Fitness Seller

Boeken

Ik zou de lat wat hoger leggen dan de griezelbus en iets lezen dat je blikveld ook werkelijk verwijdt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pfff je gaat toch geen Kant aanraden aan iemand die net griezelbus heeft gelezen :roflol:
on topic: mijn tip blijft nog de beste.

Oorlogswinter is ook voor grote mensen leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Chuck Palahniuk - Fight club
Dimitri Verhulst - De helaasheid der dingen
Harry Mulisch - De Aanslag
Chuck Palahniuk - Stikken
Jan Terlouw - Oorlogswinter

Deze van de weken maar op laten sturen. Kan ik voorlopig weer even mee verder. Meer aanraders hoor ik graag!

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb hier thuis "Into the wild" liggen, van John Krakauer.
Gebaseerd op de bekende film dus.

Het is wel eerder een documentaire over zijn leven, en niet niet door hem geschreven.
Nog niet echt zin gehad om er veel in te lezen dus ik kan het nog niet echt aanraden.

Het hefet me trouwens maar 10 EUR gekost, het is ook niet retedik.

4562202451_95d15fa54a.jpg

Als tussendoortje de playboy, of Hustler als je zit te schijten op de plee.
Ideaal om je tijd op de plee door te komen en gelijk even de interesses van de dames te bestuderen. Goeie oplossing lijkt mij?

Als je grappig wilt .. Alle boeken van Terry Pratchett

Thierry Hertoghe - taboe hormonen

• Topic Starter Topic Starter
Als tussendoortje de playboy, of Hustler als je zit te schijten op de plee.
Ideaal om je tijd op de plee door te komen en gelijk even de interesses van de dames te bestuderen. Goeie oplossing lijkt mij?

Vind dat niet zo'n ideale combinatie :P maar bedankt voor het mee denken ;)

Als je grappig wilt .. Alle boeken van Terry Pratchett

Net even gegoogled, maar heb toch liever wat minder gefantaseerde verhalen :) toch bedankt.

Thierry Hertoghe - taboe hormonen

Heb je het zelf gelezen? Dat lijkt me wel iets voor mijn ouders namelijk :P

Je hebt al een aardige keuze gemaakt. Zelf onlangs ook besloten wat meer klassiekers te lezen, Ontdekking van de hemel enzo.

Anders altijd alles van Bret Easton Ellis, maar daar moet je van houden. En wel in t Engels lezen.

Ayn Rand - Atlas Shrugged
Napoleon Hill - Think and Grow Rich
Maxwell Maltz - Psycho-cybernetics

Jonathan Littell - De welwillenden
Zeker een aanrader

Preston and Child serie zijn lekker weg te lezen in het zonnetje aan het zwembad.

Harry Mulisch - Siegfried

griezelbus
harry potter
kippenvel

:roflol:

Toen ik nog boeken las vond ik boeken van Stephen E. Ambrose wel goed. Gaat over de 2e wereldoorlog

Laatst bewerkt:
Boeken van paulo coelho, david baldici, dan brown. Persoonlijk vind ik dat je beter je tijd kunt besteden aan boeken waar je iets uit kunt leren (studieboeken)

Charles Bukowski - Postkantoor.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/postkantoor/666758061/index.html

Moet je zeker lezen. Dun boek dus wees niet bang, je leest het in een avondje uit.

Daarna lees je alles van Bukowski!

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 12:54 ----------

Boeken van paulo coelho, david baldici, dan brown. Persoonlijk vind ik dat je beter je tijd kunt besteden aan boeken waar je iets uit kunt leren (studieboeken)

Als je die onzin van Dan Brown leest kun je inderdaad beter je tijd besteden aan studieboeken.

suske en wiske

Gaunt's Ghosts... Als je deze serie hebt gelezen ben je een flinke tijd verder en heb je een van de beste verhalen ooit gelezen, je moet wel van sci-fi / space / oorlog / enz houden ;)

Maar als je meer boeken van Black Library gaat lezen kan het wel een impact hebben hoe je over de wereld e.d. gaat denken ;)

The Founding (omnibus, 1008 pages, October 2003, ISBN 1-84416-066-1, 768 pages, May 2006, ISBN 1-84416-369-5):
First and Only – ISBN 1-84416-164-1
Ghostmaker – ISBN 0-671-78410-2
Necropolis – ISBN 0-7434-1159-5

The Saint (omnibus, hardcover, October 2004, ISBN 1-84416-125-0, paperback, 1027 pages, August 2007, ISBN 1-84416-479-9)
Honour Guard – ISBN 1-84154-151-6
The Guns of Tanith – ISBN 1-84154-232-6
Straight Silver – ISBN 1-84154-262-8
Sabbat Martyr – ISBN 0-7434-4360-8

The Lost (omnibus, paperback, 1024 pages, March 2010, ISBN 1-84416-819-0)
Traitor General – ISBN 1-84416-113-7
His Last Command – ISBN 1-84416-238-9
The Armour of Contempt – ISBN 1-84416-400-4
Only in Death – ISBN 1-84416-428-4
The Iron Star - ISBN 1-84416-716-6

The Victory
Blood Pact – ISBN 1-84416-692-3
Salvation's Reach

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven