Fitness Seller

Boldenone + Winstrol tabs

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb een beetje zitten zoeken naar info, maar ben niet ver gekomen, maar een maat van me wil een kuur beginnen die niet al te zwaar is met winstrol tabs en zn doel is harde spiermassa en weinig side effects zoals een stierenkop :) en ben ik dus op boldenone uitgekomen.
Dit gaat toch wel goed met winny??

En ik dacht aan een 10 wkn kuur, maar hoe het er uit moet zien is de vraag

week 1 t/m 10 boldenone 400mg
week 3 t/m 10 winny tabs 50mg

nakuren met clomid

zoiets??

En is de boldenone van generics goed??

Ik zou Winny depots nemen.
Niet voor niets zijn de depots op de markt gekomen om de werkzame stof nog beter en langer z'n werk te laten doen.

Zes weken Winny is dan ook méér dan genoeg!

De Boldenone van GS is prima, prikt wel een beetje.
Mixen met een klein beetje test voorkomt irritaties! :D

Boldenone / Winny is een goed combo, neem maar van mij aan.(kuur 2003)
Ben er meer tevreden over dan mijn huidige kuur Test.Enanthate/ Winny.(kuur 2004)

Waarom? Omdat de Boldenone je het hongergevoel van een paard geeft en dit een welkome eigenschap is tijdens een kuur.
Niet dat ik nu alles niet weg krijg hoor, maar de zin is iets minder dan met Boldenone.

Gr

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
De Boldenone van GS is prima, prikt wel een beetje.
Mixen met een klein beetje test voorkomt irritaties! :D

Lekkere jongen! Dankzij de GS test heb ik 3 dagen met een stijf en pijnlijk bovenbeen gelopen....de boldenone voel ik niks van :D

pampam zei:
Ik heb een beetje zitten zoeken naar info, maar ben niet ver gekomen, maar een maat van me wil een kuur beginnen die niet al te zwaar is met winstrol tabs en zn doel is harde spiermassa en weinig side effects zoals een stierenkop :) en ben ik dus op boldenone uitgekomen.

nakuren met clomid

zoiets??

is inderdaad een goede opzet. tabs zijn te doen maar depot zorgt voor iets minder sterss op de lever.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zij ook al dat ie beter depot kan nemen, maar hij gaat liever voor iets minder geld :S

hmmm en ik zit ook te denken om die 50mg tabs 40 te maken, want het is wel een aardige hoeveelheid voor zn lever of zal dat wel meevallen???

pampam zei:
hmmm en ik zit ook te denken om die 50mg tabs 40 te maken, want het is wel een aardige hoeveelheid voor zn lever of zal dat wel meevallen???

Maak er maar gewoon 6 weken van en gewoon op 50 mg/dag houden. Je geeft je lever met 40 mg net zo'n grote opstoot als met 50 mg. Dus het aantal weken minder maken, 6 dus.

dus dan in week 4 beginnen met de winny

pampam zei:

nakuren met clomid

zoiets??

De boldenone van GS is toppie maar zoals hier boven al gezegt pak winny depot (vind niet dat je op een paar euro moet kijken) en verkort gewoon het winny gebruik ik zelf zou er nog test enth bij zetten voor die harde massa.

Na kuur zou ik het volgende doen:
week 1: 100mg clomid + 40mg nolva
week 2: 100mg clomid + 40mg nolva
week 3: 40mg nolva
week 4: 20mg nolva

hcg kan je tijdens de kuur doen (wat ik in mijn volgende kuur ga doen.of na de kuur zetten wat ik ook al een keer heb gedaan)

Om de dag een depootje of elke dag een handvol tabs, zou dat bou écht zoveel verschil uitmaken in prijs?

Bovendien moet je die tabs verdelen over de dag, lekker als je effe 1 keer vergeet.
Kortom, liever geen tabs!

ja dat snap ik zelf wel, maar dart moet ik eerst mn maat wijs maken :)

ja dat snap ik zelf wel, maar dat moet ik eerst mn maat wijs maken :)

en hij wil er geen test bij, want dan heb je weer meer kans op de side effects

kuren met winstrol en boldenone

Hallo,kan er iemand mij helpen hoe ik nu moet kuren???
Ik train al 7-8 maanden weeg nu 78 kg 1m76 en 19 jaar.
Ik heb bij mijn eerste kuur met testosterone en deca gekuurd en woog ik in het begin 68 kg nu zit ik aan een nakuur met pillen al 6 weken en nog 4 weken moet ik nog nakuren.
Maar ik zou graag wat scherper willen zijn kwa gezicht en lichaam en daarom ga ik 2XWINSTROL 10ML (50MG/ML) EN 1XBOLDENONE 10ML (200MG/ML) GEBRUIKEN en voor de nakuur NOLVADEX.
Is dat wel goed???
Maar ik ga het tegen de zomer doen rond JULIE.

tjongejonge wat een k*tbump weer.
prutser.

Terug
Naar boven