MuscleMeat

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net via hun Facebook een vraag gepost over de afwijkende waardes. Heel vrolijk en snel werd mijn post verwijderd en ben ik geblokkeerd.
Censuur politiek dus ook.

Lekker is dat. Al snap ik dat wel op hun FB pagina, maar als ze hier nou een verklaring zouden geven zou dat minder sketchy doen overkomen.

Heel erg dat ze hier nog altijd niet gereageerd hebben.
Misschien is dit iets voor de moderators om na te gaan aangezien er toch enkele ongeruste leden zijn en ze hier nog altijd sponsor zijn.

Misschien is dit iets voor de moderators om na te gaan aangezien er toch enkele ongeruste leden zijn en ze hier nog altijd sponsor zijn.
Not a single f*ck was given by the moderators ofzo.

Mee eens, waardeloos. Dit soort dingen mogen we niet accepteren. Wat er gebeurd is moet echt kwalijk genomen worden en vind dat BodyLab verre van professioneel is. Ze hebben het echt wel meegekregen want ze zitten continu 10% acties op Whey of combi voordelen te verspreiden via email terwijl ze dat in het verleden nooit deden. Ik vind het oprecht een mooi merk, mooie verpakkingen etc. Echter de service die ze heir laten zien, slaat nergens op.

Mee eens, waardeloos. Dit soort dingen mogen we niet accepteren. Wat er gebeurd is moet echt kwalijk genomen worden en vind dat BodyLab verre van professioneel is. Ze hebben het echt wel meegekregen want ze zitten continu 10% acties op Whey of combi voordelen te verspreiden via email terwijl ze dat in het verleden nooit deden. Ik vind het oprecht een mooi merk, mooie verpakkingen etc. Echter de service die ze heir laten zien, slaat nergens op.

Denk er net hetzelfde over...
Terwijl er van bodyenfit een hele heisa van werd gemaakt, blijft het hier opvallend stil :s Terwijl het even erg is.

Bodylab wacht tot de storm overwaait, gewoon een tactisch spelletje.. wel erg onprofessioneel.

In tegenstelling tot het B&F debacle, vind ik het bijzonder raar dat indien ze wisten dat hun whey niet ok was of gespiked, ze toch
gingen bijdragen tot het testen ervan. Misschien waren ze idd zelf niet op hoogte ervan in tegenstelling tot B&F en zijn ze nu bij
de leveranciers verhaal halen voor ze reageren

Ik vind dat ze in ieder geval moeten reageren, want dit is te makkelijk. Het kan zijn dat ze niet op de hoogte waren van de mindere kwaliteit, maar geef dat aan in een reactie en zorg ervoor dat je alles weer recht trekt.

Ik vind dat ze in ieder geval moeten reageren, want dit is te makkelijk. Het kan zijn dat ze niet op de hoogte waren van de mindere kwaliteit, maar geef dat aan in een reactie en zorg ervoor dat je alles weer recht trekt.

lol

Zoals B&F deed zeker? Dat was ook geen goed plan

lol

Zoals B&F deed zeker? Dat was ook geen goed plan

Sowieso werd er al veel meer gebashed op B&F. Toen werd er een heel groot drama van gemaakt, maar valt me op dat er nu weinig over te doen is verder. Behalve hier op DBB dan...

Sowieso werd er al veel meer gebashed op B&F. Toen werd er een heel groot drama van gemaakt, maar valt me op dat er nu weinig over te doen is verder. Behalve hier op DBB dan...

Tja. Ik denk ook niet dat bodylab zoveel klanten heeft / had. De meerderheid bestelde gewoon bij B&F. Dat speelt ook wel mee.

In tegenstelling tot het B&F debacle, vind ik het bijzonder raar dat indien ze wisten dat hun whey niet ok was of gespiked, ze toch
gingen bijdragen tot het testen ervan. Misschien waren ze idd zelf niet op hoogte ervan in tegenstelling tot B&F en zijn ze nu bij
de leveranciers verhaal halen voor ze reageren

Als ze niet op de hoogte waren zou ik als bedrijf het zo spoedig mogelijk bekent maken. Nu is er geen enkel antwoord, wat bij mij geen positief signaal afgeeft.

Tja. Ik denk ook niet dat bodylab zoveel klanten heeft / had. De meerderheid bestelde gewoon bij B&F. Dat speelt ook wel mee.

Ja dat speelt zeker wel mee. Maar wanneer je op Facebook kijkt bijvoorbeeld zie je dat Bodylab alsnog over de 115.000 likes heeft (tegenover een 175.000 van B&F). Dus Bodylab is zeker geen kleine shop!
Maar goed, gelukkig weten we welke eiwitshakes wel goed uit de testen zijn gekomen... :)

Leven jullie nog offfeeeuh?

Vind jij het dan als administrator het normaal dat ze tenopzichte van zoveel leden op zo'n groot forum niets laten horen? Op zijn minst een reactie dat ze het vreemd oid vinden. Als ze maar eens iets laten horen.. ipv alles via via. Het is een teken van weinig betrokkenheid voor mij. Ik heb een paar keer een rare reactie op facebook gehad en dus nu ook geblokkeerd, censuur ten top.

Haha come on, denk ik waag ook ff een poging om een post te plaatsen met een vraag over de waarden en toch mogelijk een reactie te krijgen.

Niks hoor.. adios delete/block :hello:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven