MuscleMeat

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren aller eerste supplement bij jullie besteld de rice&proteinen keer kijken wa da ga geven hey

Ik heb vorige week vrijdag een pot whey besteld, zou die dan normaal vandaag aan moeten komen? woon in Belgie

Ordernummer: 2011-09-05-79983
Orderdatum: 05-09-2011
Betaalwijze: Ideal

Extra preworkout samples kunnen geen kwaad aangezien ik binnenkort weer een nieuwe preworkout nodig heb!
eerste keer rice&protein gebruiken hopelijk slaat het een beetje aan!

• Topic Starter Topic Starter
gisteren aller eerste supplement bij jullie besteld de rice&proteinen keer kijken wa da ga geven hey

Bedankt voor je bestelling! :thumb:

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 11:44 ----------

Ik heb vorige week vrijdag een pot whey besteld, zou die dan normaal vandaag aan moeten komen? woon in Belgie

Bestelling worden direct verstuurd en horen binnen 1 werkdag in belgie te worden afgeleverd. Soms kan het bankverkeer tussen BE en NL een dagje extra vragen.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 11:45 ----------

Ordernummer: 2011-09-05-79983
Orderdatum: 05-09-2011
Betaalwijze: Ideal

Extra preworkout samples kunnen geen kwaad aangezien ik binnenkort weer een nieuwe preworkout nodig heb!
eerste keer rice&protein gebruiken hopelijk slaat het een beetje aan!

Ik zie je bericht te laat dus hoop dat er wat samples zijn meegestuurd.
Succes met de Rice en Protein!

mooie review in de m&f :thumbs: binnenkort toch maar eens proberen dan

Is gain pro van deze site een beetje goed spul?

Is gain pro van deze site een beetje goed spul?

de gain pro word erg goed ontvangen door de meeste klanten. zeker onder klanten die moeite hebben met aankomen.

de gain pro is deze week in de weekaanbieding misschien een mooie kans om de gain pro een keer te proberen.

Laatst bewerkt:
Gain pro is top als je moeilijk aankomt. Ik gebruik nu Rice en protein en merk dat ik hier droger op kan gainen. Energiepeil is ook stabieler. Zeker een aanrader.

de rice & protein is een ideaal product voor mensen waar van het vet %percentage omhoog schiet door gebruik van een gewone weight gainer.

doordat de koolhydraten uit zilvervliesrijst komen is het product super geschikt om droog te gainen.

Waarneer komen de acties ibo acties? Al van te voren of nadat hij de AC wint?

voor 8 potten dus 220 euro

zal er mss dan bestellen

Jullie hebben toevallig ook geen borage? GLA product?

Heb gisteren ook bestelling geplaatst, Whey pro, BCAA's, creatine en No Xplode plus de samples van de whey.Ben wel benieuwd.

als ik beloof de 23ste ibo niet helemaal vol te proppen met junk food als we naar de snackbar gaan, krijg ik dan wat goodies bij mijn bestelling? :D

Ordernummer: 2011-10-12-87154

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven