AndroidHealthClinic

BodyPump

Woopwoopwoop

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
6%
Heey gasten,

Even een vraag, ik geef in de fitness naast begeleiding ook groepslessen zoals spinning, bodybalance en ook Bodypump.

Nu had ik eens een vraag, wat vinden jullie van Bodypump bovenop mijn wekelijkse krachttraining? Ik train 5 a 6 keer per week en geef 2 keer per week bodypump. Zijn deze extra lessen bodypump goed voor mijn spieropbouw of denken jullie dat dit net een negatieve invloed heeft op mijn spieropbouw?

Voor degene die Bodypump niet kennen, dit is een les van een uurtje waarbij je je hele lichaam traint met redelijk laag gewicht maar heel veel herhalingen.

Filmpje van BodyPump: http://www.youtube.com/watch?v=pe4buZXOOjc

Benieuwd naar jullie meningen!

Pff lijkt me killer als je aan de orals zit, cramping of peace

OT: Gewicht lijkt me te laag om voor echte groei te zorgen, maar zal wel goeie cardio zijn :)

Hoi, sinds gisteren ben ik geregistreerd. Ik doe nu eigenlijk 1 jaar iedere week 3 keer Body Pump. Vind het een onwijs leuke manier van sporten. Ligt er natuurlijk eraan wat je wilt bereiken, ik wilde eerst beetje conditie opbouwen en kijken wat ik hiermee kon bereiken. De herhaling zijn veel, dus met veel gewicht op je stang ga je stuk en red je het einde niet :)

Groot en gespierd ben ik niet geworden, heb wel meer een model gekregen in mijn lichaam en vooral bij schouders en benen zie je dat er nu wel wat spieren zitten

Terug
Naar boven