- Waardering
- 40
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg idd niet dat ze beter presteren door de coke.
Maar idd zoals hierboven gezegd; het sporticoon gehalte is wel hard gedaald van hem de laatste tijd. En normaalgezien was hij toch niet meer samen met zijn underaged girlfriend ( 15 of 16 jaar? )

Ik zeg idd niet dat ze beter presteren door de coke.
Maar idd zoals hierboven gezegd; het sporticoon gehalte is wel hard gedaald van hem de laatste tijd. En normaalgezien was hij toch niet meer samen met zijn underaged girlfriend ( 15 of 16 jaar? )
Het is uit met zn kleine meid, nu is hij terug samen met zn ex, Lore

Het is uit met zn kleine meid, nu is hij terug samen met zn ex, Lore

Maar is het zijn ex dan wel, want hij is er terug mee samen?![]()
![]()

ik vraag mij af of de Quickstep-vloertjes nu plots ook de deur uit gaan vliegen zoals
bij het Festina schandaal toen(dacht dat de verkoop van die horloges plots met 15% steeg ofzo)

Bwa, ik denk het wel hoor. Altijd handig om zo'n laminaatplank bij te hebben om een lijntje op te leggen![]()

het was toch buiten competitie, so what's the problem?![]()

Die darter die wat weg heeft van EricR(Koosje) werd anders toch ook geschorst voor het roken van wat wiet.![]()

Als idool van zoveel wielrenners heb je een enorme verantwoordelijkheidszin vind ik. Ik denkt dat je verstomd zou staan als je zou weten hoeveel amateur wielrenners nu ook toch maar is cocaïne gaan proberen...want 'ahja den boonen fietst daar goed op'.
Onverantwoordelijk van Boonen dus. En persoonlijk vind ik dat drugs zoals cocaine en topsport niet samen gaan, als je topsporter bent, leef er dan ook naar. Laat die cocaïne liggen voor low life juinks.