Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of als scarface.
Dat hij gek wordt, en de macht teveel wordt.
Verslaafd aan ze eigen product zal nooit gebeuren, zal slechtste einde ooit worden.
Als ie doodgaat laat hij beter dat wijf en dat kind zonder een cent achter.
Is het zeker dat s05 de laatste is? Ik zou dat wel jammer vinden, ik vind dat de serie na season 4 weer een nieuwe start gemaakt lijkt te hebben. Zelf zou ik zo nog een paar seasons kunnen volgens. Walter die bad-ass groot wordt, grote strijd met Hank. Had anders liever gezien dat het bij season 4 was gestopt. Ik hoop iig wel op een goed einde alla godfather 1.

Ow, het nieuwe seizoen is al begonnen, van in juli dan nog! Wat een vreemd moment om een serie in de zomer te hervatten. Of hebben ze in de VS nu geen vakantie mss?![]()
het einde van het seizoen heeft iets te maken met die minigun in zen koffer in de eerste episode remember

Ik vind het echt een saaie aflevering. 47 minuten lang "hoe komen we aan methylamine" met een super voorspelbaar plot. Enige vette was het einde.
Slechtste episode tot nu toe imho, van alle episodes die Breaking Bad heeft.
de vorige was wel goed zeker met skywhore . Deze was gewoon aardig goed + ze hebben nu liters methylamine, genoeg om de hele wereld te voorzien van drugs 
Ik vind het echt een saaie aflevering. 47 minuten lang "hoe komen we aan methylamine" met een super voorspelbaar plot. Enige vette was het einde.
Slechtste episode tot nu toe imho, van alle episodes die Breaking Bad heeft.
heb nog maar 1 saaie aflevering tot nu toe geweten en dat was die met die vlieg in het lab, waar ze echt constant achter die vlieg zaten en er verder niets gebeurde
srsIs een flashfoward. Hij is waar jij nu bent 51 of 50 ofzo en in die flashfoward wordt hij 52.Vriendjes, iemand van jullie die zich de eerste afl. van seizoen vijf nog herinnert? In het begin zat Walt iets te eten in zo'n typische Amerikaanse diner -hij had trouwens lang haar- en kocht een auto met daarin een machinegeweer.
Waar moet ik dat fragment situeren? Is dat een flashforward? Of was het net een flashback?
Gelieve niets te spoilen, zit nog maar aan S5E2 nu.