AndroidHealthClinic

Bokszak wandsteun

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Yo vechtfanaten.

Ik heb een Allright Holland bokszak (150cm hoog, ongeveer 40 kilo) van iemand over kunnen komen... thuis kwam ik er achter dat ik dat ding eigenlijk helemaal niet kan ophangen aan men plafond.

ik moet dus een wandsteun hebben; wat voor 1 heb ik nog voor een zak van ongeveer 40 kilo? en waar hebben jullie hem gekocht? welke site heeft een goede prijs/kwali-verhouding?

ben totaal niet thuis hierin en wil gewoon lekker random op dat ding in gaan rossen als "cardio" tussendoor, vandaar.

p.s. is het aan te raden om handschoenen te kopen, of kan zo'n ding wel genoeg hebben voor je hem verrot maakt?

Erwin, jongen ... die handschoenen zijn om je handen te beschermen.

Je denkt toch echt niet dat jij die bokszak effe kapot slaat? :D

• Topic Starter Topic Starter
Erwin, jongen ... die handschoenen zijn om je handen te beschermen.

Je denkt toch echt niet dat jij die bokszak effe kapot slaat? :D

ik weet niet of het kwalitatief hoogwaardig materiaal is? ben totaal niet bekend in die wereld... heb 20 euro voor dat ding betaald, maar alstie bijvoorbeeld nieuw 40 euro was kan ik me voorstellen dat het niet veel voorstelt. je knokkels + de tand des tijds kunnen op een gegeven moment dan toch wel wat lelijke plaatsen er in maken, denk ik..?

Fitness Seller verkoopt een Barbarian chin-up bar met een bevestigingsoog voor een bokszak eraan. Laat ik er nou toevallig één hebben besteld ... alleen niet om te boksen, maar om te chinnen;)

Ik heb de mijne bij Rumble Store Utrecht (voorheen Benima) gekocht. Hier de link http://www.rumblestore.nl/

daar had ik ze gezien, maar die leken me vrij duur? leek me dus meer voor echt profi stuff? 59 euro ofzo...

Fitness Seller verkoopt een Barbarian chin-up bar met een bevestigingsoog voor een bokszak eraan. Laat ik er nou toevallig één hebben besteld ... alleen niet om te boksen, maar om te chinnen;)

ah... ill look into that, thnx

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

wow, ik denk dat dat em gaat worden... super ding man. dank je.

kan ik ook elke dag pullups gaan doen :+

I.i.g. succes. Een goede martial arts workout is en blijft de beste cardio !

thnx.

het is die van soesoeki geworden, dan kan ik ook gelijk men chin up groove elke dag greasen... minimal 50 chins a day keeps the doctor away

zelf in elkaar flansen en aan de muur monteren:D werkt perfect..

Terug
Naar boven