MuscleMeat

Boldenone in de cut.

test tren bold = fantastisch
test tren mast = fantastisch als je onder de 8% bent anders moet je mast alleen voor oestro blocker evt gebruiken.

low test high tren high bold high mast = best cycle ever.

Ik heb in mijn laatste kuur 750 test 800 bold 600 tren gezet, en top op gegaan.. ik zat al 12 weken op 1000 test 800 bold, en heb daarna omgegooit naar iets minder test en tren erbij voor nog 8 weken.

Eetlust die bij mij normaal verdwijnt bij tren bleef, en ervaarde echt nog een boost qua kracht en hardheid. Enige nadeel is dat (zoals ik altijd met tren heb) gelijk last van gyno kreeg.. Maar trekt altijd weer terug naar oorspronkelijke lichte gyno formaal in pct gelukkig.

Ik heb in mijn laatste kuur 750 test 800 bold 600 tren gezet, en top op gegaan.. ik zat al 12 weken op 1000 test 800 bold, en heb daarna omgegooit naar iets minder test en tren erbij voor nog 8 weken.

Eetlust die bij mij normaal verdwijnt bij tren bleef, en ervaarde echt nog een boost qua kracht en hardheid. Enige nadeel is dat (zoals ik altijd met tren heb) gelijk last van gyno kreeg.. Maar trekt altijd weer terug naar oorspronkelijke lichte gyno formaal in pct gelukkig.

denk dat de dat hardheid en kracht eerder van tren kreeg als van de bold.

Bold is gewoon niet gemaakt voor kracht, t geeft je een mooi ronde look en om het af te polijsten gebruik je masteron.

Op tren heb ik een normale eetlust, Bold was bij mij de boosdoener. Ik zou perfect op bold kunnen cutten, maar dat libido probleem heb ik niet weer over om eerlijk te zijn.

denk dat de dat hardheid en kracht eerder van tren kreeg als van de bold.

Bold is gewoon niet gemaakt voor kracht, t geeft je een mooi ronde look en om het af te polijsten gebruik je masteron.

Op tren heb ik een normale eetlust, Bold was bij mij de boosdoener. Ik zou perfect op bold kunnen cutten, maar dat libido probleem heb ik niet weer over om eerlijk te zijn.
uiteraard kwam de kracht etc van de tren, deelde enkel mijn ervaring over deze stack, en dat alhoewel ik al 12 weken on was en ik dropte in test ik nog steeds een goede kracht boost kreeg van de tren :)

Lol wat een reactie

2x 4ml per week bedoelde ik! kwam op 2gram uit zogezegd... omdat ik het only deed geen sides geen gezweet en geen nachtmerries en s'nacht opstaan elke uur, kortademigheid bleef ook weg!!! op 500mg test en 400mg tren van LYY vroeger werd ik psycho'er!!!

tren only

wat

Indd mensen praten veel , blabla doen niks . Als ik zeg ik ga keihard erop dan laat ik dat ook zien , bewijs je resultaten

Indd mensen praten veel , blabla doen niks . Als ik zeg ik ga keihard erop dan laat ik dat ook zien , bewijs je resultaten

Armyofone92 for real??? waarom moet ik mij bewijzen? wordt je er geil van dan? of waan je je in een of andere competitie mss? Voel jij je beter als jij critiek op iemand anders zen fysiek kunt geven?
Waar kan ik jouw bewijzen zien dan? Kijk maar eens bij nieuwe media naar mij!!!! Heel kinderachtig van jou maar heb er een foto tussen gezet!

Armyofone92 ik zal het maar zo laten voor ik je verslind met foto's heb die van jou gezien en trok op niet veel eerlijk gezegd!! Liempje heeft op uw cutting toppic zelfs een foto gepost die jou naar beneden heeft neergehaald:D Jij bent de Blablabla type en waande je al beter dan de rest met je enkele rugfoto! sta trouwens op 8% nu met perfecte proportie wat ik van jou niet kan zeggen makker want uw armen matchen uw rug niet op de foto ;)

Laatst bewerkt:
upload dan een foto? met je 2 gram tren cycle

En jij? heb jij een foto? niet eens een avatar zie ik amaai ;)
Zie trouwens dat jij en Armyofone92 nieuwkomers van 2015 zijn die pas lid zijn en wss ook in de beginfase van bodybuilding zitten en zich graag willen bewijzen door anderen uit te dagen!!! Doe dit AUB niet meer mannen! Ik heb mij voor niemand te bewijzen ik train voor mezelf en niet voor een andere!

Laatst bewerkt:
Heb ook al trouwens een bewijs neergezet op DBB de vroegere site, in een van mijn logjes paar jaar geleden dat ik 160kilo benchte bij 80kilo dat ik was! f**k you haters!

Heb ook al trouwens een bewijs neergezet op DBB de vroegere site, in een van mijn logjes paar jaar geleden dat ik 160kilo benchte bij 80kilo dat ik was! f**k you haters!

Hahah trunck laat die gast, hij leeft in zn eige wereld.

Iedereen heeft uiteindelijk andere doelen en andere gedachtes op compounds en doseringen.

Hahah trunck laat die gast, hij leeft in zn eige wereld.

Iedereen heeft uiteindelijk andere doelen en andere gedachtes op compounds en doseringen.

Mensen denken bro, hoe meer aas hoe groter dat je zou moeten zijn.... Zonder erbij stil te staan dat je misschien op je zwakkere punten aan't trainen bent of om te cutten.
Ik ben namelijk ook iemand die grotere hoeveelheden aas moet nemen om er iets van te merken of ik heb er niet veel aan. Trensides vallen bij mij goed mee dus zie ik geen reden om laag te doseren, en ja zoals jij zegt.... Iedereen geloofd in zijn voedings of trainingsschema of heeft z'n eigen manier en favoriete aas om te mengen op de doseringen dat hij geloofd dat best voor hem is. Ik neem mijn doseringen niet omdat ik denk meer is beter maar gewoon omdat ik het stap per stap en kuur per kuur al heb uitgeprobeerd op verschillende doseringen en ik heb mijn lichaams reactie op aas zo leren kennen.... Wat voor een andere teveel AAS is kan weer voor een andere juist genoeg zijn ;) haha dat weet jij ook bro

Goed verhaal, lekker kort.

Terug
Naar boven