MuscleMeat

Bridge kuur test/deca en test/tren

walter75

Advanced Bodybuilder
Waardering
74
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Ik wil binnenkort een nieuwe kuur gaan doen en overweeg nu een bridge kuur test/deca en test/tren.
In eerste instantie wil ik flink wat massa pakken en uiteindelijk wil ik zo droog mogelijk uit de kuur komen.

Dit is mijn voorstel:

Week 1-10: 500mg test-e EW
Week 1-10: 400mg deca EW
Week 1-4: 40mg dbol ED

8 weken bridge: 125mg test-e EW

Week 1-12: 500mg test-e EW
Week 1-10: 400mg tren-e EW
Week 1-10: 50mg proviron ED
Week 14-17: 20mg nolva ED

HCG wil ik de hele kuur mee laten lopen.
Wat vinden jullie ervan? En wie van jullie heeft al ervaring met een dergelijke lange kuur? Hoe is het herstel verlopen?

Lijkt me prima kuur en herstel zal lang duren ja.

Weet niet wat je vp is maar wil je echt droog en hard uit je kuur komen neem dan test p tren a en mast p voor de 2 de cyclus je zul harder en droger staan

Ik kom van volgende:

tien weken test E 750
bridge van 5 weken teste 125

dan 10 weken:
test E 500
super tren 250
mast e 200

6 weken bridge op 125

dan 10 weken opnieuw:
test e 500
tren E 400
mast e 200

nu wrsch weer bridge of toch even of gaan ok al is het cut...
bloedwaarden zijn perfect ook weinig sides buiten acne...

hcg draait mee natuurlijk..

herstel zal wel wat langer duren allemaal, maak me niet echt zorgen.
als ik 5-6 weken bridge - zien buiten testosteron mijn bloedwaarden er altijd goed uit...

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me prima kuur en herstel zal lang duren ja.
Dat het herstel lang gaat duren lijkt me inderdaad wel duidelijk, maar ik hoop natuurlijk niet een gigantische terugval te krijgen in gewonnen massa omdat het herstel een stuk zwaarder is dan na een korte kuur.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Weet niet wat je vp is maar wil je echt droog en hard uit je kuur komen neem dan test p tren a en mast p voor de 2 de cyclus je zul harder en droger staan
Ik moet het nog opnieuw meten, maar ik schat het nu op een 11%.

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Ik kom van volgende:

tien weken test E 750
bridge van 5 weken teste 125

dan 10 weken:
test E 500
super tren 250
mast e 200

6 weken bridge op 125

dan 10 weken opnieuw:
test e 500
tren E 400
mast e 200

nu wrsch weer bridge of toch even of gaan ok al is het cut...
bloedwaarden zijn perfect ook weinig sides buiten acne...

hcg draait mee natuurlijk..

herstel zal wel wat langer duren allemaal, maak me niet echt zorgen.
als ik 5-6 weken bridge - zien buiten testosteron mijn bloedwaarden er altijd goed uit...

Ik ben sowieso van plan om voor en tijdens de kuur mijn bloedwaarden te laten meten.

als ik jouw was zou ik het zo doen (uit ervaring)
Week 1-10 test e 500
Week 1-10 deca e 400
Week 1-4 Dianabol 50mg

na de kuur gelijk herstellen
week 10-14 20mg nolva ED

na het herstel begin je met je volgende kuur.

Week 14-24 500mg test-e EW
Week 14-24 400mg tren-e EW
Week 14-24 50mg proviron ED

Geloof me maar gozer dit is de beste wat je kan doen.

Week 1-10 test e 500
Week 1-10 deca e 400
Week 1-4 Dianabol 50mg

week 10-14 20mg nolva ED

Was jij niet 2 jaar on met dikke dosissen GH erbij? Toen je nog 60 kg woog ofzo?

@TS, het omdraaien is ook een optie, doe ik ook. Eerst Tren en een paar % verliezen en dan een dikke cleanbulk met deca.

Week 1-10 test e 500
Week 1-10 deca e 400
Week 1-4 Dianabol 50mg

week 10-14 20mg nolva ED

Na de nakuur meteen een nieuwe kuur starten? Je bent toch niet voldoende hersteld direct na de nakuur?

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

@TS, het omdraaien is ook een optie, doe ik ook. Eerst Tren en een paar % verliezen en dan een dikke cleanbulk met deca.
Hmm, daar zit op zich wel wat in!

Na de nakuur meteen een nieuwe kuur starten? Je bent toch niet voldoende hersteld direct na de nakuur?

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Hmm, daar zit op zich wel wat in!
nee klopt jij wilt tog door kuren of niet ? het herstel duurt 4maanden zelfs meer 5a6
en na 10weken raken je spieren verzacht en dat is niet zo fijn.

Ik wil bloed laten prikken. Op welke waarden moet ik precies laten controleren?

Nolva z'n 1/3 tot 1/4 van de gehele kuur volgens mij.

Dus 4 weken is te kort.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

hcg in welke dosering?

en hoeveel kg ben je nu aangekomen :D

Ik zou na een dergelijke kuur een week of 6 nakuren en ik deed dat met 4wkn arofixen en daarna nog 2wkn nolva.

Ik zou npp pakken en wellicht ook tren a. 8wkn deca durabolin is te kort gezien de langzame opbouw van die ester en de afbouw is heel langzaam zodat een bridge niet echt een bridge is.

Ik zou na een dergelijke kuur een week of 6 nakuren en ik deed dat met 4wkn arofixen en daarna nog 2wkn nolva.

Ik zou npp pakken en wellicht ook tren a. 8wkn deca durabolin is te kort gezien de langzame opbouw van die ester en de afbouw is heel langzaam zodat een bridge niet echt een bridge is.
Ik doe 10 weken deca. Ik zou de test door kunnen trekken en pas na 12 weken gaan bridgen. Dan zal de deca toch al ruimschoots zijn afgebouwd?
Waarom tren-a ipv tren-e? Sneller afgebouwd dus sneller herstel?
Wat is trouwens npp?

Ik doe 10 weken deca. Ik zou de test door kunnen trekken en pas na 12 weken gaan bridgen. Dan zal de deca toch al ruimschoots zijn afgebouwd?
Waarom tren-a ipv tren-e? Sneller afgebouwd dus sneller herstel?
Wat is trouwens npp?

Na Deca zou ik zelf gauw 6 weken bridgen denk ik, spul blijft redelijk lang actief dacht ik. Tren A omdat het sneller werkt en je je kuur dus kunt verkorten, NPP is de kortwerkende versie van Deca zeg maar, Nandrolone Phenyl Prop. Vergis je niet, herstel na 24 weken kan best k*t zijn als je pech hebt.

Terug
Naar boven