XXL Nutrition

Bodylab.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nouja dit zegt genoeg toch? geen reactie etc. Dan weet je voor jezelf dat je gewoon niet meer bij bodylab moet bestellen. simpel

Heb in het verleden al verschillende malen bodylab gecontacteerd met de vraag hier te reageren. Maar dat willen ze blijkbaar niet. Heb 1 pot bij hun besteld en vond dat overdreven zoet smaken.

Buiten hun whey vond ik hun andere spullen wel ok.

Heb in het verleden al verschillende malen bodylab gecontacteerd met de vraag hier te reageren. Maar dat willen ze blijkbaar niet. Heb 1 pot bij hun besteld en vond dat overdreven zoet smaken.

Buiten hun whey vond ik hun andere spullen wel ok.

Same here.

Nou.. met zoveel input als ze hier geven kan bodylab ook wel opbokken als sponsor hier.

Heb ook met ze gebeld of ze er een verklaring over konden geven, maar dat konden ze niet. Ze wilden eerst hun eigen test afwachten, maar daar horen we ook maar bar weinig over..
Daarnaast vertelde de aardige man aan de andere kant van de lijn dat hij niet wist in hoeverre de test van supplementenlabtest betrouwbaar is. Als ik dan vraag of er in ieder geval gereageerd kan worden op het forum met een kleine uitleg zegt hij in eerste instantie dat dit bij de marketingafdeling ligt, om de keer erop (ja, heb 2x gebeld) te vertellen dat het bij de directie ligt. Daar gaan we dus niks van horen!

Zonder gekheid, bodylab kan van mijn part echt wel kappen met sponsoring op dit forum. Dat ze slecht uit de test komen is tot daar aan toe, maar helemaal niet meer reageren is geen teken van betrouwbaarheid. Moet dit forum daar wel mee in zee willen gaan?

• Like
Waarderingen: Moshi, 5keer5 en SHRDD
Nou.. met zoveel input als ze hier geven kan bodylab ook wel opbokken als sponsor hier.

Heb ook met ze gebeld of ze er een verklaring over konden geven, maar dat konden ze niet. Ze wilden eerst hun eigen test afwachten, maar daar horen we ook maar bar weinig over..
Daarnaast vertelde de aardige man aan de andere kant van de lijn dat hij niet wist in hoeverre de test van supplementenlabtest betrouwbaar is. Als ik dan vraag of er in ieder geval gereageerd kan worden op het forum met een kleine uitleg zegt hij in eerste instantie dat dit bij de marketingafdeling ligt, om de keer erop (ja, heb 2x gebeld) te vertellen dat het bij de directie ligt. Daar gaan we dus niks van horen!

Zonder gekheid, bodylab kan van mijn part echt wel kappen met sponsoring op dit forum. Dat ze slecht uit de test komen is tot daar aan toe, maar helemaal niet meer reageren is geen teken van betrouwbaarheid. Moet dit forum daar wel mee in zee willen gaan?

Sponsorcontracten lopen per jaar, zullen nog tijdje sponsor zijn denk ik :D

Ze hebben betaald voor een jaar, zullen zeker hun sponsor dit jaar nog verderzetten, of ze het zullen verlengen is een ander verhaal.

Het lijkt me erg sterk dat ze het contract zullen verlengen. Bodylab moet wel met een heeel goed verhaal komen als ze ooit weer willen gaan reageren hier.

The interwebz never forget. :evil2:

Denk dat de meeste van die huismerken maar zozo zijn.

Koop zelf altijd Optimum Nutrition en ben daar heel tevreden over!

Verder weinig ervaring met bodylab, 1 keer PWO besteld van ANS (The Ritual). Pakketje werd tijdig geleverd, enkel mijn shakebeker had de verkeerde kleur (roos ipv wit).

Denk dat de meeste van die huismerken maar zozo zijn.

Koop zelf altijd Optimum Nutrition en ben daar heel tevreden over!

Verder weinig ervaring met bodylab, 1 keer PWO besteld van ANS (The Ritual). Pakketje werd tijdig geleverd, enkel mijn shakebeker had de verkeerde kleur (roos ipv wit).
Roos is nooit fijn.

• Like
Waarderingen: Testosteronbom
Kan iemand mij vertellen wat er gaande is met betrekking tot Bodylab?
Geloof dat ik iets heb gemist..

Ben benieuwd of de testresultaten van bodylab zelf al eens klaar zijn.

Zover ik weet komt er van Bodylab geen reactie hetgeen op onbegrip kan rekenen bij verschillende leden hier.

Ik koop zelf van geen enkele webshop producten van het huismerk. Die zijn vaak verdacht goedkoop en twijfel dan altijd aan de kwaliteit :)

De meeste hier zullen wel zeggen dat XXL goed uit alle testen komt met hun huismerk maar zelf koop ik eiwitten van Optimum Nutrition. Heel tevreden over :p

Ps: zolang je producten koopt van een merk, zie ik zelf weinig redenen om niet af te wisselen en bij Body & Fit, Bodylab, XXL, ... te kopen. Als het een goede aanbieding is kan je er maar profijt mee doen.

• Like
Waarderingen: Khaos en KingBubba86
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven