XXL Nutrition

boksen + kuren

vincent2912

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
116kg
Vetpercentage
13%
Welke kuur raden jullie aan wanneer ik van plan ben weer veel te gaan boksen heb momenteel een lichte kuur achter de terug test only wil nu 4 weken bridge maar ben weer begonnen met boksen en ben bang weer veel te verliezen (in het verleden ook gebeurd)

Denk aan je uithoudingsvermogen, je bent nu al (monster)zwaar met 122kg op 1.90m en 14% vet.

zo min mogelijk vocht vasthoudende middelen ! ik zou persoonlijk kiezen uit : primobolan /boldenonen evt, 250mg test erbij niet meer ! hgh is top natuurlijk !

Nice amateur boksertje aan de hgh :D

pff jezus man ben jij toevallig een tank? klopt je leeftijd wel? precies test maakt je heel zwaar. ben het met rico eens over de vocht maar wat ik veel lees is dat dit ook groten deels aan je voeding ligt. maar goed nette stats!

zou in iedergeval geen tren nemen :P
dat verdoet je conditie

mss wat epo der bij?

Iederdeen lult maar wat hier op dat form over zijn stats
Ik kijk er al niet meer na

• Topic Starter Topic Starter
moeten jullie weten wat jullie willen geloven maar ik wil graag antwoord op mijn vraag en ga niet ouwehoeren over mijn stats

beast.gif

Als ik de stats moet geloven komt je ongeveer op zoiets uit? :haar:

ja klopt -.-''

Wahnzinn. Blauw en groot.

Ot. Wel is aan bold gedacht?
Lekker voor de conditie, wat je aan massa pakt is schoon. Niet te zwaar middel.

Ik zou sowieso kiezen voor korte esthers. Bold zou goed zijn en misschien winny erbij? Al is winny wat harder voor de gewrichten. Die afweging zou ik zelf maken.

zou TS misschien een foto vanzich zelf willen plaatsen ik ben echt benieuwd naar zijn fysiek!!

Boksen en bodybuilden? Slechte comboo

Ik zit aan het volgende te denken:

- 1000 mg bold 15 weken
- 750 test 15 weken

Echter zit ik nog te denken aan een kickstart maar weer niet wat heb al 2 kuurtjes winny gebruikt en denk dat iets nieuws beter zal zijn.

Iemand suggesties??

Denk dat ie met schoon vvm bedoelt zonder vocht kwaliteit massa zeg maar

Terug
Naar boven