- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
train eens enkele weken enkel borst.
dus drie borst dagen en 1 dag voor onderhoud van andere spieren.
http://fit4lessamsterdam.wordpress.com/2013/02/25/in-4-weken-grotere-borstspieren-kweken/

Klinkt alsof je het niet correct uitvoert (borst oefeningen)...
ik heb nog niet in die thread gekeken...
welkom trouwens grt, Ray.....

vergeet een tijdje presses en schakel over op fly oefeningen. En dan niet licht met hoge reps maar gewoon in een zelfde combinatie gewicht/reps wat je zou doen voor presses.
zijn je triceps en schouders erg overpowered? dan zou ik iig ook wat 3xl aanraadt fly bewegingen maken die de borst meer isoleren.
Verder heeft iedereen wel achterliggende spiergroepen die NOOOIT het niveau bereiken van je sterkere spiergroepen denk ik.
Ik heb dit met triceps. Dacht vroeger meer = beter en zwaarder = beter.
Met triceps is het vaak wel zo dat minder reps en explosievere uitvoering met zwaarder gewicht wel beter is door meer fast twitch vezels, maar geldt ook weer niuet voor iedereen.
Nu train ik triceps 3 keer per week gericht maar wel met weinig volume, aardig hoge intensiteit. Volkgende dag nauwelijks spierpijn naar een training maar voel het wel, die dag daarna 48 uur later of 72 uur kan ik er gewoon weer prima een oefening of 2 voor doen.