1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Boksschool in Groningen

Discussie in '(Mixed) Martial Arts' gestart door Tjibbe, 19 apr 2007.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Tjibbe

Tjibbe Competitive Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Ik ga er binnenkort wonen, maar zie nergens een normale duidelijke sites. Ik wil graag het liefst boksen. Maar dan wel bij een goede boksschool. Ik wil zelf graag in de toekomst wel eens een wedstrijd boksen, vandaar dat ik het liefst ergens boks waar een hoog nievau is. Ik kan alleen niet echt een boksschool vinden. Wat is de beste keus voor in Groningen. En is er eventueel een internetsite van??

2. Tjibbe

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Of in ieder geval ergens waar boksles word gegeven??

3. Vincie1986

Vincie1986 Novice

Leuk Bevonden:
    6
    Geslacht:
    Man
    Ik weet wel dat er kickboks les gegeven wordt in de Hercules, deze zit als ik me niet vergis aan de Bedumerweg. Ook zit er volgens mij een normale boks school bij het Damsterdiep, of ergens in die wereld.

4. Tjibbe

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Ik heb dit adres gevonden alleen geen internet site erbij, kent iemand deze boksschool? BOXING STAD GRONINGEN
    Paterswoldseweg 131
    9727 BE GRONINGEN

5. -jeffrey-

-jeffrey- Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    92kg
    Je hebt BOWI nog in winschoten, je hebt er nog 1 in delfzijl die wedstrijdboksers heeft. En in appingedam zit nog 1. Voor de rest is het meer kickboksen in groningen en omstreken

6. zootje

zootje Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Boxing Stad Groningen

Boxing Stad Groningen heeft tegenwoordig een website: http://boksen.nu en http://www.boxingstadgroningen.nl

Het adres is veranderd, ze zitten nu aan de Antillenstraat 2 in Groningen. Het is een leuke actieve club met leden van jong tot oud, mannen en vrouwen, recreanten en wedstrijdboksers. Op de website kun je alle informatie vinden die je zoekt.

Soortgelijke Topics

Deel Deze Pagina