MuscleMeat

borsten voor mannen (implantaten)

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hi guys,

Ik zag net een vooraankondiging van editie nl.
Vanavond om half elf gaat het over borsten voor mannen,
Waarschijnlijk implantaten.
Tegenwoorgdig zijn er ook mannen die zich borsten aan laten meten.
Ik ga wel eff kijken waar het over gaat ???

Ik had zoiets ook een keer op MTV gezien, als je dit doet ben je echt een [vulmaarin].

Het zag er gewoon uit als vet op de goede plek.

Ik zie het al helemaal voor me, totaal geen rug en benen en dan dikke neptieten. :S

Heb ik wel eens eerder iets over op tv gezien. Is voor luie mannen die niet willen trainen en toch een brede borst willen. :rolleyes: Heel iets anders dus dan de borst implantaten voor vrouwen. ;)

kan het me wel voorstellen als je bv na een zwaar ongeval of ziekte ergens spieren kwijt bent , maar als gezonde mens vind ik het zwak

maar het lijkt me sterk dat deze ook het gewenste resultaat geven?

Spier blijft spier, mooiere dingen zijn er niet wat dat betreft :cool:

sommige mensen hebben van nature een ingezakte borst ... het is voor die mensen bedoeld.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gemist, is er iemand die het wel gezien heeft???

You can't flex fat!

zou er geen eer aan kunnen behalen laat mij maar lekker trainen...

ben je een echt bitchke???? :p :p :p

die vent met neptieten die een tijd terug op tv was zag er niet uit. Volgens mij had hij ook implantaten in zijn biceps. Die vent zag er echt afschuwelijk uit, dan liever een magere lat. :)

Er was ook een keer iets op tv over mislukte plastische chirurgie, toen was er een man die wilde (mannen) borst implantaten, had 'ie een cup D vrouwen borsten gekregen! :lol: Zag er natuurlijk niet uit, het zal je gebeuren! :rolleyes:

kijk voor iemand die zonder 1 of 2 borstspieren geboren is (ben de naam van de ziekte ff kwijt) , is dit een zeer goed haalbare zaak, maar als je de spieren hebt maar ze niet wilt trainen om er normaal of beter uit te zien, dan ben je echt te zielig voor woorden.

mwoah, vind het niet anders dan een litertje vet weg laten zuigen omdat je geen zin heb je het pl**ris te sporten en dieten. Nix zieligs aan. Van het laatste heb je mss meer voldoening maar het resultaat blijft hetzelfde.
Als je er blij van wordt en je kunt het betalen, waarom niet.

Vet laten wegzuigen vind ik ook enkel verantwoord als het er bij dieet zo goed als niet weggaat. Mensen die te lui zijn om iets aan hun gezondheid te doen, of te lui zijn om er wat beter uit te zien door te sporten daar heb ik 0.0 respect voor. Je kan een ongezonde levensstijl niet ff terugdraaien door wat te laten wegzuigen of wat bij te bouwen. Wat er echt moet gebeuren is een verandering van denken en leven bij die mensen die de gemakkelijke uitweg kiezen.

Trouwens borstvergrotingen bij vrouwen is heel wat anders dan bij mannen. Mannen kunnen doormiddel van spiergroei de borst altijd vergroten, maar bij vrouwen ligt dat ff anders. Kan ik goed begrijpen dat ze bij een zwakke vorm er via implantaten wat aan willen doen.

Maar voor mannen? Komaan zeg, dan ben je een mietje die liever geld geeft voor nep t**ten dan de realiteit te zien zoals die is en er zélf wat aan te doen. Gewoon mijn mening hoor :)

Big_T zei:
Maar voor mannen? Komaan zeg, dan ben je een mietje die liever geld geeft voor nep t**ten dan de realiteit te zien zoals die is en er zélf wat aan te doen. Gewoon mijn mening hoor :)
waarom voor mannen NIET? Vrouwen mogen god weet ik veel wat laten verbouwen, maar als je een vent bent gelden ineens andere regels. Vind ik raar. Net zo raar als dat een vrouw van AA naar C minder 'erg' is dan een vrouw die zat heeft maar gewoon 'nog meer' wil. Waarom moet je allerlei psychische klachten hebben om wat te laten verbouwen.
Echt, ik zou het wel weten als ik een paar ton over had :p Niet omdat ik lui ben, of omdat ik ontevreden ben. Maar gewoon, omdat ik denk dat het allemaal nog veel mooier en beter kan.
Als ik een kerel was denk ik niet dat ik pecs zou laten implanteren daar niet van overigens. Maar ik respecteer iemand die er wel toe besluit nix minder om.

Dani zei:
waarom voor mannen NIET? Vrouwen mogen god weet ik veel wat laten verbouwen, maar als je een vent bent gelden ineens andere regels. Vind ik raar.
Stond in mijn post:

Mannen kunnen doormiddel van spiergroei de borst altijd vergroten, maar bij vrouwen ligt dat ff anders.

Bij vrouwen gaat het om borstweefsel (vet) dat kan een vrouw niet opbouwen in die zin dat de borst een mooie vorm krijgt en de rest slank blijft. Meeste vrouwen willen toch een ronde vorm en dat bereik je niet met fitness/BB.

Dus daar ligt het verschil Dani

En verder kunnen mannen wel iets laten veranderen, ik heb nergens gezegd dat dat anders ligt dan bij vrouwen. Alleen als je spieren gaat faken dan ben je een loser. Beetje stoer lopen doen met stokkebeentjes en armen en dikke fake borst wtf. Het is eigenlijk meer lach -en meelijwekkend dan wat anders.

Big_T zei:
Beetje stoer lopen doen met stokkebeentjes en armen en dikke fake borst wtf. Het is eigenlijk meer lach -en meelijwekkend dan wat anders.
Nu heb je het over excessen. Die zien er altijd erm... apart uit (Kijk even naar Lolo Ferrari) Ik blijf erbij dat er geen verschil is tussen de verschillende soorten plastisch chirurgie (reconstructieve even daargelaten). Als het er nl om zou gaan dat alle plastische chirurgie die plaatsvind inzake gevallen waar mensen ZELF iets aan kunnen veranderen zou het gros van de facelifts ook daarbij horen. Je levensgewoonten bepalen nl de snelheid van huidverandering. Maar ik zie je punt. Voor jou geen opblaaspecs onder de kerstboom dit jaar :D

Nee zeker niet hehe. Maar sowieso toch zeker niet voor bodybuilders, is imo hetzelfde als synthol en mooi/realistisch is het toch nooit. Maar als de gewone man in de straat jaloers is op de afgetrainde bb fysiek dan kan ik begrijpen dat hij nep pecs aanschaft, maar kan er in dat geval alleen maar hartelijk mee lachen ;)

Lijkt me stoer...een Borstkas als een gorilla en nie eens 60KG kunnen bankdrukken :D :roflol:

Terug
Naar boven