AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Dat heb je helemaal goed ja. Gaat gewoon verder.

Miss voor jullie een stomme vraag, maar de laatste aflevering die ik gezien heb was dat hank op de wc dat boek zag met de initialen van walter. Begrijp ik dus nu dat ze eindelijk begonnen zijn met t vervolg op deze aflevering ?

idd, en in tegenstelling tot dexter is deze serie niet lachwekkend geworden in hun laatste seizoen:)

Juistttt ! Thanks Hier heb ik maanden op zitten wachten, maar dacht ergens gelezen te hebben dat t voorlopig niet meer kwam vandaar...

Weet iemand of t na deze reeks echt klaar is of dat er nog een vervolg komt ?

Juistttt ! Thanks Hier heb ik maanden op zitten wachten, maar dacht ergens gelezen te hebben dat t voorlopig niet meer kwam vandaar...

Weet iemand of t na deze reeks echt klaar is of dat er nog een vervolg komt ?

voor zover ik weet zijn de 8 afleveringen die nu komen de finale :)

Dit is het einde inderdaad.

Ok top, samen met de sopranos beste serie ooit ! Ben zelf geen held met downloaden ( ja ik weet t ;) ) , dus moet even wachten tot iemand ze op dvd zet voor me.

Sopranos staat voor mij nog altijd op nummer 1 en z daar waarschijnlijk ook altijd blijven staan maar breaking bad is zeker van zeer hoog niveau. Downloaden via torrents is echt te makkelijk indd, ik zie dat angelus het al voor je heeft opgezocht.

ik ben ooit aan de sopranos begonnen, 4 afleveringen gekeken maar kon me niet echt boeien:dunno:

Thanks angelus ik ga t proberen !!! wat betreft the Sopranos, dan zou ik toch echt even verder kijken en t een kans geven. Je weet niet wat je mist...

Ja is een must, hoor bij iedere goede opvoeding !!!:D

tread lightly ;)

Sorry insanittyy

Laatst bewerkt:
Stop eens met torrents te plaatsen en om karma te vragen, moeilijk zijn ze niet te vinden en je komt raar over.

Na een jaar geen BB vond ik het lastig om er weer in te komen. Begin het weer leuk te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Vond haar anders al weer aardig irritant in deze scene

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha dat wel en vooral die scene samen met haar zus maar ze speelt het wel mooi.

Terug
Naar boven