Fitness Seller

Bovenkant borst zonder schouders

koreem

Advanced Bodybuilder
Waardering
159
Lengte
1m83
Massa
78kg
Welke oefening of variant kun je het best doen om je bovenkant borst te trainen met een zo weinig mogelijke stimulatie van je voorste schouderkoppen? Merk dat ze iets voor gaan lopen en train mijn voorste koppen al nooit los..

athlean x is echt ff a special kind of kut

hij snapt het allemaal prima maar verzint gewoon complete onzin om zo een beetje een shock factor te hebben en viewers te trekken

incline flys of dat filmpje hierboven. dat hij dingen verzint wil nog niet zeggen dat het ineffectief is? hij is volgens mij ook fysio ofzo..

Kan niet, wel kun je de focus erop leggen..

athlean x is echt ff a special kind of kut

hij snapt het allemaal prima maar verzint gewoon complete onzin om zo een beetje een shock factor te hebben en viewers te trekken
Welke onzin? Ik ga akkoord dat hij ook meegaat in de GET SUPERSHREDDED FAST!!!!! rage maar meeste dingen die hij zegt kloppen toch wel

standaardrecept voor veel van zijn videos
1. zoek iets waar vrij weinig twijfel meer over is in wetenschappelijke kringen, maar wel onder de trainees zelf (in dit geval of je de inner chest kan isoleren)
2. zeg het tegenovergestelde van wat 95% van de mensen die er verstand van hebben zeggen en breng het heel sensationeel 'je denkt misschien dat het niet kan MAAR MET THIS ONE SIMPLE TRICK KAN HET WEL'.
3. iedereen leest het en denkt meteen 'JA IK WIST HET WEL!'
4. hark views binnen

het is gewoon sensatiezoeken.
'Overhead Press More Weight (In Just 3 Minutes!!)'

Zal vast ook wel wat fatsoenlijke informatie tussen zitten, maar waarom die ongelooflijke bullshit voor lief nemen als er zat bronnen zijn waar je alleen goede informatie krijgt.

Welke oefening of variant kun je het best doen om je bovenkant borst te trainen met een zo weinig mogelijke stimulatie van je voorste schouderkoppen? Merk dat ze iets voor gaan lopen en train mijn voorste koppen al nooit los..

L-flyes op de pec-deck en dan schuin voorover leunen zodat de belasting wat naar boven verschuift

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Kan niet, wel kun je de focus erop leggen..

Als je het hier heb over dat "upper inner chest" verhaal, wat niet geaccentueerd kan worden ook je ook geen focus op leggen.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

meeste dingen die hij zegt kloppen toch wel

Volgens ? ? ? Zijn aanhangers ? ? ?

De anatomie en biomechanica ?

Die geven aan dat upper inner chest te accentueren valt? Volgens mij geven anatomie en biomechanica juist aan dat dit niet kan.

het aantal views dat [of wat?] hij heeft valt ook erg mee hoor.. nog niet eens zo populair als elliott hulse XD [maar hij heeft ook verstand van zaken]

Terug
Naar boven