XXL Nutrition

Borstdefinitie

Trickolutions

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Hallo,

Als ik mijn borst zeg maar aanspan en naar binnen samendruk krijg je veel beter zo'n streepje te zien wat logisch is maar bij mij zit er een soort van put in het midden, alsof bovenkant borst meer ontwikkeld is, daar is het in het midden dikker, naar beneden toe krijg je een putje en dan helemaal onderaan sluiten die aparte borstspieren weer meer aan, dan is er wel een streepje te zien. Snappen jullie wat ik bedoel??? Beetje moeilijk om uit te leggen, maar is dat genetisch bepaald of valt dat weg naarmate je borst groeit?

Groeten

Hoe meer massa jij op je borst krijgt hoe minder je dit gaat zien...gewoon niet op letten dus.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ja foto is wel handig ja, weet alleen niet hoe ik ze op internet moet zetten... Maar sommige snappen het misschien wel en ja, het is niet echt een heel groot gat, meet een lichte inham, misschien moet ik dat meer trainen maar ik ik heb vroeger altijd alles flat gedaan, nooit incline en decline, daar was ik mee begonnen en dat groeide veel sneller... Best vaag, maar misschien valt het idd weg naarmate je meer massa krijgt.

Een kippeborst
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een beetje raar plaatje maar is wel serieus bedoeld. Kon geen betere vinden:o

Is genetisch bepaald, niets aan te doen voor zover ik weet.

Black Knight zei:
Een kippeborst
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een beetje raar plaatje maar is wel serieus bedoeld. Kon geen betere vinden:o

Is genetisch bepaald, niets aan te doen voor zover ik weet.
Denk niet, dat dat is wat hij bedoelt.
@Trickolutions Je bent waarschijnlijk een schoolvoorbeeld van het "binnenkant borst"-verhaal, waar (nog steeds) veel mensen over praten. Velen zouden je hebben aangeraden om je binnenkant borst te gaan trainen, maar gelukkig stel je de vraag hier, waar verstandigere mensen zitten.:D
Wat Man Mountain en 50 Dollar zeggen is wat ik ook denk in jouw geval. Het is genetisch bepaald en zal minder op gaan vallen, wanneer je meer massa op je borst kweekt. M.a.w. het zal vanzelf minder opvallen. Je hoeft je er dus niet druk over te maken, want je kunt er alleen iets aan doen door geduld te hebben en hard te trainen.;)

Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon de aanhechtinglocatie's aan het borstbeen, en ja dat is genetisch bepaald en kun je niet trainen

Is genetisch inderdaad. Mits je borst dik genoeg is vind ik dit niet eens zo lelijk. Zal me er niet zo druk om maken.

En dat kippenborst-verhaal. Wat kan men daar aan doen ?

Papi Chulo zei:
En dat kippenborst-verhaal. Wat kan men daar aan doen ?

ik denk niks.

over de aanhechtingsplaats gesproken. aan de binnenkant van mijn borst,bijna tegen het borstbeen heb ik een paar hele dikke bulten zitten. ik dacht dat het opgezette klieren waren of nog iets ergers maar dat bleken dus de aanhechtingen te zijn.

OM FOTO's TE UPLOADEN !!

www.tinypic.com
- Dan bladeren, foto selecteren
- 'Host Image' knop klikken
- 1 van die links hier neerzetten ( die met [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar] ben benieuwd of hij het doet. Thnx in ieder geval voor die link en voor de opmerkingen die eerder zijn gemaakt, dat geval van die kippenborst bedoel ik idd niet, het zit meer in het midden van mijn borstspieren. Je ziet een klein beetje een verdikking aan de bovenkantborst(bij de aanhechtingen op het borstbeen). Verder naar onder wordt die verdikking minder en van ondere weer meer. Op deze foto is een beetje verkeerde lichtinval maar je kan het wel een beetje zien. Maarjah ik moet het er maar mee doen, hopen dat het inderdaad wegvalt. Bedankt!

Ik denk gewoon gebrek aan massa. hoe meer massa op je borst, des te meer ook de binnekant 'gevuld' wordt.

juj... ff wat research gedaan op google en blijkt dat ik een serieus kippeborstje heb :(

zo ziet het er in het echt uit :
[Link niet meer beschikbaar]
(ben ik dus niet he :p)

Blijkt dat je het kan laten operen ..

Kan er niet mee lachen, nu ik het weet :/
kloteput :(

Trickolutions zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] ben benieuwd of hij het doet. Thnx in ieder geval voor die link en voor de opmerkingen die eerder zijn gemaakt, dat geval van die kippenborst bedoel ik idd niet, het zit meer in het midden van mijn borstspieren. Je ziet een klein beetje een verdikking aan de bovenkantborst(bij de aanhechtingen op het borstbeen). Verder naar onder wordt die verdikking minder en van ondere weer meer. Op deze foto is een beetje verkeerde lichtinval maar je kan het wel een beetje zien. Maarjah ik moet het er maar mee doen, hopen dat het inderdaad wegvalt. Bedankt!
Vind het eigenlijk wel meevallen, zou me er niet druk over maken. Na een flinke bulkcycle met voldoende variatie in oefeningen valt het wss nog minder op.
BoTo zei:
Blijkt dat het nog eens zorgt voor extra psyg. problemen ook (minder motivatie, agressie, teveel aandacht aan eigen uiterlijk besteden, ..)
Trek het je niet aan, allemaal selphfulfilling prophecies.

blijkt dat het te maken heeft met het voorste borstbeen dat scheef is gegroeid. In mijn geval wrs door verkeerde houding.

Zit al een hele avond recht en ben serieus aan het afzien :d

Trick ik vind het allemaal wel meevallen als ik die foto zie, dat valt met een vollere borst niet meer op.

En BoTo mss ligt het aan de foto maar het lijkt geen ernstig probleem te zijn van een kippenborst. Houding kan natuurlijk altijd de indruk verergeren, weer een reden om goed je rug en achterkant schouders te trainen.

welja , van voor zie je het niet. en als je er niet op let en ik loop mooi recht (wat ik nu altijd doe) ook niet

Terug
Naar boven