AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Ik ben om ;)

nee maar idd, daar had ik ook goede dingen over gehoord, ook maar ff proberen

Pff breaking bad.... volgens mij was ik bij seizoen 3 ofzo, maar ben er mee gestopt. Veel te langdradig en begon te veel op een soap te lijken. (Maar stiekem ben ik toch wel benieuwd hoe het af loopt. :o )

The Walking Dead ongeveer halverwege seizoen 3 uitgezet. Er gebeurd veel te weinig en weer begint het op een soap te lijken, erg jammer.

Nu bezig met een nieuwe serie: Vikings! :heart:

The Shield is trouwens ook een aanrader!

Ik had hem graag wel eens van z'n eigen product zien gebruiken, maar dat zou dan weer tegenstrijdig zijn met z'n brave imago (ondanks de 20+ kills)

Beste serie ooit! overtreft alles! The Sopranos was een geweldige serie maar dit was bijna perfect.
Gisteren van 1700 tot 0100 het allerlaatste seizoen gekeken. Ik heb speciaal gewacht totdat het hele seizoen was afgelopen om niet elke week te moeten wachten. Het einde is ook erg goed!

Ik heb alleen maar genoten!
Nu inderdaad Boardwalk Empire kijken!

dit komt echt niet in de buurt van the sopranos hoor.

sopranos beste serie ooit, klaar.

moest traantje laten

Sopranos imdb rate 9.1
The wire 9.4

Wow Breaking bad is nu naar 9.5. Was voor dit seizoen lager dan the wire.
Beste argument samen met "ik zweer"

ik heb 5 afleveringen van the sopranos gekeken, kon me niet boeien.

Nu angela zo lekker eerlijk is, durf ik toe te geven dat ik board walk empire fakking lame vond.

wel iedereen heeft andere voorkeuren en daar is niks mis mee, ik vond spartacus bv één van de beste actieseries ooit, terwijl er een hoop strakke anussen waren die het helemaal niks vonden. Zelfde voor Vikings

Sopranos is heel wat anders, meer drama ook, die stukjes met Carmella kunnen mij niet boeien, dat is jammer maar hoort erbij.

Breaking Bad heeft veel minder van dit vind ik, Skyler zeikt wel, maar meer over 't onderwerp van de serie wel.

Vind Breaking Bad toch wel een tikkeltje beter, zo'n overtuigende en goed geacteerde serie vind je niet zo snel.

Terug
Naar boven