Fitness Seller

Bridge kuur test/deca en test/tren

Dosissen zijn niet overdreven, als je waardes goed terugkomen op einde van eerste, zou ik bridge laten voor wat het is en gewoon doordoen, gezien uiteindelijk je bedoeling toch is om weer off te komen en HCG de hele tijd te laten meelopen.

• Topic Starter Topic Starter
Dosissen zijn niet overdreven, als je waardes goed terugkomen op einde van eerste, zou ik bridge laten voor wat het is en gewoon doordoen, gezien uiteindelijk je bedoeling toch is om weer off te komen en HCG de hele tijd te laten meelopen.
Je bedoelt geen bridge tussen de 2 kuren?

Wil niet andermans topic vol spammen..
Maar welke waardes moet je volgens jou dan meten direct na een kuur waaruit je kan opmaken hoe het met je gezondheid staat.
Alat/asat/gamma gt e.d.?

Niet dubbele kans op sides dan zoals libido problemen?

Wil niet andermans topic vol spammen..
Maar welke waardes moet je volgens jou dan meten direct na een kuur waaruit je kan opmaken hoe het met je gezondheid staat.
Alat/asat/gamma gt e.d.?

Nee, lever zal al weinig of geen last hebben op einde van de eerste, zal in hoofdzaak bloeddruk, hematocriet, cholesterol en zo zijn.

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Niet dubbele kans op sides dan zoals libido problemen?

Nee, waarom zou je ? Zijn niet bepaald afhankelijk van duur of dosis, meer van A:E balans.

• Topic Starter Topic Starter
BC,

Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar heb je het nu over om de 2e kuur meteen na de 1e kuur te doen?

Dan slaat de kuur toch minder goed aan ofnaja haal je niet het max eruit ? Of waarom bridgen mensen dan anders ?

omdat lang kuren dikwijls voor langere perioden zorgt voor risicofactoren zoals verhoogde cholesterole, lage HDL:LDL ratio's, verhoogde hematocriet, verhoogde bloeddruk en soms enige ongemakken, waardoor mensen meestal niet op hun hoogste dosis willen blijven zitten het hele jaar rond. In top level bodybuilding proberen ze die cruises overigens altijd te minimaliseren. Zodra alles normaliseert gaat de dosis terug de lucht in.

Terug
Naar boven