AndroidHealthClinic

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag men pot whey toegestuurd gekregen. Het deksel was niet verzegeld buitenaf en binnenin was de pot ook niet verzegeld. Hij hing ook onder de whey langs buiten......??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Vandaag men pot whey toegestuurd gekregen. Het deksel was niet verzegeld buitenaf en binnenin was de pot ook niet verzegeld. Hij hing ook onder de whey langs buiten......??

Beste SynQ,

Zou jij misschien een foto van de pot naar onze klantenservice kunnen sturen, dan zullen zei dit controleren en hier op reageren!

Mja geen probleem, maar ik zie het nut daar niet van in. Wat gaan ze controleren adhv die foto? lol

Reminder

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Doen jullie ook testen op de aminozuren beta alanine & arginine en creatine? (alle huismerk producten)

De labtesten zijn ingezet, ik verwacht de resultaten begin volgende week binnen.

Indien wij de resultaten hebben zullen deze hier direct gepost worden!

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Zeker onze kwaliteitscontrole gaat verder dan alleen onze eiwit poeders.

We komen hier zeker volgende week even op terug!

Nog eens vragen ivm creatine, beta alanine, arginine.

Bedankt voor je reminder.

We hebben net even gebeld naar onze farmaceut. De persoon die dit regelt zit tot over z'n oren in het werk en heeft het helaas nog niet kunnen inzetten. Testen zijn er al maar worden geadministreerd door onze partner. Ter info: dit bedrijft test en verwerkt de grondstoffen maar is niet de leverancier van de grondstoffen.

We hebben voor a.s. maandag een afspraak ingepland om hier achteraan te gaan en het gelijk zo te regelen dat we dit in het vervolg direct kunnen doorzetten.

Hoop je hiermee voor nu even voldoende te hebben geïnformeerd. :)
Verder info volgt asap!

Zojuist een bestelling gedaan, helaas verkopen jullie geen Orange triad dus moet ik die nog ergens anders halen. Is er een mogelijkheid dat deze ooit in jullie assortiment komt?
En hebben jullie toevallig samples van de proteine-6 pannekoeken? Zou graag eerst testen voordat ik een grote pot koop :).

Laatst bewerkt:

Mijn potten hingen ook onder de whey langs buiten. maar ze waren wel verzegeld dus het zal van jou whey geweest zijn :knipoog:

Is jullie Eaa eruit?
Ik zie m nergens meer staan op de site

Eerste bestelling gedaan, ben benieuwd :) (Iso-100), ik heb overigens geen bevestiging per mail gehad?

Laatst bewerkt:
Na 10 jaar vaste klant van b&f ben ik ook overgestapt naar bodylab. Afgelopen week 2 emmers whey en emmer pancakes besteld. Levering was prima binnen 24 uur, enigste wat mij ook opviel was de whey poeder aan de buitenkant van de emmers.

Afgelopen week ook besteld, alles ging ook vol met whey ondanks het deksel nog niet open was geweest.
Misschien investeren in een seal?

zou ook graag eens een bestelling doen , maar wacht geduldig af op de labtesten .

producten en verpakkingen zien er erg aanlokkelijk uit :)

vind het wel gek dat jullie geen creapure creatine als huismerk aanbieden

Creatine van bodylab vond ik wel top werken.

Al enkele dagen geen whey protein 2kg meer en nu is de site offline...

Heb even een klein bestellingkje bij jullie gedaan aangezien de concurrent bepaalde spullen niet had .

Wel ik ben erg tevreden ( en dat zonder mijn shakebeker :roflol: ) zeker een dikke :thumbs: voor de pre workout , werkt aardig goed voor die prijs :)

Nog eens vragen ivm creatine, beta alanine, arginine.

Bedankt voor je reminder.

We hebben net even gebeld naar onze farmaceut. De persoon die dit regelt zit tot over z'n oren in het werk en heeft het helaas nog niet kunnen inzetten. Testen zijn er al maar worden geadministreerd door onze partner. Ter info: dit bedrijft test en verwerkt de grondstoffen maar is niet de leverancier van de grondstoffen.

We hebben voor a.s. maandag een afspraak ingepland om hier achteraan te gaan en het gelijk zo te regelen dat we dit in het vervolg direct kunnen doorzetten.

Hoop je hiermee voor nu even voldoende te hebben geïnformeerd. :)
Verder info volgt asap!

Reminder

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Nogmaals een reminder. Graag zien we nog de labtesten hiervan!

Denk dat bodylab niet meer afweet van dit topic , heb big T een pm gestuurd om deze terug te sticky'en

Heb de jongens van bodylab een maitje gestuurd om te vragen of ze terug actief willen reageren op dit topic .

Heb hun spullen bekeken en zou in de toekomst meer van hun willen bestellen

Bodylab is hier precies niet actief op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven