit moment?

@ Killy, ik hoef niet zozeer op een potje hoor, je hebt wel mooie flyers, kan je die lekker ophangen :D:D

En raspberry smaak rules, gooi er wat vanille ijs doorheen en maak een lekkere milkshake...jummmieeee

@ Killy, ik hoef niet zozeer op een potje hoor, je hebt wel mooie flyers, kan je die lekker ophangen :D:D

En raspberry smaak rules, gooi er wat vanille ijs doorheen en maak een lekkere milkshake...jummmieeee

Moet toch eerlijk zeggen, dat ik het fysiek wat nu op het boekje staat mooier vind dan dat van jou.
Maarja, jij hebt dan ook geen slanke benen en flinken toeters :)

En geen vanille ijs he! Uit hongeren naar de arnold's!

Jullie website werkt trouwens niet goed op mijn mobiel, kan niet de toolbar aan de linker kant helemaal zien.
Valt buiten het beeld en kan niet opzij scrollen?

Welke mobiel heb je Killy? Gaan we het even bekijken.
Bedankt voor je input!:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 11:40 ----------

Ga zo ook een emmertje whey bestellen wat is jullie meest gevraagde en lekkerste smaak op dit moment?

De Vanille blijft het meest verkocht maar de reacties op de Blueberry zijn zeer positief. De smaak is enkele weken geleden geintroduceerd dus het is nog niet de harste loper.

Elk samplepack bevat whey Blueberry, Mango, Ananas en Vanille. Mocht je bestellen kun je gelijk eea proberen !

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 11:40 ----------

Dank je wel! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven