MuscleMeat

boldenone eerder op

builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik trok vandaag voor de 8ste keer een ml bold uit mn flesje waar 10ml(van gs) in hoort te zitten.
maar heb er maar 8ml uit gehaald.
er had dus nog 2ml in moeten zitten.
volgens mij heb ik wel vaker gelezen dat er te weinig in die flesjes zit.
hebben jullie dit wel eens meegemaakt?

Je trekt altijd iets meer olie uit de vial dan de hoeveelheid die je wenst.
Zodoende kom je tekort :cool:

maar 2 ml is wel erg veel dan moet je toch wat beter gaan oefenen met optrekken :D

• Topic Starter Topic Starter
ik trek precies genoeg op. niet meer niet minder. maarja kan weer naar mn mannetje.

er blijft natuurlijk altijd wat in de naald (en het opzetstukje)zitten maar 2ml is te veel.

wel k*t als je plant er 9 weken mee te doen. Ik ben benieuwd of ik wel 9 x uit een 10 ml vail haal...

trek maar eens tot 0,8ml op in je spuit. Trek de zuiger terug naar de 2ml bv. dan zie je dat je nagenoeg 1ml vloeistof uit je vial getrokken hebt.

Uit een 10ml vial trek ik ook meestal 8x 1ml om te injecteren.

Volgende keer ff rekening mee houden dus !

• Topic Starter Topic Starter
ja moet maar ff zien of mn dealertje nog kleine ampullen bold heeft. want vind t zonde om weer zo,n groot flesje aan te schaffen.

slabek zei:
trek maar eens tot 0,8ml op in je spuit. Trek de zuiger terug naar de 2ml bv. dan zie je dat je nagenoeg 1ml vloeistof uit je vial getrokken hebt.

Klopt als een bus..

Grt. D.W.

ik had laatst no een halve ml over en ik hou liever een halve ml over dan 2 ml tekort :D

builder zei:
ja moet maar ff zien of mn dealertje nog kleine ampullen bold heeft. want vind t zonde om weer zo,n groot flesje aan te schaffen.

naar mijn weten bestaan deze niet meer en zijn ze eigenlijk alleen nog maar in vials te verkrijgen

ja maar als je wat overhebt kan je het nog opmaken maar als je niks meer hebt in week 7 ofzo dan kan je weer nieuwe gaan halen. Denk je dan ook echt dat ik die halve ml niet erin heb gejast

slabek zei:

ik had precies hetzelfde probleem. Slabek geeft de oorzaak al aan.
Vervelend is het wel, een leer voor de volgende keer: een reserve flesje bij bestellen.

Bij mij exact hetzelfde..noodgedwongen een week korter gekuurd met Boldenone.

Voortaan neem ik standaard een vail extra.

Ook het gebruik van 5 ml spuiten is vrij onnauwkeurig ben ik nu achter.

Terug
Naar boven