- Waardering
- 13
Ach thinkless is belg dan zegt al genoeg
No offence naar andere Belgen er zijn vast goeie ( moet de eerste alleen tegen komen)
cursor zweeft boven rapporteerknopje...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence naar andere Belgen er zijn vast goeie ( moet de eerste alleen tegen komen)

Die zijn er zeker !! werk daar héél vaak , moet zeggen dat hun mentaliteit goed bevalt , open , eerlijk en niet zo wantrouwend als hiero ( nouja , de meeste dan
)Die zijn er zeker !! werk daar héél vaak , moet zeggen dat hun mentaliteit goed bevalt , open , eerlijk en niet zo wantrouwend als hiero ( nouja , de meeste dan
)

, haha
.Ach thinkless is belg dan zegt al genoeg
Ik vraag me af waarom Nederlanders geneeskunde komen studeren in België.
Ah nu weet ik het weer: "In België ligt het niveau veel hoger", zij de Nederlandse dokter tegen me.
Kunnen we nu ophouden met die flauwe Belg/Nederlander-moppen?
Ik wordt behandeld als een klein kind door jongens die 10 jaar jonger zijn dan me en 1000 maal jonger als het op levenservaring aankomt. Ik moet me dus wel aanpassen aan hun niveau he. integreren of zo.
Hoe weet je hoeveel levenservaring iemand heeft als je niet eens ziet dat het een meisje is ipv een jongen? Erg veel kan je je niet verdiept hebben.
Ik hoor je regelmatig roepen dat we over mensen oordelen zonder dat we weten om wie het werkelijk gaat, maar jij kan anderen dus wél in een oogopslag beoordelen? Als je het zoveel beter weet laat dat dan uit je argumentatie blijken.![]()
Gaan we er bliojven over lullen? Jeetje man, get a life.
Maar goed, ik zal je zeggen waarop ik mijn oordeel baseerde. Op de post hier in deze thread en andere threads en ook de pm's die ik ontving! Als iemand zegt in een PM dat ik moet doodvallen, dan weet ik genoeg over het niveau van die persoon.