MuscleMeat

bokszak kopen voor vriend (staand of hangend)

mirella85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
58kg
Afgelopen maand ben ik met mijn vriend verhuisd naar een grotere woning. Bij de aankoop van de woning heb ik met mijn grote mond beloofd dat hij een bokszak zou krijgen. Mijn vriend wil graag een hangende zak. Volgens hem is een staande bokszak niet stabiel genoeg en slaat/schopt hij die relatief makkelijk om.

Mij lijkt een staande zak praktischer. Waarom?
- We zijn allebei niet heel handig en ik zie de boksbal al naar beneden vallen (met een deel van het plafond erbij uiteraard).
- Op dit moment zijn we aan het sparen voor een eigen fitnesskamer en om de andere fitnessapparaten kwijt te kunnen wil ik de boksbal aan de kant kunnen schuiven.

Ik heb al even op internet gezocht en de meningen over een staande bokszak zijn verdeeld.

Kunnen jullie misschien aangeven of de staande bokszakken van tegenwoordig nog steeds relatief makkelijk om te slaan zijn? En wat is een goede kwaliteit voor staande bokszakken? Of moet ik toch proberen de bokszak op te hangen?

Groeten,
Mirella

ophangen die handel

Idd ,gewoon 1 die hangt. Zo'n staande trap of stoot je zo van z'n plek(ook al is ie gevuld met water of zand).
Als je zo'n bokszak gewoon juist monteerd in een betonnen muur(dus geen gipswand) dmv zo'n haak dan zit ie muurvast hoor. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die trap je er echt niet af. :cool:

Terug
Naar boven