XXL Nutrition

boksdummy

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.570
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
sinds vandaag hebben we een nieuw speeltje op de muaythai club, een boks dummy met oplichtende iets, iets anders als op de toegevoegde foto, echt wel de moeite! hier ga ik nog vele uurtjes op spenderen! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey, die hadden we ook op onze boksclub, maar dan in het rood. Nadelen, na enkele zware slagen mag je het terug in elkaar steken, en dat spul zit direct vol scheuren.

Ik mag er allesinds niet meer vol op slaan :( "Deze is voor techniek te leren, hard slaan doe je maar op de zware zak"

• Topic Starter Topic Starter
Hey, die hadden we ook op onze boksclub, maar dan in het rood. Nadelen, na enkele zware slagen mag je het terug in elkaar steken, en dat spul zit direct vol scheuren.

Ik mag er allesinds niet meer vol op slaan :( "Deze is voor techniek te leren, hard slaan doe je maar op de zware zak"

wij hebben hem in't groen ;)
mijn trainer gaf me ook al aan dat ik me meer moest inhouden qua kracht, wel leuk voor te oefenen op techniek en combinaties, dan moet je de lampjes volgen, wel leuk, maar voor kracht neem ik ook gewoon de zak

mijn trainer gaf me ook al aan dat ik me meer moest inhouden qua kracht, wel leuk voor te oefenen op techniek en combinaties, dan moet je de lampjes volgen, wel leuk, maar voor kracht neem ik ook gewoon de zak

lampjes hebben we niet... Wij hebben echt puur die op de foto, ik herken het motiefje in de staander.

enig idee hoeveel zo'n ding kost?

lol zit er cool uit , de lampjes volgen : weieieieieieiee , :roflol: :)

Dan nog zo'n GPS-achtige stem toevoegen en het wordt pas echt leuk

"Slaag nu... Rechts direct... gevolgd door... Linkse leverstoot"

Het is toch juist de bedoeling om het licht UIT :hamer: zijn ogen te slaan....

ik wil er ook 1

ckerz wel... ik neem hem dan overal mee naartoe. het word dan mijn beste vriend

De zware zak is toch om op te rossen met je honkbalknuppel? ???

Terug
Naar boven