MuscleMeat

boodschappen

In het begin wel ... de cassieres kennen me nu en pakken een bakje kwark uit me krat en vragen hoeveel ik er heb ..

ik gebruik 6 liter melk per week.. alleen die bergen kipfilet vinden sommigen wel raar ... juist omdat het zo kort houdhaar is ...
Kipfilet haal ik gewoon in de C1000 .. ik kom echt helemaal nooit meer in een lidl.. zwaar klantonvriendelijk die ter***lijers...

Sta je daar bijna 3 kwartier in die k*trij (het is altijd druk bij ons in de lidl op de tijden dat ik tijd heb om boodschappen te doen..) ben ik eindelijk aan de beurt .. knalt dat wijf zo een bordje op die band dat ze gesloten is, want ze had pauze en dat ik dus maar even aan die andere (ook lange rij) moest aansluiten.. ik heb zo de kar vol met rotzooi laten staan en ben er uit gelopen .. ter***lijers..

Een maatje van me heeft andere werktijden (zit in de bouw, installatiewerk) en als hij gaat is het altijd redelijk rustig ... hij haalt nu mijn kip ...

Hahaha Hiekie, wel zeuren, zeggen dat je er nooit meer komt, maar dan een ander laten halen?

De kip is er nou 1 maal lekker goedkoop he :) ik weet dat het niet zo hoort .. maar die gast doet daar elke week zijn boodschappen ... Hij zij zelf .. dan haal ik het toch .. no problem, ik moet er toch heen.. en als ik heen ga is het niet druk...

Ik ben erg lelijk, ik ben er inmiddels aan gewend dat mensen raar naar me kijken.

Nee merk het nooit zo, mensen denken gewoon, wat een lul, al die groente en magere vis/vlees/kip, get a life

Maar als ze dat niet dachten vanwegen mijn boodschappen dan denken ze het wel vanwege iets anders.

Ik denk altijd, damn al die zakken ships en instant voer, wat een mizerabel eetpatroon hebben die mensen toch, etc

En zo kijkt iedereen naar elkaar. Alles wat jijzelf niet doet is raar en kan vaak op afkeuring rekenen.

Zo is het leven

Hehe gister toevallig nog :D Vrouw aan de kassa zag de kwark en noten al in de winkelwagen liggen: 'Ha, een sportman'
Voor de rest als ik iemand tegen kom die ik ken krijg ik wel de reactie dat ik weer overdreven veel gezonde dingen in m'n karretje hebt. Eigenlijk niet echt raar aangekeken dus :o

ik kijk eigenlijk altijd raar naar de andere mensen! je kent dat toch... zo'n mensen die 4 kg diepvriesfrieten, 17 zakken supervettige chips, 300 gram extra vettige kaas, 15 pakken sigaretten, 20 kant en klare microgolfmaaltijden, een groot wit brood dat al voorgesneden was in een plastieken zak (dat je kunt samenduwen tot een pingpongballetje), 4 kratten coca cola,... kopen. Maar wat ze dan ook wel kopen is light fanta...voor hun lijn! en kauwgum met fruitsmaak voor de vitamine C! kwestie van gezond te doen :scratch:

Laatst bewerkt:
ik kijk eigenlijk altijd raar naar de andere mensen! je kent dat toch... zo'n mensen die 4 kg diepvriesfrieten, 17 zakken supervettige chips, 300 gram extra vettige kaas, 15 pakken sigaretten, 20 kant en klare microgolfmaaltijden, een groot wit brood dat al voorgesneden was is een plastieken zak (dat je kunt samenduwen tot een pingpongballetje), 4 kratten coca cola,... kopen. Maar wat ze dan ook wel kopen is light fanta...voor hun lijn! en kauwgum met fruitsmaak voor de vitamine C! kwestie van gezond te doen :scratch:

:roflol: so true

Melk en kwark koop ik meestal wel in het groot aan, als ik mn kar uitlaad aan de kassa en ze zien kartons met dozen melk en karton vol met bakjes kwark dan heb ik wel al s opgemerkt dat sommige staan te denken , vind het nog grappig eigelijk.

hey bolle maar ff serieus: hoe breed ben je dan eigenlijk?:rolleyes:

haha die bolle zat zo in zijn rolletje dat hij ons zelfs heeft wijsgemaakt dat hij zo breed is dat mensen hem aankijken in de winkel. Blijkbaar geloofde hij er zelf ook helemaal in ofzo

Gaan we nu topics kicken van die kerel? :rolleyes:

Terug
Naar boven