Angerfist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
InderdaadDani zei:Als je er blij van wordt en je kunt het betalen, waarom niet.
) maar je krijgt nog geen kg meer van de grond af.

Dani zei:Als je er blij van wordt en je kunt het betalen, waarom niet.
Dat is het verneukeratieve. Wat jij ziet als je naar mij kijkt is iets heel anders dan wat ik in de spiegel zie. Niets zo subjectief als je zelfbeeld.justlooking zei:Ik vind niet all non-reconstructieve plastische chirurgie een zak poep want als ik programma's zoals extreme makeover zie, waarin lelijke mensen een beetje respectabel uiterlijk krijgen, dan kan ik best begrijpen dat lelijk zijn je ongelukkig kan maken. Alleen is het het meestal het geval dat de al redelijk aantrekkelijke mensen wat aan zich laten knutselen omdat ze nog niet perfect zijn (wat perfect dan ook moge zijn)
En dat vind ik toch niet echt een goede vooruitgang, als ik zo eerlijk mag zijn.
Dani zei:Dat is het verneukeratieve. Wat jij ziet als je naar mij kijkt is iets heel anders dan wat ik in de spiegel zie. Niets zo subjectief als je zelfbeeld.
Angerfist zei:Misschien een oplossing als je echt ontevreden bent over de vorm van je pecs.. daar verander je met trainen niets aan.