UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Hadden jullie al een antwoord op m'n pm
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?hallo ik heb een vraagje mbt de ronnie coleman actie.
Je kan kiezen uit verschillende "kados".
Zijn dit wrist wraps of straps? Het prentje lijkt namelijk erg goed op straps maar onder het plaatje staat wrist wraps...
grts

super service!, had vorige week syntha 6 besteld verkeerde smaak geleverd gekregen.
De volgende dag een andere smaak in huis, en die smaakt lekker![]()

Bodylab,
Ik zag deze mooie aanbieding Mass Protein 4,54 kg op jullie site. Daarbij staat "Meng 3 afgestreken maatscheppen met 400 ml water of melk", alleen kan ik nergens vinden hoeveel gram zo'n maatschep dan is. Graag zou ik dat willen weten zodat ik rekening kan houden met de voedingswaarde die ik dan binnenkrijg.
Alvast bedankt!![]()

Mijn ervaringen met Bodylab zijn uiterst positief, ben al bijna 4 jaar klant.
Mijn ervaring met Bodylab is dat ze altijd op tijd leveren dus een dag erna, prijs/kwaliteitsverhouding naar mijn opzicht uistekend is en de service is tip top in orde. Ik heb al een paar keer gebeld voor wat vragen over o.a. Pre workouts en deze werden direct en proffesioneel beantwoord. Verder hebben ze een eigen huismerk wat als een trein loopt en ook in mijn vooraad kastje volop aanwezig is. Ik heb er geen negatief woord over te zeggen, raad het iedereen in m'n omgeving steeds weer aan.
Oja, los van mijn mening over Bodylab heb ik hier tevens een keer 26 kilo Whey Protein gewonnen, bij mij kunnen ze geen potten meer breken, dankbaar!

Weet je misschien wanneer de supperfoods online komen? Ik heb via de mail contact gehad en er wordt al 2 weken gezegd:'Dit weekend'. Maar ik zie nog steeds niks staan?

Weet je misschien wanneer de supperfoods online komen? Ik heb via de mail contact gehad en er wordt al 2 weken gezegd:'Dit weekend'. Maar ik zie nog steeds niks staan?

Hee Byron,
De producten staan online: http://www.bodylab.nl/nutriboost/
Hou er wel rekening mee dat als je deze producten gaat vergelijken met andere merken in prijs, dat deze producten biologisch zijn en daardoor iets prijziger![]()
.Eerste bestelling bij jullie: 2014-02-07-474345
Zouden er nog wat pre-workout samples bij kunnen?
Hoe meer hoe beter. Bij XXL kreeg ik nu al 2 keer niks, dus probeer ik jullie een keer.
Dit zal bepalen waar ik volgende keer bestel...
Maar please doe er wat samples bij.
Zou bij ordernummer 475328 een pancake sample bijgedaan kunnen worden?![]()