AndroidHealthClinic

boldenon-test en winny kuur

Maak een eigen topic aan?
week 14-17 20mg nolvadex (dus 4 weken lang)

• Topic Starter Topic Starter
nu, ik wil met deze kuur redelijk wat massa bijkomen maar ik houd nogal snel vocht vast en ik wil niet (overdreven) vol vocht schieten. heb gelezen op het internet dat je van boldenone niet veel water vast houd maar zijn er hier mensen die al ervaring hebben met boldenone en hierdoor veel vocht vasthoude of niet? anders vervang ik de bold door tren.

Ja ik begin op 1mlTest en 1ml X (bold en/of dht)
Dan stop je echt met groeien na 2 weken (is makkelijk te meten als je aan de HGH zit en je omtrekken gaat bijhouden per week)
Dus de 3e inject doe ik 2mlTest - 2ml X
Ook dan stop IK weer met groeien in week 5 of 6 en ga ik verder naar 3ml Test en 2ml X
Daarna in week 8 ga ik over op 4ml Test en 2ml X
En dan kan je in week 10 nog 1ml Parabolan erbij zetten voor 2 weken.

Maar dit is de manier wat bij mij werkt. Misschien dat een ander het niets vind he :)

Het is iig wel relaxed, want je hebt de eerste paar weken maar hele kleine spuitjes. Niet direct beginnen met 6ml per week ofzo

Oke klinkt apart, maar als het werkt is het goed natuurlijk.

Ik heb zelf het idee dat wat ik ook doe dat na 6-8 weken de groei eruit is. Heb ook eens na 8 weken 1000mg test nog 200mg tren ace EOD erbij gezet en pakte niks extra.
Maar ja , misschien dat dan de myostatin dan al maximaal opgelopen is. :P

Wat ik me trouwens wel afvraag bij jouw methode. Hoe kan je van een paar ml uberhaupt iets merken?
En de bloedwaarden bouwen toch altijd op t/m week 4 a 5 ?

Oke klinkt apart, maar als het werkt is het goed natuurlijk.

Ik heb zelf het idee dat wat ik ook doe dat na 6-8 weken de groei eruit is. Heb ook eens na 8 weken 1000mg test nog 200mg tren ace EOD erbij gezet en pakte niks extra.
Maar ja , misschien dat dan de myostatin dan al maximaal opgelopen is. :P

Wat ik me trouwens wel afvraag bij jouw methode. Hoe kan je van een paar ml uberhaupt iets merken?
En de bloedwaarden bouwen toch altijd op t/m week 4 a 5 ?

Ik zet het met HGH, dan werkt 1ml al direct. (bij mij)
En met HGH zie je ook direct wanneer je AAS aanslaan of niet.
Kwam elke week 2kg aan, in week 4 ging ik over op andere nep TestE (wist ik niet) en stond in 1 keer stil 2 weken lang!!! Zette toen 1ml EP Test tussendoor, en kwam meteen weer aan.
Zo ook als ik stil ga staan. 1ml extra en ik ga weer.
Maar ik kom dan ook wel 10kg per kuurtje aan, dus is makkelijk te zien wat werkt en niet.

Maar als ik op 2ml al groei met HGH (waarvan 1ml test) dan lijkt mij dat er zonder hgh ook groei moet zijn. Alleen is het verschil dan wat kleiner en moeilijker te monitoren.

Ik zet het met HGH, dan werkt 1ml al direct. (bij mij)
En met HGH zie je ook direct wanneer je AAS aanslaan of niet.
Kwam elke week 2kg aan, in week 4 ging ik over op andere nep TestE (wist ik niet) en stond in 1 keer stil 2 weken lang!!! Zette toen 1ml EP Test tussendoor, en kwam meteen weer aan.
Zo ook als ik stil ga staan. 1ml extra en ik ga weer.
Maar ik kom dan ook wel 10kg per kuurtje aan, dus is makkelijk te zien wat werkt en niet.

Maar als ik op 2ml al groei met HGH (waarvan 1ml test) dan lijkt mij dat er zonder hgh ook groei moet zijn. Alleen is het verschil dan wat kleiner en moeilijker te monitoren.

Maar je geeft al aan dat je van de 10 kilo die je wint 5 kilo overhoudt en ik denk dat die 5 kilo die je kwijtraakt zeker niet allemaal vocht is door de GH. Ik heb ervaren met cyclen ipv blast/cruisen dat wanneer je weer begint aan een kuur je eerst spieren die je al had terug pakt en dan nieuwe erop plakt.

Ik behoudt ongeveer 80% van het gewicht wat ik eraan plak (laatste kuur minder ivm oxy), terwijl ik met cyclen idd de helft kwijtraakte.

Terug
Naar boven