Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo Bodylab, tot wanneer was de concentrated pre workout in de aanbieding?

Na mijn vakantie weer een grote voorraad pancakes inslaan. Vind ze echt top, blijven lekker terwijl ik ze al driekwart jaar eet en goede voedingswaarden.

bestelling is geplaatst man, thnx voor de reactie op mijn mail. je hebt ze idd weer in voorraad die vet meterjes. hoop ze morgen binnen te hebben.
greets

Bestelling gemaakt voor 22.00 uur, mails ontvangen van bevestiging van betaling, maar niet van verzending.
Is deze onderweg of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Bestelling gemaakt voor 22.00 uur, mails ontvangen van bevestiging van betaling, maar niet van verzending.
Is deze onderweg of niet?

Hee Massivebe,

De verzendbevestigingen worden vaak pas rond half 11 verstuurd.

Stuur even via een pm je order nummer dan zal ik het even controleren voor je:)

Groet,

Bodylab

Bestelling geplaatst

Ordernummer: 2013-07-30-349909

Hopelijk zoals altijd alles in orde :)

wel jammer dat er geen meer stuks korting was voor 8 potten in plaats van tot maar 4

Dankje Bodylab, net jullie mail ontvangen. Ik verwacht deze morgen dan ;)

Bestelling geplaatst

Ordernummer: 2013-07-30-349909

Hopelijk zoals altijd alles in orde :)

wel jammer dat er geen meer stuks korting was voor 8 potten in plaats van tot maar 4

Hee Nick,

Klopt inderdaad omdat wij de stuk prijs hebben verlaagd kunnen wij het product niet nog lager zetten bij 8 stuks :D

Dankje Bodylab, net jullie mail ontvangen. Ik verwacht deze morgen dan ;)

Dank voor je bestelling!!!

Zouden jullie op mijn PM willen reageren alstublieft.
Thnx :D

Thnx voor het antwoord :D

Weer een bestelling geplaatst:)

Yo Bodylab,

Whey is bijna op dus zal binnenkort even een bestelling plaatsen, maarrrrrrrrrrrrrr

jullie Walden Farms Mayonaise. Wat moet ik me voorstellen bij de smaak?
En is het niet een idee om zelf sauzen te ontwikkelen? Of is dat een nogal ingewikkeld iets?

Yo Bodylab,

Whey is bijna op dus zal binnenkort even een bestelling plaatsen, maarrrrrrrrrrrrrr

jullie Walden Farms Mayonaise. Wat moet ik me voorstellen bij de smaak?
En is het niet een idee om zelf sauzen te ontwikkelen? Of is dat een nogal ingewikkeld iets?

Hee UnknownDBB,

Wij hebben producten pas net binnen, en hebben er op dit moment nog geen reactie ontvangen van onze klanten over de smaak!

Dat is zeker een goed idee, maar ik verwacht dit niet op korte termijn in ons assortiment :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven