MuscleMeat

boldenon-test en winny kuur

Legendi

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Hey iedereen,

Ik wil graag binnekort aan mijm 2e kuur beginnen. en wou hier eens horen of dit schema een goed idee is

Ik had dit in mijn gedachte:

week 1-6:
60mg/dag winstrol

week1-10:
500mg boldenone + 500mg test cypt.

Week14-18: +- 40mg/dag nolvadex

Mijn stats: 1m72, 83 kg, 13%bf.
Met men voeding zit ik ong. op 3000 cal/dag
250gr eiwitten,400gr koolhydraten, 60gr vet.
Vooral kip,pasta,rijst,....

Is 10weken boldenone lang genoeg? heb ook ergens gelezen dat boldenone langer moet genome worden?
De reden hiervoor is mij ook onbekend.

Het duurt bij boldenone wat langer voordat je bloedwaarden stabiliseren maar dat betekent natuurlijk dat het middel in de tussentijd niet werkt. Integendeel.

Voor de rest ziet je kuur er goed uit, ik zou alleen niet 4 weken wachten nakuren. Week 12/13-15/16 is beter.

10 weken is prima

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt. dus vanaf week 12 40mg nolvadex/dag als nakuur. En test cypt en boldenone 2x/week injecteren of 1x/week? heb ook ergens gelezen dat je best boldenone de eerste weken 2x/week kan injecrere en later 1x/week?

Ok bedankt. dus vanaf week 12 40mg nolvadex/dag als nakuur. En test cypt en boldenone 2x/week injecteren of 1x/week? heb ook ergens gelezen dat je best boldenone de eerste weken 2x/week kan injecrere en later 1x/week?

Frontloaden heet dat en kun je doen ja. Ik neem lange esters expres heel hoog omdat ze dan sneller in slaan en dan stop ik na 6-8 weken weer.

Gaan ze niet sneller van in slaan bro....
Ik begin juist met 1ml TestE de eerste 2 weken....

Waarom niet volgens jou?
Ik merk bij een hoge dosis test e na een paar dagen al de werking.
Enanathate heeft altijd dezelfde afgifte, dus als ik nu 1000mg injecteer zit er 2 x zoveel werkzame stof in mijn bloed als dat ik nu 500mg injecteer.

1000mg wordt net zo snel opgenomen als 250mg.
En werkt net zo snel. Alleen heb je met die frontload natuurlijk wel in 1 keer hogere waardes.
Maar op bijv 2ml ga je de eerste week net zo hard als op 1000mg. Alleen omdat meer mg meer aromatiseerd zal je idd het idee krijgen dat je meer aankomt.
Ik ben er iig vanaf gestapt. Omdat ik er aan het eind niet meer aan over houdt, en ik er te snel van op een plateau beland waar ik niet meer aan kom. Met opbouwen kom ik tot week 10 aan.
Dus bouw nu op en bevalt me 10 keer beter.

1000mg wordt net zo snel opgenomen als 250mg.
En werkt net zo snel. Alleen heb je met die frontload natuurlijk wel in 1 keer hogere waardes.
Maar op bijv 2ml ga je de eerste week net zo hard als op 1000mg. Alleen omdat meer mg meer aromatiseerd zal je idd het idee krijgen dat je meer aankomt.
Ik ben er iig vanaf gestapt. Omdat ik er aan het eind niet meer aan over houdt, en ik er te snel van op een plateau beland waar ik niet meer aan kom. Met opbouwen kom ik tot week 10 aan.
Dus bouw nu op en bevalt me 10 keer beter.

Je doet elke zoveel weken verhogen ?

Nou met 1000mg TestE kom je ook in week 7 bijna niets meer aan echte massa aan.
Terwijl dit toch tig keer je eigen productie is.
Dit komt omdat je lichaam altijd streeft naar een "gezond" hormonaal balans en groei.
Je lichaam gaat dit blokeren door middel van Myostatin.
Als je laag begint en blijft verhogen, ben je het dus net een stapje voor.

Nou met 1000mg TestE kom je ook in week 7 bijna niets meer aan echte massa aan.
Terwijl dit toch tig keer je eigen productie is.
Dit komt omdat je lichaam altijd streeft naar een "gezond" hormonaal balans en groei.
Je lichaam gaat dit blokeren door middel van Myostatin.
Als je laag begint en blijft verhogen, ben je het dus net een stapje voor.
Ah op die manier :)

Je doet elke zoveel weken verhogen ?

