Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb in het verleden al verschillende malen bodylab gecontacteerd met de vraag hier te reageren. Maar dat willen ze blijkbaar niet. Heb 1 pot bij hun besteld en vond dat overdreven zoet smaken.
Buiten hun whey vond ik hun andere spullen wel ok.
Nou.. met zoveel input als ze hier geven kan bodylab ook wel opbokken als sponsor hier.
Heb ook met ze gebeld of ze er een verklaring over konden geven, maar dat konden ze niet. Ze wilden eerst hun eigen test afwachten, maar daar horen we ook maar bar weinig over..
Daarnaast vertelde de aardige man aan de andere kant van de lijn dat hij niet wist in hoeverre de test van supplementenlabtest betrouwbaar is. Als ik dan vraag of er in ieder geval gereageerd kan worden op het forum met een kleine uitleg zegt hij in eerste instantie dat dit bij de marketingafdeling ligt, om de keer erop (ja, heb 2x gebeld) te vertellen dat het bij de directie ligt. Daar gaan we dus niks van horen!
Zonder gekheid, bodylab kan van mijn part echt wel kappen met sponsoring op dit forum. Dat ze slecht uit de test komen is tot daar aan toe, maar helemaal niet meer reageren is geen teken van betrouwbaarheid. Moet dit forum daar wel mee in zee willen gaan?
Of ze dat moeten willen is een tweede..Sponsorcontracten lopen per jaar, zullen nog tijdje sponsor zijn denk ik![]()
Ze hebben betaald voor een jaar, zullen zeker hun sponsor dit jaar nog verderzetten, of ze het zullen verlengen is een ander verhaal.
Agree, ik vond t al shit. Na dit hele gebeuren hebben ze t woord shit naar een next level gebracht.
Gewoon diarree van gemaaktAgree, ik vond t al shit. Na dit hele gebeuren hebben ze t woord shit naar een next level gebracht.
Roos is nooit fijn.Denk dat de meeste van die huismerken maar zozo zijn.
Koop zelf altijd Optimum Nutrition en ben daar heel tevreden over!
Verder weinig ervaring met bodylab, 1 keer PWO besteld van ANS (The Ritual). Pakketje werd tijdig geleverd, enkel mijn shakebeker had de verkeerde kleur (roos ipv wit).
Kan iemand mij vertellen wat er gaande is met betrekking tot Bodylab?
Geloof dat ik iets heb gemist..
Afwijkende waardes met hun shakes
https://forum.bodybuilding.nl/topics/labtest-whey-protein-isolate-bodylab-11-eiwit.390849/
Wat zeggen ze zelf hierover dan?Ben benieuwd of de testresultaten van bodylab zelf al eens klaar zijn.