AndroidHealthClinic

test tren en bold tijdens cut?

nee hoor, tren is tren of je het nu in je tweede of je 5de kuur gebruikt :p Je kan er mee of je kan er niet mee om. Het heeft zen nadelen (zweten bij inspanning, lagere uithouding, impulsiever, bloedsuiker drops etc) maar de voordelen en het gevoel wegen er zo sterk tegenop dat het echt dat is hoor : kan ik het aan ? Zo ja, dan ga je het blijven gebruiken.

Das waar :) Mbt die bloedsuiker drops had ik nog wel een vraag, had het volgens mij al eens ergens gelezen maar hoe zit het met koolhydraten en Tren? Volgens mij heb je het daar al een keer over gehad of niet?

En of ik er tegen kan..... Nog maandje geduld hebben :D

als ik op tren een maaltijd met nauwelijk koolhydraten naar binnen schuif, bijvoorbeeld alleen maar 500 gram kip ofzo word ik na een half uur niet goed en moet ik snel koolhydraten hebben. Heb hier alleen last van als ik aan de tren zit.

Ja ik heb ho'tjes nooit zo nat ondergezweet dan on tren. Is ongelofelijk. Stomende zwetende buffel boven zo'n klein en kwetsbaar sletje.

YoungGod waar ben je als ik je nodig heb?

Maar altijd met test ;) Ik zou het persoonlijk niet aandurven. Maarja als BC het zegt moet het meevallen.

• Topic Starter Topic Starter
Blijf ik op test/tren/bold 250/400/400 net zo lean als op test/tren/mast 250/400/400?????

Blijf ik op test/tren/bold 250/400/400 net zo lean als op test/tren/mast 250/400/400?????

hmm..

bold duurt lang eerdat het werkt, als je bold kiest kan je die beter eerder laten starten en later stoppen.

het spul komt pas tot zijn recht met minimaal 15 weken ofzo.

hmm..

bold duurt lang eerdat het werkt, als je bold kiest kan je die beter eerder laten starten en later stoppen.

het spul komt pas tot zijn recht met minimaal 15 weken ofzo.

1-20 bold 600
1-20 Test 250
10-18 tren 300

Zou mooi kuurtje zijn toch ?

ik vind m leuk :)

je kan ook de laatste tien weken tren doen, en dan als het bevalt de dosis opschroeven.
(begrijp dat je voorzichtig bent)

Test moet dan wel 2weken langer doorlopen . Ik plan strak tegen het einde van me kuur me vakantie dus 2weken vakantie en aansluitend pct.

Hcg zet ik 20weken 2x500IU

Twijfel ook of ik eerste 6weken var erin gooi op 80mg per dag om effe een voorsprong te maken op de incoming tren :D

Test moet dan wel 2weken langer doorlopen . Ik plan strak tegen het einde van me kuur me vakantie dus 2weken vakantie en aansluitend pct.

Hcg zet ik 20weken 2x500IU

Twijfel ook of ik eerste 6weken var erin gooi op 80mg per dag om effe een voorsprong te maken op de incoming tren :D

kan goed, of winny

Terug
Naar boven