Ja ik begin op 1mlTest en 1ml X (bold en/of dht)
Dan stop je echt met groeien na 2 weken (is makkelijk te meten als je aan de HGH zit en je omtrekken gaat bijhouden per week)
Dus de 3e inject doe ik 2mlTest - 2ml X
Ook dan stop IK weer met groeien in week 5 of 6 en ga ik verder naar 3ml Test en 2ml X
Daarna in week 8 ga ik over op 4ml Test en 2ml X
En dan kan je in week 10 nog 1ml Parabolan erbij zetten voor 2 weken.

Maar dit is de manier wat bij mij werkt. Misschien dat een ander het niets vind he :)

Het is iig wel relaxed, want je hebt de eerste paar weken maar hele kleine spuitjes. Niet direct beginnen met 6ml per week ofzo

Sniezel weet ook echt veel he :D

No homo

Ja ik begin op 1mlTest en 1ml X (bold en/of dht)
Dan stop je echt met groeien na 2 weken (is makkelijk te meten als je aan de HGH zit en je omtrekken gaat bijhouden per week)
Dus de 3e inject doe ik 2mlTest - 2ml X
Ook dan stop IK weer met groeien in week 5 of 6 en ga ik verder naar 3ml Test en 2ml X
Daarna in week 8 ga ik over op 4ml Test en 2ml X
En dan kan je in week 10 nog 1ml Parabolan erbij zetten voor 2 weken.

Maar dit is de manier wat bij mij werkt. Misschien dat een ander het niets vind he :)

Het is iig wel relaxed, want je hebt de eerste paar weken maar hele kleine spuitjes. Niet direct beginnen met 6ml per week ofzo
Hoe zit het met herstel? En hoeveel kg gain je en hoeveel raak je naderhand weer kwijt?

Hoe zit het met herstel? En hoeveel kg gain je en hoeveel raak je naderhand weer kwijt?

Nou meestal stop ik wel in week 10, maar herstel is prima. Zelfde als elke andere kuur neem ik aan.

Sinds ik tijdens me kuur provi neem, en na me kuur supps voor me eigen productie/libido te boosten (DAA-Zink-D3) herstel ik al helemaal top, geen gelul meer met slecht libido aan het eind van me kuur (wat ik wel met AI's had)

Ja ik kuur alleen nog maar met HGH, anders vind ik kuren niet waard voor wat je er uiteindelijk aan over houdt.
Dus ik win zo een 10kg met zo een kuur, en val er de helft van terug na een paar maanden (hgh hou je veel vocht van vast)
Wou dat ik de helft van de kuurtjes had gedaan in me leven, alleen dan met HGH vanaf dag 1.
Dan had ik nu zwaarder geweest dan ik nu was, en had ik minder vaak hoeven te kuren.

Laatst bewerkt:
GetXXL heeft een keer uitgelegd waarom androgenen pas na een bepaalde tijd echt beginnen te werken maar dat betekent natuurlijk niet dat frontloaden onzin is. Met hogere bloedwaarden heb je natuurlijk ook meer werking, zo simpel is dat.

Wat mensen hier zeggen over het hormonale evenwicht dat je bereikt na een x aantal weken staat overigens mooi uitgelegd in "building the perfect beast". Als de androgenen namelijk in evenwicht zijn met cortisol dan gain je nog maar weinig. Dat effect kun je makkelijk bypassen door je doseringen gedurende je kuur te verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt. dus kan ik beter starten op 250mg/week test en boldenone endan na enkele weken stijgen.

Yes!

hallo dbb leden!

ik ga deze week deze spulletjes bestellen

week 1-4: 30mg dbol p/d
week 1-12:500mg test e p/w
week 1-12:500mg boldenone p/w
week 7-12:40mg winny p/d
week 14-18:20mg nolvadex p/d

is mijn 3e kuur, maar flink ziek geweest dit jaar en 6.5 kg verloren. ellende dus!
Iemand advies over hoe het anders en beter kan?

Gr

Terug
Naar boven