AndroidHealthClinic

Nieuws Boonen betrapt op cocaïne

Ik zeg idd niet dat ze beter presteren door de coke.
Maar idd zoals hierboven gezegd; het sporticoon gehalte is wel hard gedaald van hem de laatste tijd. En normaalgezien was hij toch niet meer samen met zijn underaged girlfriend ( 15 of 16 jaar? )

mag die jongen zich niet eens amuseren misschien? ???

het was toch buiten competitie, so what's the problem? :D

Maar idd zoals hierboven gezegd; het sporticoon gehalte is wel hard gedaald van hem de laatste tijd. En normaalgezien was hij toch niet meer samen met zijn underaged girlfriend ( 15 of 16 jaar? )

ze zijn terug samen dacht ik

dat hij coke gebruikte was al lang duidelijk, nu wordt het gewoon eens bekendgemaakt...
nu is het nog wachten op de andere bekendmakingen binnen het wielermilieu, you'll see...

hopelijk krijgt hij schorsing ofzo, kan zijn kop niet zien :D
dan kan eindelijk nog eens een deftige renner winnen ipv Quikstep die het treintje maakt voor Boonen

Het laatste nieuws beschrijft alles weer zo mooi, de grootste k*tkrant van België

Het is uit met zn kleine meid, nu is hij terug samen met zn ex, Lore

ik vraag mij af of de Quickstep-vloertjes nu plots ook de deur uit gaan vliegen zoals
bij het Festina schandaal toen :D (dacht dat de verkoop van die horloges plots met 15% steeg ofzo)

Dat ze die ****er eens lang in de bak steken, kan zijn faggish look niet uitstaan.

Hij houdt ons allemaal aan het lijntje :D

Als idool van zoveel wielrenners heb je een enorme verantwoordelijkheidszin vind ik. Ik denkt dat je verstomd zou staan als je zou weten hoeveel amateur wielrenners nu ook toch maar is cocaïne gaan proberen...want 'ahja den boonen fietst daar goed op'.

Onverantwoordelijk van Boonen dus. En persoonlijk vind ik dat drugs zoals cocaine en topsport niet samen gaan, als je topsporter bent, leef er dan ook naar. Laat die cocaïne liggen voor low life juinks.

ik vraag mij af of de Quickstep-vloertjes nu plots ook de deur uit gaan vliegen zoals
bij het Festina schandaal toen :D (dacht dat de verkoop van die horloges plots met 15% steeg ofzo)

Bwa, ik denk het wel hoor. Altijd handig om zo'n laminaatplank bij te hebben om een lijntje op te leggen:D

Als idool van zoveel wielrenners heb je een enorme verantwoordelijkheidszin vind ik. Ik denkt dat je verstomd zou staan als je zou weten hoeveel amateur wielrenners nu ook toch maar is cocaïne gaan proberen...want 'ahja den boonen fietst daar goed op'.

Onverantwoordelijk van Boonen dus. En persoonlijk vind ik dat drugs zoals cocaine en topsport niet samen gaan, als je topsporter bent, leef er dan ook naar. Laat die cocaïne liggen voor low life juinks.

volledig mee eens!

Als hij me 100000 op men rekening stort vergeef ik het hem

Terug
Naar boven