MuscleMeat

borstbehoud bij aas

hc84

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
21%
Ik heb 8 weken een anavar only kuur gedaan, dit had vrij goede resultaten en weinig bijwerkingen. Alleen een groot nadeel, ik had al maar cupmaat C, maar nu is het dus echt een stuk minder.
Zijn er, buiten borstvergroting, middelen om dit weer te herstellen?

Ook was ik hierna van plan nog een kuur te doen over een tijdje, maar zijn er dan middelen die ik kan nemen zodat mijn borsten niet kleiner worden?

Hoor graag van jullie!

je bent een vrouw?

anders stel je eerst even voor ofzo.

je hebt neem ik aan ook vet kwijtgeraakt? Als je vetpercentage zakt worden je borsten ook kleiner. De ene vrouw heeft daar meer last van dan de andere. Dus de kuur zelf heeft daar niet direct invloed op. En andere middelen zullen je dus ook niet helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben inderdaad een vrouw, 27 jaar. Sorry had me even moeten voorstellen!
Ben nu gestopt na 8 weken anavar. Ben aan het denken om nog een kuur te doen, maar dan wil ik eerst weten of er dus middelen zijn waardoor mijn borsten niet nog kleiner worden. Want ben wel degelijk door de kuur een cupmaatje achteruit gegaan.
Hoor graag van de opties!

Zodra je droger wordt zal je dus altijd wat achteruit gaan in de cupmaat of je nu kuurt of niet. Volgens mij maakt dat niet een heel groot verschil.

Zodra je droger wordt zal je dus altijd wat achteruit gaan in de cupmaat of je nu kuurt of niet. Volgens mij maakt dat niet een heel groot verschil.

Wel raar hé dat sommigen onder "ons" een cupmaat bij krijgen van het kuren

héy Lange:D

volgens mij had ik hierop al een duidelijk antwoordt gegeven. Blijkbaar snap je het nog niet.

Wat je zegt is nogal onlogisch. Het is alsof je van nature kleine borsten en billen hebt en dan je zelf vol gaat vreten waardoor je 30kg aankomt, 3 cupmaten vooruit gaat en een dikke latina ass krijgt en dan verwacht dat als je gaat afvallen de vet op deze gunstige plekken blijft hangen en overal anders weg gaat. Wat jij vraagt komt hier op neer.

En nog als klap op de vuurpijl. Bij gebruik van AAS heb je juist als vrouw ook kans dat je vetweefsel in je borst zodanig aantast waardoor je zelfs bij het aankomen je borsten achteruit gaan vergelijken met hoe je normaal eerst was op dat vetpercentage.

Ja en er zijn vrouwen die een lage vetpercentage hebben en alsnog grote borsten hebben. Maar die hebben daar ook aanleg voor. Dat zijn de vrouwen die in hun pubertijd al borsten hadden waar de meeste vrouwen van alleen kunnen dromen.

Laatst bewerkt:
Of siliconen;)

Ik ken iemand die het probleem kan oplossen door handoplegging :)
met 2 handen te gelijk - komt u maar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
je hebt neem ik aan ook vet kwijtgeraakt? Als je vetpercentage zakt worden je borsten ook kleiner. De ene vrouw heeft daar meer last van dan de andere. Dus de kuur zelf heeft daar niet direct invloed op. En andere middelen zullen je dus ook niet helpen.
Ik zie dit topic nu pas, maar goed. Hoge hoeveelheden androgenen, oftewel kuren, veroorzaakt borstverkleining in vrouwen. Dat heeft verder niets met het vetpercentage te maken, het is naast de overige sides een teken van viriliteit wat door de AAS veroorzaakt wordt. Zoals TS aangeeft kan het een flinke afname zijn ook. Ik ken persoonlijk een meid die 5-6kg bulkte op een zeer laag gedoseerde EQ cycle, maar die erna kleinere BH's kon gaan kopen.

Ik zie dit topic nu pas, maar goed. Hoge hoeveelheden androgenen, oftewel kuren, veroorzaakt borstverkleining in vrouwen. Dat heeft verder niets met het vetpercentage te maken, het is naast de overige sides een teken van viriliteit wat door de AAS veroorzaakt wordt. Zoals TS aangeeft kan het een flinke afname zijn ook. Ik ken persoonlijk een meid die 5-6kg bulkte op een zeer laag gedoseerde EQ cycle, maar die erna kleinere BH's kon gaan kopen.

Klopt op mijn tweede post had ik hier ookal naar verwezen. Maar ging er in eerste instante van uit dat het voornamelijk door de vetverlies kwam omdat ik dacht dat deze problemen vooral met androgene middel van toepassing waren. Maar blijkbaar heeft een beetje anavar ook al invloed.

Terug
Naar boven