MuscleMeat

borsten voor mannen (implantaten)

Misschien een oplossing als je echt ontevreden bent over de vorm van je pecs.. daar verander je met trainen niets aan.

dus we nemen een mager postuur, dikke t**ten erin (waarom niet bij de vrouwen werd het toch ook gewaardeerd ;) ) . Ik zie het voordeel er wel van in, ze lopen krom als de nete en als de vetkwabben over de grond hangen, hebben we weer schone straten:)

Ik vind het beetje triest eigenlijk....

Gewoonweg lachwekkend, als iemand zoiets doet die het "niet nodig heeft."

Ik heb vroeger nog gehoord dat er profs waren die dat deden. Wat er van aan was weet ik niet, mss was het maar een gerucht.

Dani zei:
Als je er blij van wordt en je kunt het betalen, waarom niet.
Inderdaad :thumb: maar ik lig wel helemaal dubbel als ik zo’n kerel zou tegenkomen want het ziet er niet uit. :D

Borstspieren zien er uit alsof ze over de volle breedte van de borstkas tegenaan zijn ‘geplakt’ waar borstimplantaten er uit zien als een soort platgedrukte vrouwenborsten. :D

Wat me nog het meeste stroort si dat je er geen donder aan hebt. Dan heb je een borstkas als he-man (maar dan een stuk lelijker :D) maar je krijgt nog geen kg meer van de grond af.:rolleyes:

Ik vind het gewoon zielig als je dat doet. Maar ik ben het toch ook wel een beetje eens met Dani dat als je het geld hebt en je wil het, waarom niet? Je moet het idd zelf weten, maar volgens mij ziet het er bij mannen gewoon erg nep uit als ze borstimplantaten nemen, there's no substitute for the real thing. :cool:
.

Dani zei:
Als je er blij van wordt en je kunt het betalen, waarom niet.

Mmjah, het is natuurlijk zo dat iedereen zelf mag bepalen of ie zich laat verbouwen of niet, maar om nu te zeggen dat ik dit een goede ontwikkeling vind. Nee

Dit is natuurlijk niet het juiste forum om dit te bespreken maar ik vind het gewoon zorgwekkend dat het uiterlijk vandaag de dag zo belangrijk is geworden.
Ik vind niet all non-reconstructieve plastische chirurgie een zak poep want als ik programma's zoals extreme makeover zie, waarin lelijke mensen een beetje respectabel uiterlijk krijgen, dan kan ik best begrijpen dat lelijk zijn je ongelukkig kan maken. Alleen is het het meestal het geval dat de al redelijk aantrekkelijke mensen wat aan zich laten knutselen omdat ze nog niet perfect zijn (wat perfect dan ook moge zijn)
En dat vind ik toch niet echt een goede vooruitgang, als ik zo eerlijk mag zijn.

justlooking zei:
Ik vind niet all non-reconstructieve plastische chirurgie een zak poep want als ik programma's zoals extreme makeover zie, waarin lelijke mensen een beetje respectabel uiterlijk krijgen, dan kan ik best begrijpen dat lelijk zijn je ongelukkig kan maken. Alleen is het het meestal het geval dat de al redelijk aantrekkelijke mensen wat aan zich laten knutselen omdat ze nog niet perfect zijn (wat perfect dan ook moge zijn)
En dat vind ik toch niet echt een goede vooruitgang, als ik zo eerlijk mag zijn.
Dat is het verneukeratieve. Wat jij ziet als je naar mij kijkt is iets heel anders dan wat ik in de spiegel zie. Niets zo subjectief als je zelfbeeld.

Tijdje geleden was er een gay zakenman die geen tijd had om te trainen (gaaap). Hij besloot dus implantaten in zijn borst, biceps/triceps en kuiten te laten zetten.

Het leek verdomme nergens naar.

Sorry, maar als je zo lui bent en op deze manier aan je 'spieren' wil komen dan ben je in mijn ogen een echte loser.

Corrigerende ingrepen na een ongeluk oid is begrijpelijk, maar dit was buitengewoon triest.

Dani zei:
Dat is het verneukeratieve. Wat jij ziet als je naar mij kijkt is iets heel anders dan wat ik in de spiegel zie. Niets zo subjectief als je zelfbeeld.

Helemaal gelijk.

En wat ook erg belangrijk is; Hoe je in het leven staat, dat straal je uit. Dus ben je erg negatief en denk je erg negatief over jezefl, dan zal iedereen je zo zien.

Ben je positief en gedraag je je ook zo, dan zullen mensen je ook heel anders zien.

Je past je zelfbeeld toch ook bij aan de reacties van anderen? Als je continu te horen krijgt dat je een leuke meid of jonge ben, maar je vind jezelf nog steeds lelijk, dan ben je gewoon te geobsedeerd het uiterlijk.

En dat bedoelde ik met mijn post. Het lijkt wel of alles en iedereen steeds meer geobsedeerd raakt door uiterlijke schoon. Daardoor gaan mensen zich complexen aanpraten en zich ongelukkig voelen. Je kan mij niet wijs maken dat een prachtige meid die zichzelf lelijk vindt, normaal is. Die heeft zichzelf gewoon een negatief zelfbeeld aangepraat.
Dus Jordees heeft gelijk. Mensen moeten voor de spiegel vandaan komen en gaan leven.

Terug
Naar boven