XXL Nutrition

Bodylab.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me vies van ze tegen man.
Ik haalde voorheen vrij veel supplementen bij Bodylab, maar dat is nu voorbij. Zeker als ze niets van zich laten horen.
Heb overigens al meerdere keren gebeld zonder ook maar iets wijzer te worden.

Valt me vies van ze tegen man.
Ik haalde voorheen vrij veel supplementen bij Bodylab, maar dat is nu voorbij. Zeker als ze niets van zich laten horen.
Heb overigens al meerdere keren gebeld zonder ook maar iets wijzer te worden.
Ik haalde ook altijd mijn supps daar, was vrij goedkoop en dacht kwaliteit in huis te halen..

Zover ik weet komt er van Bodylab geen reactie hetgeen op onbegrip kan rekenen bij verschillende leden hier.

Ik koop zelf van geen enkele webshop producten van het huismerk. Die zijn vaak verdacht goedkoop en twijfel dan altijd aan de kwaliteit :)

De meeste hier zullen wel zeggen dat XXL goed uit alle testen komt met hun huismerk maar zelf koop ik eiwitten van Optimum Nutrition. Heel tevreden over :p

Ps: zolang je producten koopt van een merk, zie ik zelf weinig redenen om niet af te wisselen en bij Body & Fit, Bodylab, XXL, ... te kopen. Als het een goede aanbieding is kan je er maar profijt mee doen.
Het sjoemelen gebeurt helaas niet alleen bij de huismerken, al denk ik dat je met ON / Glanbia wel een betrouwbaar merk/product in handen hebt.

Het sjoemelen gebeurt helaas niet alleen bij de huismerken, al denk ik dat je met ON / Glanbia wel een betrouwbaar merk in handen hebt.

Toen ik zag dat jij had gereageerd dacht ik even dat je eindelijk meer nieuws van bodylab had ontvangen, maar ook jou laten ze blijkbaar in het duister tastten. Had ik niet verwacht van ze.

Het is een vreemd verhaal want ze reageren wel via mail, maar als ik dan vraag om hier ook even te reageren, niets meer. Op hetzelfde moment dan toch de sponsoring verlengen... Enfin ik zal ze nog eens mailen, hoe het er nu aan toe gaat kan natuurlijk niet blijven duren.

• Like
Waarderingen: Khaos, iLift en KingBubba86
Het is een vreemd verhaal want ze reageren wel via mail, maar als ik dan vraag om hier ook even te reageren, niets meer. Op hetzelfde moment dan toch de sponsoring verlengen... Enfin ik zal ze nog eens mailen, hoe het er nu aan toe gaat kan natuurlijk niet blijven duren.

Zou je het kunnen laten weten als je meer info hebt? Ben ook wel benieuwd.

Zover ik weet komt er van Bodylab geen reactie hetgeen op onbegrip kan rekenen bij verschillende leden hier.

Ik koop zelf van geen enkele webshop producten van het huismerk. Die zijn vaak verdacht goedkoop en twijfel dan altijd aan de kwaliteit :)

De meeste hier zullen wel zeggen dat XXL goed uit alle testen komt met hun huismerk maar zelf koop ik eiwitten van Optimum Nutrition. Heel tevreden over :p

Ps: zolang je producten koopt van een merk, zie ik zelf weinig redenen om niet af te wisselen en bij Body & Fit, Bodylab, XXL, ... te kopen. Als het een goede aanbieding is kan je er maar profijt mee doen.
Denk je nou echt dat je het verschil in gains gaat merken tussen een ON en b&f shakie? alleen in je portemonnee ;)

• Like
Waarderingen: vntl
Wat een drama bedrijf dat Bodylab. Als je ze belt doen ze net als hun neus bloed. Ach, klanten nemen ze toch niet serieus. Op de NL markt cared het hun geen reet en die Duitsers weten hier niet van. @Analytic voel je je niet geroepen dit op de Duitse markt te verspreiden?

Sorry voor de offtopic maar damn wat heb jij een geile avatar.

Ps: ik besef dat als je je avatar nu verandert naar een oude vent ofzo, ik voor aap sta.
Wtf..

Ennnnn weer on: ben ook benieuwd naar de reactie van Bodylab. Anders zelf maar even verhaal halen. Toch wel flink wat euro's per jaar uitgegeven daar.

• Like
Waarderingen: 5keer5
Wat een drama bedrijf dat Bodylab. Als je ze belt doen ze net als hun neus bloed. Ach, klanten nemen ze toch niet serieus. Op de NL markt cared het hun geen reet en die Duitsers weten hier niet van. @Analytic voel je je niet geroepen dit op de Duitse markt te verspreiden?

Dit heeft al een deel van de Duitse bevolking bereikt via onderstaande sites.

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.gannikus.com/news/stickstoffanalyse-vom-bodylab24-whey-protein-isolat/

Hierdoor hebben wij gekozen om het grootste huisproduct Body Attack te testen en hebben we al 2 stikstofanalyses laten doen op hun isolaat en concentraat.
http://www.supplementlabtest.com/brands/body-attack

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPP!

E-mail BL ontvangen...

Takeaways:
  • Bodylab reageert bewust niet meer in hun sticky
  • Bodylab vindt dat mensen in dit topic maar op 1 ding uit zijn
  • Deze mensen moeten bij een klacht mailen of telefoneren
  • Bodylab reageert op betreffende test met het volgende:
De uitslag van de test hebben wij geaccepteerd. Het lab waarmee supplementenlabtest werkt is ons bekend en heeft een goede reputatie. Voor ons dus geen reden om te twijfelen aan de betrouwbaarheid van de test. Onze conclusie daaromtrent is dat deze eenmalige test een steekproef is en in dit geval onder onze eigen kwaliteitstandaard is uitgekomen. Dit betreuren wij, maar we trekken de uitslag van het lab niet in twijfel. We hebben vervolgens voor de opvolgende testen gedoneerd. Deze testen zijn gedaan door supplementenlabtest en sluiten spiking uit. Het feit dat we dit hebben gedaan is dan wel een indirecte vorm van reageren, maar het is weldegelijk een vorm van reageren.

Hoe de resultaten worden gepubliceerd zijn we het niet helemaal mee eens. Zoals ook aangegeven door Supplementenlabtest hebben wij de vermelding in de droge stof op het label staan. Deze vermelding staat er niets voor niets op. Wij kijken dus anders tegen de afwijking aan. Hier kan een zeer lange discussie over gevoerd worden, maar uiteindelijk accepteer je dit en houd je er rekening mee of niet. Het is ondertussen door verschillende partijen en personen aangegeven dat wij er zo over denken.
  • Bodylab vond de discussie niet netjes of zinvol en besloot daarom zich eruit terug te trekken
  • Bodylab wil anderzijds wel sponsor blijven
  • Huidig contract met Bodylab loopt tot en met 31-03-2016
  • BBnl heeft nog geen besluit genomen omtrent eventuele verdere sponsoring in 2016

• Like
Waarderingen: Maximum Effort, Sylve en AboveAndBeyond
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven