XXL Nutrition

Breaking Bad (TV Serie)

Homeland is goed, maar imo niet op hetzelfde niveau als Breaking Bad.
Ehh daar valt nog best over te twisten, homeland en heeft niet voor niets een heel scala aan prijzen gewonnen :roflol:. BrBa is misschien een een paar treden beter, maar homeland is nog niet klaar:cool:

Ehh daar valt nog best over te twisten, homeland en heeft niet voor niets een heel scala aan prijzen gewonnen :roflol:. BrBa is misschien een een paar treden beter, maar homeland is nog niet klaar:cool:

Natuurlijk valt erover te twisten aangezien het gaat over verschillende meningen. Dat het prijzen gewonnen heeft verbaasd me niet, gezien het plot en de schuimbekkende Amerikanen die erop kicken. 'Murica

Het is een goeie show, alleen niet een Tier 1 show zoals Breaking Bad, GoT, Dexter (eerste 3-4 seizoenen).

van mij had de aflevering wel nog wat langer mogen duren, maar dit was ook al supertof.
Superspannend ook, alleen het einde een beetje te flauwtjes naar mijn smaak, zo rustig op de grond liggen enzo. Maar alle losse eindjes werden vastgeknoopt iig, behalve Huell..:D

4DOJu.jpg

maar WAT moet ik nu kijken, kan me echt niks voorstellen dat ik zo goed vind als Breaking Bad :c

Er zijn weinig series zo goed.

Kijk ff in de top 30 van imdb.

Superspannend ook, alleen het einde een beetje te flauwtjes naar mijn smaak, zo rustig op de grond liggen enzo. Maar alle losse eindjes werden vastgeknoopt iig, behalve Huell..:D

4DOJu.jpg

een andere agent vd DEA (die toen nog van niets wist) bewaakte hem, maar nog geen 2 dagen later van heel dat gebeuren zijn skyler en marie nog naar de politie gestapt (wetend dat hank dood was), een extra scene met Huell was dus echt niet nodig...

Laatst bewerkt:
Episode 15 was zowat de saaiste aflevering ooit. Ik ben ook niet onder de indruk van het einde, maar dit komt omdat ik sinds het vervolg x weken terug uit de 'bb flow' ben.
Ik herinner me ook niets meer over die groepering rond die 'matt damon van den aldi & z'n nonkel, qua introductie enzo....
Volgens mij heb ik gewoon een aantal afleveringen gemist ...

einde was gewoon goed, ik weet niet wat jullie aan het huilen zijn.

Episode 15 was zowat de saaiste aflevering ooit. Ik ben ook niet onder de indruk van het einde, maar dit komt omdat ik sinds het vervolg x weken terug uit de 'bb flow' ben.
Ik herinner me ook niets meer over die groepering rond die 'matt damon van den aldi & z'n nonkel, qua introductie enzo....

Het ligt inderdaad aan jou :rolleyes:, het einde was echt wel netjes gedaan

Dan heb je the fly zeker ook nog niet gezien?

een andere agent vd DEA (die toen nog van niets wist) bewaakte hem, maar nog geen 2 dagen later van heel dat gebeuren zijn skyler en marie nog naar de politie gestapt (wetend dat hank dood was), een extra scene met Huell was dus echt niet nodig...

Haha nee joh niemand zit ook te wachten op een scene daarover, maar vond het wel geinig:D

Ik ga boardwalk empire en homeland eens tjekken!
Game of thrones vind ik toch ook niet echt van hetzelfde kaliber, maar daar zal ik wel de enige zijn ofzo, aangezien iedereen daar ook zo lyrisch over is. Vind het een prima serie, maar mwah, doet me niet zoveel eigk. Heb 't t/m tweede seizoen gezien, geen idee of 't daarna heel anders geworden is? (behalve dat vrijwel iedereen dood gaat hoorde ik :P )

Boardwalk empire is zeker een aanrader. Game of Thrones vind ik ook geweldig en zit heel goed in elkaar, maar smaken verschillen natuurlijk.

:roflol: Hij leek idd op Matt Damon met downsyndroom.

Achterlijk goede serie, goed einde. Het leukste vond ik nog wel dat het vaak moeilijk te voorspellen is wat er ging gebeuren, mis ik vaak in series/films.

2v8mqtl.jpg

vond het wel een goeie :D

:roflol: Hij leek idd op Matt Damon met downsyndroom.

Achterlijk goede serie, goed einde. Het leukste vond ik nog wel dat het vaak moeilijk te voorspellen is wat er ging gebeuren, mis ik vaak in series/films.

AKA Meth Damon.

In eerdere afleveringen zat ik er vaak naast wat betrefd mn verwachtingen, maar de finale was zeker voorspelbaar,
oa dat Lydia vergiftigd zou worden met ricin in haar thee ipv stevia, dat Walter die huge gun zou gebruiken om de gang uit te roeien, dat Jesse het zou overleven en Walt dood zou gaan,
maar dat maakte me niet uit want het was alsnog hetgene wat ik wilde zien.

Beste serie die ik tot nu toe gezien heb.

Fly was sowieso een troll-aflevering.

tumblr_mrn1c9i5x71sfbccio1_500.jpg

Laatst bewerkt:
van mij had de aflevering wel nog wat langer mogen duren, maar dit was ook al supertof.

4DOJu.jpg

maar WAT moet ik nu kijken, kan me echt niks voorstellen dat ik zo goed vind als Breaking Bad :c

The wire als je die nog niet hebt gezien. Zelfs Peter Griffin vindt die minstens even goed.

Terug
Naar boven