MuscleMeat

Boevenhotel Friesland geopend

Jammer thinkless je owned jezelf!
En je zegt tegen mij probeer je er maar niet uit te lullen, maar wat doe je tegen Mighty?
Juist er uit lullen!
Wat vonden de meeste Nederlanders nou van Belgen?
Geloof mij jij bent niet de uitzondering die de regel bevestigt.
Duik nog maar gauw in je studieboeken en informeer eens flink bij je bronnen want je verhalen zuigen zwaar net als je stellingen.
En waar het in den beginne om ging is dat jij zegt dat mensen willekeurig mogen worden vastgehouden!
En dat is klinklare onzin jij reageert op een topic wat gaat over een stadje in Nederland en laten we het sterker zeggen op een kleine 30 kilometer bij mij vandaan.
De wetten die hier gelden gaan over Nederlands grondgebied dus word je berecht/vervolgd op de Nederlandse manier en hoe het in België gaat heeft hier niks mee van doen.
Dus sla je staart tussen je benen en druip nou maar af want je zit er wat dit betreft echt helemaal naast.

Tja, als je zelf al niet meer beseft wat ik had gezegd en hoe ik je ownde door het artikel dan kan k daar niks aan doen he.

Ik wordt behandeld als een klein kind door jongens die 10 jaar jonger zijn dan me en 1000 maal jonger als het op levenservaring aankomt. Ik moet me dus wel aanpassen aan hun niveau he. integreren of zo.
:roflol:

1000maal? jij hebt levens ervaring in een grot zeker, met je pro linkse opmerkingen :rolleyes:

Meneer is erg goed in zich aanstellen. Hij geeft me negatieve karma vanwege mijn belediging over dat ik zeg dat hij 'poten' heeft. Ik geef hem negatieve karma terug, krijg ik zo'n 10 PM's over dat ik me niet aan de forumregels hou; ik mag geen negatieve karma geven als ik het ergens simpelweg niet mee eens ben.. blablablabla..

Te triest voor woorden dit.. :)

Ik wordt behandeld als een klein kind door jongens die 10 jaar jonger zijn dan me...

Leuk dat je 10 jaar ouder bent.. gedraag je daar dan ook naar.. het is niet zo raar dat je wordt behandeld als een klein kind als je je ook als een klein kind gedraagt :thumb:

Ik wordt behandeld als een klein kind door jongens die 10 jaar jonger zijn dan me en 1000 maal jonger als het op levenservaring aankomt. Ik moet me dus wel aanpassen aan hun niveau he. integreren of zo.

Ben 3 jaar jonger he ouwe !! :D :D , dus niet aanstellen he , jij blijft hier !! je word niet gedwongen toch ???
En over levenservaring gaan we het maar niet hebben , jij hebt die van jou uitgebreid verteld , over die van mij wil ik het niet eens hebben ( zegt genoeg denk ik ) , Overigens ben je weer bezig met mensen te kleineren ( tijd geleden tegen je gezegd ) en ja dan krijg je weer zo'n antwoord :D

Ben 3 jaar jonger he ouwe !! :D :D , dus niet aanstellen he , jij blijft hier !! je word niet gedwongen toch ???
En over levenservaring gaan we het maar niet hebben , jij hebt die van jou uitgebreid verteld , over die van mij wil ik het niet eens hebben ( zegt genoeg denk ik ) , Overigens ben je weer bezig met mensen te kleineren ( tijd geleden tegen je gezegd ) en ja dan krijg je weer zo'n antwoord :D

fout: het kleineren begon langs de andere zijde he. Ik zal maar zwijgen over de inhoud van enkele pm's die ik kreeg van enkelen?

Waa

Meneer is erg goed in zich aanstellen. Hij geeft me negatieve karma vanwege mijn belediging over dat ik zeg dat hij 'poten' heeft. Ik geef hem negatieve karma terug, krijg ik zo'n 10 PM's over dat ik me niet aan de forumregels hou; ik mag geen negatieve karma geven als ik het ergens simpelweg niet mee eens ben.. blablablabla..

Te triest voor woorden dit.. :)

ja idd, je mag geen negatieve karma geven louter en alleen omdat je het niet met iemand eens bent. Lees de forumegels eens jongeman.
En beledigen mag ook niet.

ja idd, je mag geen negatieve karma geven louter en alleen omdat je het niet met iemand eens bent. Lees de forumegels eens jongeman.
En beledigen mag ook niet.

Ik wist wel dat ik een piemol had :D Je bent niet de slimste.. maar ach, dat neem ik je niet kwalijk hoor :):sukkeltje:

fout: het kleineren begon langs de andere zijde he. Ik zal maar zwijgen over de inhoud van enkele pm's die ik kreeg van enkelen?

Waa

met PM's iemand kleineren is idd zielig .
Heb ik ook nooit gedaan bij mijn weten , wel eens een Pm vertsuurd maar dan ook alleen om gelijk te geven , als ik het een keer eens was :D

Ach thinkless is belg dan zegt al genoeg :D
No offence naar andere Belgen er zijn vast goeie ( moet de eerste alleen tegen komen :roflol: )

Terug
Naar boven