MuscleMeat

Nieuws Boonen betrapt op cocaïne

Och, laat die jongen nou toch een lijntje trekken... doet ie toch niemand kwaad mee...

Hoewel, zat natuurlijk wel in zijn wagen (en gedronken ook). Als ie nou gewoon snuift en een taxi pakt is het ok voor mij.

Tommeke "tornado" Boonen is ooit al eens als enige aangekomen tijdens een wielerwedstrijd. Hij had meteen na de aankomst de finishlijn opgesnoven, hahaha.

Jammer voor hem, tast toch zijn geloofwaardigheid aan. Toch een Belgisch idool in mijn ogen, echt jammer. :(

jammer
had nog mooie dingen van hem werwacht
nu gaat hij waarschijnlek lange tijd geschorst worden

Robke78
Maar het was wel net voor de Ronde van België ... twijfelgeval

Ben trouwens wel benieuwd wat zijn sponsor ervan zou zeggen als die
een coke snuivende wielrenner op zijn payroll heeft p:

De bobo's die het tour circus sponsoreren zitten zelf ook met hun neus in het witte goud.

In de toiletten van het EU gebouw wordt heel wat afgesnoven, ons land wordt erop bestuurd. :p

Pff je mag weer geen radio of tv aanzetten of je krijgt Boonen op je dak.

Hij drinkt alcohol, snuift coke en rijdt vervolgens 180 km/u op de ring rond Mol ...

Dat had ik niet verwacht van iemand die 2 jaar geleden nog het boegbeeld van Levenslijn was in het teken van de verkeersveiligheid :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

levensLIJN ^^

Mijn moedertje haar hart was gebroken. "Als hij maar op die manier kan winnen..."
De volkse opinie blijft toch de meest onwetende hé.

mooi voorbeeld
probeer nu maar eens aan de jongsten onder ons uit te leggen dat als je renner wilt worden op topniveau, je er alles voor moet over hebben

veel trainen, geen alcohol en drugs...

:roflol: :roflol: :roflol: @ Tom Boonen !!!

En nog wint hij wedstrijden....

jammer.

Als hij wint staan we allemaal te springen van geluk en nu er iets negatiefs gebeurt staan we allemaal klaar om hem af te breken.
Erg toch. Mensen zijn toch rare dieren ????

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Ja, doe mij maar 2 lijntjes".

Wat gek, is dus toch gewoon een mens...

Die darter die wat weg heeft van EricR(Koosje) werd anders toch ook geschorst voor het roken van wat wiet. :D

Kerel zorg er nou eens voor dat je de juiste foto van mij boven water haalt :D Ik lijk totaal niet op die graspriet. Degene die er wel op lijkt is een maatje van mij en enkele debielen hebben die foto van mijn site afgehaald en gedacht dat ik dat dan was.

On-topic, Boonen zal het lastig krijgen om in de Tour te mogen starten. Prudhomme wil geen renners die in opspraak zijn geraakt.

Kerel zorg er nou eens voor dat je de juiste foto van mij boven water haalt :D Ik lijk totaal niet op die graspriet. Degene die er wel op lijkt is een maatje van mij en enkele debielen hebben die foto van mijn site afgehaald en gedacht dat ik dat dan was.

On-topic, Boonen zal het lastig krijgen om in de Tour te mogen starten. Prudhomme wil geen renners die in opspraak zijn geraakt.

In Zwitserland mag hij al niet starten. Teken aan de wand, denk ik.

De nieuwe VDB? Ook al denk ik niet dat Boonen doordraait maar het is wel een veeg teken dat hij klaarblijkelijk niet leeft als een volledige prof. Degenen die dat in het verleden niet deden ging meestal naar de klote. Ullrich is daar ook een goed voorbeeld van.

Terug
Naar boven