Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee UnknownDBB,

Wij hebben producten pas net binnen, en hebben er op dit moment nog geen reactie ontvangen van onze klanten over de smaak!

Dat is zeker een goed idee, maar ik verwacht dit niet op korte termijn in ons assortiment :D

Oke zonde:)

Enig idee wanneer jullie review mogelijkheid actief is op jullie site? Want dan kan ik gelijk een review plaatsen over de walden farms mayo nadat ik deze geprobeerd heb namelijk:D

• Topic Starter Topic Starter
Oke zonde:)

Enig idee wanneer jullie review mogelijkheid actief is op jullie site? Want dan kan ik gelijk een review plaatsen over de walden farms mayo nadat ik deze geprobeerd heb namelijk:D

Helaas heb ik hier nog geen datum van, ik weet wel dat het op de planning staat:)

Kleine bestelling geplaatst.

OrderID: 366326

Nemen jullie binnekort meer sauzen op van WaldenFarms of blijft het voorlopig bij het huidige assortiment?

Kleine bestelling geplaatst.

OrderID: 366326

Nemen jullie binnekort meer sauzen op van WaldenFarms of blijft het voorlopig bij het huidige assortiment?

Ik verwacht dat over een aantal weken de andere producten ook in assortiment worden genomen:)

Afgelopen jaren bestel ik bijna alles bij bodylab, goede spullen en snel thuis.

orders:
354900
300763
300753
292399
265515
235925
235918
174087
145273
122569
109350
102830
96674
95158
88993
67852

Ik heb nu als sinds een paar dagen de whey pro pistachio. En deze is heerlijk!

Gelijk maar even een review geschreven. :)

ik vind jullie pancakes niet meer op de site ???

ik vind jullie pancakes niet meer op de site ???

Is uitverkocht denk ik.
Doet Bodylab altijd met uitverkochte producten volgens mij, terwijl het beter zou zien indien ze het product gewoon laten staan met de verwachtte leverdatum erbij.

Is uitverkocht denk ik.
Doet Bodylab altijd met uitverkochte producten volgens mij, terwijl het beter zou zien indien ze het product gewoon laten staan met de verwachtte leverdatum erbij.

Het begint echt een droef toeter van een shop te zijn... site is rommelig, customer service traag,
hier reageert er ook niemand, en als je al een besteld en je hele doos die je thuis krijgt hangt vol
met pannenkoek poeder trekt ook iedereen de schouders op

Héhé ... toch maar naar B&F dan voor pannenkoeken. Minder lekker maarja...

Het begint echt een droef toeter van een shop te zijn... site is rommelig, customer service traag,
hier reageert er ook niemand, en als je al een besteld en je hele doos die je thuis krijgt hangt vol
met pannenkoek poeder trekt ook iedereen de schouders op

Héhé ... toch maar naar B&F dan voor pannenkoeken. Minder lekker maarja...

Hee Robke,

De pancakes zijn op dit moment niet voorradig en ik verwacht ze volgende week terug in ons assortiment:)

Wij reageren zeker, heb je misschien een order nummer dan kan het even controleren hoe dit opgepakt is?

Is uitverkocht denk ik.

idd, best storend dat je een product dan gewoon niet meer kan vinden. Het is dat ik hier even een kijkje nam, anders had ik aangenomen dat ze/jullie het niet meer verkochten, niet heel slim imo.

overigens al wat preciezere informatie bekend over wanneer de pancakes weer verkrijgbaar zijn? Ben er namelijk zo goed als doorheen...:eek:

idd, best storend dat je een product dan gewoon niet meer kan vinden. Het is dat ik hier even een kijkje nam, anders had ik aangenomen dat ze/jullie het niet meer verkochten, niet heel slim imo.

overigens al wat preciezere informatie bekend over wanneer de pancakes weer verkrijgbaar zijn? Ben er namelijk zo goed als doorheen...:eek:

Wij zijn inderdaad aan het kijken of wij hier in kunnen verbeteren, hartelijk dank voor je tip :)

De pancakes zijn op dit moment weer voorradig!

Wij zijn inderdaad aan het kijken of wij hier in kunnen verbeteren, hartelijk dank voor je tip :)

De pancakes zijn op dit moment weer voorradig!

Yo Bodylab.

Al enige tijd dat ik dit gevraagd heb maar weten jullie ook de AS-is percentages van jullie whey ?
Antwoord kan ook via pm uiteraard..

Hebben jullie ook de verzendmethode pakjegemak?

Oke, pakjegemak zou wel handig zijn. Jullie isolaat is top btw !

Gister voor het eerst bij jullie besteld en vandaag netjes ontvangen.
Mijn god wat is jullie pistache Whey heerlijk!!
Dit word een herhaal bestelling. De sample verpakking vond ik minder handig, heb een kwart per ongeluk verspilt.

Bodylab is sinds enkele maanden 1 van mijn favo winkels .
Hun eiwitten zijn erg lekker , goed amino profiel en ook nog eens een heerlijke smaak .
Heb dan ook veel van hun producten ( huismerk ) opgenomen in mijn stack .

Mooie aanbiedingen , fijne service en altijd binnen 24 uur antwoord op vragen .

In mijn optiek dus een aanrader !

Bodylab is sinds enkele maanden 1 van mijn favo winkels .
Hun eiwitten zijn erg lekker , goed amino profiel en ook nog eens een heerlijke smaak .
Heb dan ook veel van hun producten ( huismerk ) opgenomen in mijn stack .

Mooie aanbiedingen , fijne service en altijd binnen 24 uur antwoord op vragen .

In mijn optiek dus een aanrader !

Dank voor je compliment! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven