Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
@Bodylab Top voor de openheid!

Heb recent ook een pot whey bij bodylab besteld. Wil deze eens proberen.

(Ik ga nog een paar leveranciers uittesten.)

Maar het testresultaat is al een groot voordeel!!

Jullie hebben er bij deze een nieuwe klant bij, in de strijd om het marktleiderschap waren jullie niet degene die vooraan stonden om een trap na te geven maar bleven gewoon doen wat jullie altijd deden. Me like.

Bedankt! :)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Hebben jullie een sample pack van jullie whey?

Wij hebben inderdaad een sample pack beschikbaar.
Hij verkoopt wel heel erg hard sinds een paar weken ;)

Je kunt m hier bekijken:
http://www.bodylab.nl/bodylab24/whey-protein-sample-pack-2000?sqr=sample pack&

• #1.002
Beste DBB’ers,

Hierbij de resultaten van een recente kjeldahl en aminozuren analyse van onze Bodylab Casein.

[Link niet meer beschikbaar]

dmr2vd.jpg

14tbj1t.jpg

1253x9g.jpg

De uitkomsten van de labtesten zijn genoteerd in 100 gram product.
Het aminozurenprofiel vermeld je op een label per 100 gram eiwit zodat je de
kwaliteit van het eiwit zo goed mogelijk kan weergeven.

In de onderstaande tabel hebben we samengevat hoe de uitkomst van de aminozurenanalyse
zich verhoudt t.o.v. het label indien we 100 gram eiwit omrekenen naar 100 gram product.

2mqly52.jpg

We hopen jullie hiermee een duidelijk beeld te hebben gegeven van de kwaliteit van onze Bodylab Caseine.

We zien jullie eventuele vragen met plezier tegemoet!

ben ik blij dat ik pas caseine bij jullie heb besteld :D

Keurig, goed bezig bodylab!

Jullie pot creatine heeft een redelijk coole uitstraling, alleen het moment dat ik dat stuk plastic bij de deksel eraf wil scheuren, scheur ik in 1x die hele verpakking eraf. Ligt dit aan mij, ben ik onhandig? Nu zonder de verpakking is het gewoon een zwart potje met wit poeder. Vrij schimmig.

Waarom heeft dit zo lang geduurd? Even moeten wachten op de nieuwe batch?

Jullie pot creatine heeft een redelijk coole uitstraling, alleen het moment dat ik dat stuk plastic bij de deksel eraf wil scheuren, scheur ik in 1x die hele verpakking eraf. Ligt dit aan mij, ben ik onhandig? Nu zonder de verpakking is het gewoon een zwart potje met wit poeder. Vrij schimmig.
Waarom is dat "schimmig" ???

Ook hier was het blijkbaar geen geseald staal?

• #1.011

Bedankt, Galen.
Het scheurrandje zou moeten meewerken en enkel het bovenkantje los moeten laten.
Waarschijnlijk is er geen rekening gehouden met klanten die razend enthousiast worden van onze sensationele kwaliteit ;)

Maar zonder gekkigheid ik zal je feedback even doorspelen. :)

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Waarom heeft dit zo lang geduurd? Even moeten wachten op de nieuwe batch?

Dag Twigg, bedankt voor je vraag!
Nee hoor, onze batches zijn en blijven ongewijzigd. Deze batch is waarschijnlijk ook een stuk eerder geproduceerd dan de test is gedaan.

We vinden het dan ook erg jammer dat we niet zijn meegenomen in alle onafhankelijke testen.

Je zult bij ons ook geen veranderingen in inhoud en prijs gaan zien de komende tijd. :)

Ik begrijp je kritische houding maar we zijn met Bodylab actief in Nederland, België, Duistland (zeer groot), Oostenrijk, Zwitserland en Turkije. We kopen gewoon heel erg groot in. Zijn elke dag scherp op alle operationele kosten en bieden een goed product voor een zeer scherpe prijs.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Staat overigens ingeleverd op 19.01.2015 dus dat valt reuze mee

Dank je, JochemB.
We hebben gemerkt dat klanten behoefte hebben aan meer inzicht na alles wat er is gebeurt. Begrijpelijk!
We zullen dan ook actief zijn om zoveel mogelijk inzicht te geven aan al onze (potentiële) klanten.

Door onze prijzen die vaak gelijk zijn aan Bodyenfit hebben veel mensen wantrouwen.
We zijn dan ook erg enthousiast over de mogelijkheid om iedereen te laten zien dat we bij Bodylab wel de genoemde kwaliteit leveren voor een scherpe prijs.

Zoals hiervoor gezegd. Bij ons geen plotselinge, sterk wijzigende samenstellingen of prijzen :)

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Ook hier was het blijkbaar geen geseald staal?

We hebben twee verpakkingen van ons product gestuurd ter controle van eigen leverancier/product.
De precieze definitie van geseald zullen we binnenkort nog even opnemen met het lab.

Zoals eerder gezegd we vinden het jammer niet meegenomen te zijn in vorige testen en voorlopig geen plotselinge veranderingen in samenstelling en prijs bij Bodylab :)

De labtesten zijn ingezet, ik verwacht de resultaten begin volgende week binnen.

Indien wij de resultaten hebben zullen deze hier direct gepost worden!

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Zeker onze kwaliteitscontrole gaat verder dan alleen onze eiwit poeders.

We komen hier zeker volgende week even op terug!

Nog eens vragen ivm creatine, beta alanine, arginine.

• #1.014
Nog eens vragen ivm creatine, beta alanine, arginine.

Bedankt voor je reminder.

We hebben net even gebeld naar onze farmaceut. De persoon die dit regelt zit tot over z'n oren in het werk en heeft het helaas nog niet kunnen inzetten. Testen zijn er al maar worden geadministreerd door onze partner. Ter info: dit bedrijft test en verwerkt de grondstoffen maar is niet de leverancier van de grondstoffen.

We hebben voor a.s. maandag een afspraak ingepland om hier achteraan te gaan en het gelijk zo te regelen dat we dit in het vervolg direct kunnen doorzetten.

Hoop je hiermee voor nu even voldoende te hebben geïnformeerd. :)
Verder info volgt asap!

zo, voor het eerst maar eens jullie whey besteld.... ben benieuwd of de smaak gaat bevallen.
na jaren dezelfde whey te hebben genuttigd nu maar over gestapt... het lijkt er op dat jullie je zaken wat netter doen!

Zijn jullie shake bekers/bidon's bpa en dehp vrij?

• #1.018
Waarom zit er Glycine in jullie Diet-Shake? Doen jullie ook aan Amino-spiking?

INGREDIËNTEN: Caseine micellar (koemelk, lactose), whey proteine concentraat (koemelk, lactose, soja), glycine, voedingsvezel: inuline, ei-eiwit isolaat, whey proteine isolaat (koemelk, lactose, soja), vitamine en mineralen premix: (natrium chloride, tri kalium citraat, magnesium carbonaat, vitamine C, niacine, vitamine E, panthoteenzuur, vitamine B6, vitamine B2, vitamine B1, foliumzuur, biotine, vitamine B12), l-choline bi tartraat, groene thee extract, zoetstof: sucralose, l-carnitine tartraat, chroom picolinaat; Aardbei: smaakaroma: aardbei, natuurlijke kleurstof: bietenrood; Banaan:smaakaroma: banaan; Cappuccino:smaakaroma: cookies & cream, cappuccino, oploskoffie; Choco*: magere cacaopoeder, smaakaroma: choco; Rode vrucht:smaakaroma: framboos, aardbei; Vanille: smaakaroma: vanille.

• #1.020
Waarom zit er Glycine in jullie Diet-Shake? Doen jullie ook aan Amino-spiking?

INGREDIËNTEN: Caseine micellar (koemelk, lactose), whey proteine concentraat (koemelk, lactose, soja), glycine, voedingsvezel: inuline, ei-eiwit isolaat, whey proteine isolaat (koemelk, lactose, soja), vitamine en mineralen premix: (natrium chloride, tri kalium citraat, magnesium carbonaat, vitamine C, niacine, vitamine E, panthoteenzuur, vitamine B6, vitamine B2, vitamine B1, foliumzuur, biotine, vitamine B12), l-choline bi tartraat, groene thee extract, zoetstof: sucralose, l-carnitine tartraat, chroom picolinaat; Aardbei: smaakaroma: aardbei, natuurlijke kleurstof: bietenrood; Banaan:smaakaroma: banaan; Cappuccino:smaakaroma: cookies & cream, cappuccino, oploskoffie; Choco*: magere cacaopoeder, smaakaroma: choco; Rode vrucht:smaakaroma: framboos, aardbei; Vanille: smaakaroma: vanille.

Beste Massnovice,

Bedankt voor je vraag.

Nee, we doen niet aan amino spiking.
In al onze producten, als whey protein, whey isolaat, casein staat er geen Glycine in de ingrediëntenlijst.
Je zult dan bij labtesten ook nooit afwijkende hoeveelheden glycine tegenkomen.

Er zit inderdaad Glycine in onze Diet Shake. Daarom hebben we dit ook gedeclareerd in de ingrediëntenlijst. Diet Shake is een mengsel bedoeld als shake om af te vallen. Het product bevat een hele lijst van ingrediënten om tot de door ons gewenste formule te komen. Een volle, romige en lekkere shake met diverse ingrediënten die bijdragen aan een dieet en slechts 70kcal bevat. Dit met zo min mogelijk vet en suikers.

Ik hoop je vraag hiermee duidelijk te hebben beantwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven