MuscleMeat

Brainstorm mee voor mijn 2e kuur

test en / masteron en

plain, simpel and effective!

test e 625-750mg ew
mast e 600mg ew

evt. wat anavar toevoegen..:D

Heb wel foto's, maar heb er geen belang bij om deze hier te posten. Zeker niet als een vent met 69 achter z'n naam erom vraagt. :p

Gewicht is ergens tussen de 10 en 15 kg toegenomen en ben daarnaast ook nog eens een heel stuk droger geworden. Helaas een hoop verloren omdat daarna de zomer aanbrak, een tijd waarin ik geen ritme heb en alles allemaal wat minder strict gaat.

Voorlopig wordt het dit:

1-10 Test enanthaat 750 mg
1-10 Masteron enanthaat 400 mg

Zou trenbolone op 200 mg een toevoeging zijn of is dat te weinig en is masteron op 400 genoeg?
Wat is ook alweer het maximum aantal ml´s wat je in je kont kan zetten? Als het ff kan wil ik het bij 1 injectie per keer houden, 2 per week. Zou dan op 4,5 ml uitkomen, eigenlijk net iets te veel geloof ik. Maarja, moet dan maar.

Ik zou zeker 400mg tren e EW bij zetten, mss vind je dat dat veel maar ik vind dat wel een goede dosering.
Als je dan 2x per week ga zetten dan zit je op 3,5 ml per keer dus 7ml EW.
Verder mss laatste weken HCG erbij...

Ik zou zeker 400mg trenbolone e EW bij zetten, mss vind je dat dat veel maar ik vind dat wel een goede dosering.
Als je dan 2x per week ga zetten dan zit je op 3,5 ml per keer dus 7ml EW.
Verder mss laatste weken HCG erbij...

Je moet niet halverwege beginnen met lezen ahmet. ;)

Test zou ik op 625 zetten en mast op 500. En desnoods wat var erbij maar heeft natuurlijk wel weer een prijskaartje.

Voorlopig wordt het dit:

Zou trenbolone op 200 mg een toevoeging zijn of is dat te weinig en is masteron op 400 genoeg?
Wat is ook alweer het maximum aantal ml´s wat je in je kont kan zetten? Als het ff kan wil ik het bij 1 injectie per keer houden, 2 per week. Zou dan op 4,5 ml uitkomen, eigenlijk net iets te veel geloof ik. Maarja, moet dan maar.

Je moet niet halverwege beginnen met lezen ahmet. ;)

Test zou ik op 625 zetten en mast op 500. En desnoods wat var erbij maar heeft natuurlijk wel weer een prijskaartje.

Moet jij nodig zeggen:D

Heb wel foto's, maar heb er geen belang bij om deze hier te posten. Zeker niet als een vent met 69 achter z'n naam erom vraagt. :p

Gewicht is ergens tussen de 10 en 15 kg toegenomen en ben daarnaast ook nog eens een heel stuk droger geworden. Helaas een hoop verloren omdat daarna de zomer aanbrak, een tijd waarin ik geen ritme heb en alles allemaal wat minder strict gaat.

Voorlopig wordt het dit:

teveel? je collo kan veel meer hebben, ik zet met gemak 5ml in mijn been. niet mauwen, goed diep zetten en have fun

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu te denken aan:

E5D
1-10 Test-E 500 mg
1-10 Masteron-E 350 MG

Komt neer op 700 mg test en 490 mg masteron EW, misschien met frontload.

Ik zoek eigenlijk nog naar een soort 'finishing touch'.

Anavar is een mogelijkheid maar betwijfel of dit me echt iets gaat opleveren. Krachttoename is natuurlijk wel lekker, maar ik ga niet echt op dieet. Dus of anavar dan z'n geld waard is?
Verwacht min of meer 'vanzelf' droger te worden net als tijdens mijn vorige kuur, ook al zijn dit lange esters. Mocht dit niet het geval zijn, kan ik er altijd nog 4 weken prop achteraan plakken zodat dit alsnog zo uitpakt. :D

Heb sowieso ook een berg ECY liggen die de vetverbranding op gang kan brengen.

Terug
Naar boven