Fitness Seller

brede schouders en mooie borstkas

sweetyboy

Novice
Waardering
0
hallo, ik ben al een tijdje bezig met fitness, maar sinds kort weer terug effectief bezig om het langer te doen.
Helaas kan ik niet naar een fitnesszaal wegens operatie aan staartbeen maar toch zou ik wel enkele oefeningen willen doen thuis. Heb gewichten.

Ik ben niet groot van gestalte, slechts 1,65m vandaar de spieren die belangrijk zijn. Mijn biceps en triceps lukken aardig.
Maar hoe kan ik bredere schouders krijgen (nu hangen ze wat af, naar beneden)steviger en recht krijgen.

En hoe kan je een mooie borstkas krijgen waar je ziet dat aan de zijkant er ook een scheiding is;

welke oefeningen zijn hier goed voor??

Je kan beter niks doen/forceren, als je eenmaal hersteld bent kun je normaal beginnen met trainen.

lees je eerst effe goed in beste gozer, je vind hier een boekenkast vol aan informatie.
en idd ik zou rustig herstellen en de gewichten even laten voor wat ze zijn.
je staartbeen lijkt me vrij klote trouwens om daar iets aan te hebben.

:)
SHUTTERSPEED zei:
lees je eerst effe goed in beste gozer, je vind hier een boekenkast vol aan informatie.
en idd ik zou rustig herstellen en de gewichten even laten voor wat ze zijn.
je staartbeen lijkt me vrij klote trouwens om daar iets aan te hebben.

Idd, weet niet hoe het zit met staartbeen dat geopereerd word, maar je kan best wel wachten tot alles terug in orde is. Als je brede schouders wilt hebben raad ik je aan:
millitary press
upright row
front raises
side raises
bent over raises
...

Een staartbeen is het stuitje neem ik aan? Je zou denken dat een operatie aan je stuitje geen probleem hoeft te zijn voor borst- of schouderoefeningen. Echter, door je ruggengraad loopt een gigantische zenuwbaan, en misschien heb je eerst een algehele rustperiode nodig voordat je welke oefening dan ook mag uitvoeren. VRAAG HET DE DOKTER!

Magistrator zei:
Een staartbeen is het stuitje neem ik aan? Je zou denken dat een operatie aan je stuitje geen probleem hoeft te zijn voor borst- of schouderoefeningen. Echter, door je ruggengraad loopt een gigantische zenuwbaan, en misschien heb je eerst een algehele rustperiode nodig voordat je welke oefening dan ook mag uitvoeren. VRAAG HET DE DOKTER!
Ik zou zoizo wachten als je een blessure hebt, een staartbeen is niet hetzelfde als je geopereerd word aan je arm ofzo he...
Ik vraag me af of je eigelijk wel mag zitten

Terug
Naar boven