AndroidHealthClinic

boodschappen

ik sta trouwens meestal ook met open mond te staren naar wat anderen in hun karretje weten te proppen,

dan komt er zo'n stelletje aanlopen, jaar of 30 beide ongeveer 30 kilo overgewicht en die hebben me dan een partij chips en friet en frikandellen en chocoladerepen en 2 6packs 2-liter flessen cola en snoep en wit brood en chocoladepasta en 1 van alles uit de supermarkt waar chocola in zit in hun karretje gepropt...

damn en dan dingen durven zeggen als, 'ja sonja bakker werkt toch niet voor mij' en 'het zit in de familie he...'

en die h**r van een kassiere die mij raar aan kijkt met mn berg kwark en kip en rijst zegt tegen het stelletje: 'ow feesje? gezellig..' en het stelletje 'nee, hoezo?' :D

• Topic Starter Topic Starter
tja bro, je hebt er voor gekozen. en als je eenmaal iets groter/breder bent dan de doorsnee dutchman, dan val je op ja, maar dat is toch juist lekker!!
heerlijk om te pronken met wat ik heb, vooral in de zomer:D
.

daar heb je gelijk in en net wat je zegt vooralin de zomer

zoek je erkenning ofzo?

Eerst maak je een topic over of we ons wel hardcore vinden, nu of we raar aangekeken worden. Who cares?

verkapt "ik-ben-een-streaker-topic"

wel als ik mn latex hotpants aanheb..

ik word altijd raar aangekeken...

als ik m'n 10 kg kwark, 3 dozen eieren, 10 blikjes tonijn en 24L melk op de band zet durven ze al eens kijken. Er is zelfs al een kassierster die me ondertussen al kent, gaat ze rechtstaan en stroopt ze d'r mouwen op; "Ik zal m'n mouwen nog maar eens opstropen". :)

nou jah, who cares...

en nee dit is geen verkapte zie-mij-eens-lekker-veel-vreten post :D

Nee hoor, haal dan ook gewoon normale boodschappen en drink een shakje meer... En jah, als je 5 kg kipfilet haalt bij de aldi kijkt niemand anders

Volgens mij loopt je ego een beetje over. :D

Verkapt:''Gaan-jullie-ook-naar-de-supermarkt-om-je-ego-wat-op-te-krikken-topic''

Of gewoon niet zo breed gaan lopen. :D

(Ik zie het al helemaal voor me)

Een normale vraag dit IMO, ik besteed gemiddeld 14 euro per dag aan voeding, komt elke dag in de supermarkt om 6 bakken kwark, 6 blikken tonijn wat vlees, eieren en vis te halen. Cassiere is er wel aan gewend nu, maar idd zie je mensen weleens vreemogend kijken.

Kap es effe spierbeer, zo is het wel weer mooi geweest.

ik sta trouwens meestal ook met open mond te staren naar wat anderen in hun karretje weten te proppen,

dan komt er zo'n stelletje aanlopen, jaar of 30 beide ongeveer 30 kilo overgewicht en die hebben me dan een partij chips en friet en frikandellen en chocoladerepen en 2 6packs 2-liter flessen cola en snoep en wit brood en chocoladepasta en 1 van alles uit de supermarkt waar chocola in zit in hun karretje gepropt...

damn en dan dingen durven zeggen als, 'ja sonja bakker werkt toch niet voor mij' en 'het zit in de familie he...'

en die h**r van een kassiere die mij raar aan kijkt met mn berg kwark en kip en rijst zegt tegen het stelletje: 'ow feesje? gezellig..' en het stelletje 'nee, hoezo?' :D

:rolleyes:

Een normale vraag dit IMO, ik besteed gemiddeld 14 euro per dag aan voeding, komt elke dag in de supermarkt om 6 bakken kwark, 6 blikken tonijn wat vlees, eieren en vis te halen. Cassiere is er wel aan gewend nu, maar idd zie je mensen weleens vreemogend kijken.

14 euro?? Wtf man.. 400 euro per maand aan voeding, gaat mij iets te ver

grapje?

14 euro?? Wtf man.. 400 euro per maand aan voeding, gaat mij iets te ver

lijkt me een redelijk normaal bedrag

Op Rock Werchter had ik er wel last van... het liep daar vol ecto's en endo's in bloot bovenlijf, dus dacht ik ook hetzelfde te doen... ik was toen 6 kilo lichter dan nu en dus totaal nog niet breed ofzo (niet dat ik nu al een beest ben) maar zelfs toen viel het op dat de fysiek van de gemiddelde mens op geen kloot trekt :D

trust me bro' i know the feeling, op werchter voel ik de mensen me gewoon aanstaren

Terug
Naar boven