XXL Nutrition

Boldenone only

Chidgey

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hallo ik wil graag gaan beginnen aan een boldenone only kuur. Mijn vorige kuren waren winstrol only en test/dbol kuur.

De reden dat ik bold only wil pakken is dat ik een mild kuurtje wil pakken en schone kgs wil overhouden aan de kuur

Echter lees is verschillende meningen over de dosering/aantal weken/nakuur

Kan iemand mij hier meer informatie over geven

Boldenone only zeker geen aanrader
Zoizo stacken met testo

Op internet Staan genoeg topics over boldenone testosteron

tja mild kuurtje.. wat is mild?

wat denk je van test/primo?

• Topic Starter Topic Starter
Nee geen testo voor mij meer ga het gwn houde op eq only

Bold, mast en tren is een goeie combo. Maar dan is het geen licht kuurtje meer:o

Goed topic.

Lol..

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Bold 200mg.. Lees je ff in bro

Meer is niet altijd beter ken een paar leden hier die trainen bij
mij op de sportschool gebruiken zoveel van alles maar kan het niet bepaald aan ze zien dus ja

Meer is niet altijd beter ken een paar leden hier die trainen bij
mij op de sportschool gebruiken zoveel van alles maar kan het niet bepaald aan ze zien dus ja

Dat kan goed ja maar Bold op 200 mg doet gewoon zo goed als niks. En maar goed dat je vindt dat je geen test nodig hebt want je eigen productie ga je plat leggen dus zonder exogene zul je 0 test in je donder hebben.

Als je dan toch zo van de light bent....anavar misschien 1 optie?

Boldenone staat bekend om ernstige schade aan de nieren te veroorzaken. Zelfs bij één enkele injectie is er sprake van aantoonbare nierschade.
Ik wilde aanvankelijk dit middel toepassen in mijn eerste kuur, maar na het lezen van verschillende wetenschappelijke artikelen heb ik dit middel toch echt links laten liggen.

Op papier klinkt het goed een mild androgeen, sterk anabool. Maar als je de verhalen erbij pakt van schade aan de nieren, dan is het ver van een gezond AAS.

Er zijn simpel gezegd, betere alternatieve.

Dit is dus het probleem met mensen die totaal niet letten op voeding en denken dat alleen trainen voldoende zal zijn om te groeien, aanvankelijk is dit ook het geval maar uiteindelijk stopt de groei en grijpen ze naar AAS. Zelfs met AAS zoals je gezien heb zullen die mensen maar beperkt groeien.

Voeding is nog anaboler dan AAS.

De reden dat ik bold only wil pakken is dat ik een mild kuurtje wil pakken en schone kgs wil overhouden aan de kuur

Boldenone is inderdaad een mild middel, maar zoals ik eerder heb aangegeven schuilt er een ontzettend ernstige bijwerking in het middel. Het beschadigd je nieren, ik raad je je zoektocht te verbreden naar een andere steroïde aan.

Laatst bewerkt:
500mg bold only gehad 12 weken omdat ik het ook 'mild' wilde aanpakken..maar ik raad je echt aan om: of hoger te doseren of test erbij te pakken.

@Ddoob : op welke papers berust je je ? Want voor zover ik weet, buiten een case report of twee weinig of geen wetenschappelijke data over specifieke neven-effecten met bold (of gelijk wel AAS). Structureel gelijkaardige producten als quinbolone en methandienone zijn overigens frequent in mensen gebruikt vroeger.

Boldenone wordt voor heel lange periodes en in zeer hoge dosis gebruikt en zelden tot nooit worden negatieve effecten gemeld. Het is een mild product (nuja, mild is eigenlijk een ander woord voor zwak, minder neveneffecten zijn meestal het resultaat van minder AR-activatie, en androgene neveneffecten zijn meestal recht evenredig met de anabole eigenschappen, dus je mag je voor elk beetje anabool effect aan een rechtevenredig androgeen effect verwachten met de meeste producten).

Dat gezegd zijnde er is geen echt probleem met gebruik van boldenenone solo, want op basis van bloedtesten van mensen die boldenone gebruiken kunnen we besluiten dat een deel van de boldenone omzet naar testosterone (eerst vermoedde ik een gebrek aan specificiteit, dat de test mss boldenone oppikte en aangaf als testosterone, maar dan zou het gehalte veel hoger gelegen hebben gezien de gebruikte dosis). Enige probleem is dat je voor een deftig anabool effect de dosis ook wel stuk hoger zal moeten leggen dan voor testosterone, toch minstens een 600-1000 mg per week.

Ken deze studie in ieder geval zo opnoemen, een horrorstudie in mijn beleving.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21878449

Dierstudie. Zelfs bij één enkele injectie was er aantoonbaar nierschade. Dit artikel deed bij mij de das om wat Boldenone betrof, tevens is er sprake van leverschade.
Ik ga ervan uit dat de nieren bij mensen een zelfde samenstelling hebben als die van konijnen, of dit helemaal waar is weet jij misschien.

Dit is in simpelere opmaak voor de common folk:
http://www.ergogenics.org/dierstudie-boldenone-beschadigt-nieren.html
http://www.ergogenics.org/dierstudie-boldenone-schadelijk-voor-lever.html

Laatst bewerkt:
Ken deze studie in ieder geval zo opnoemen, een horrorstudie in mijn beleving.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21878449

Dierstudie. Zelfs bij één enkele injectie was er aantoonbaar nierschade. Dit artikel deed bij mij de das om wat Boldenone betrof, tevens is er sprake van leverschade.
Ik ga ervan uit dat de nieren bij mensen een zelfde samenstelling hebben als die van konijnen, of dit helemaal waar is weet jij misschien.

Dit is in simpelere opmaak voor de common folk:
http://www.ergogenics.org/dierstudie-boldenone-beschadigt-nieren.html
http://www.ergogenics.org/dierstudie-boldenone-schadelijk-voor-lever.html

Wat mij opvalt is dat als je een medline search voor studies doet met boldenone in de titel, dat de eerste 7 hits (meest recent) allemaal konijnstudies zijn van dezelfde groep in Egypte :s Betekent op zich niets, maar je dient je wel af te vragen :

-Reageren konijnen als mensen ?
-Zijn deze effecten eigen aan boldenone of androgenen in het algemeen ?

Terug
Naar boven