- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt geen bridge tussen de 2 kuren?Dosissen zijn niet overdreven, als je waardes goed terugkomen op einde van eerste, zou ik bridge laten voor wat het is en gewoon doordoen, gezien uiteindelijk je bedoeling toch is om weer off te komen en HCG de hele tijd te laten meelopen.
Dosissen zijn niet overdreven, als je waardes goed terugkomen op einde van eerste, zou ik bridge laten voor wat het is en gewoon doordoen, gezien uiteindelijk je bedoeling toch is om weer off te komen en HCG de hele tijd te laten meelopen.
Dosissen zijn niet overdreven, als je waardes goed terugkomen op einde van eerste, zou ik bridge laten voor wat het is en gewoon doordoen, gezien uiteindelijk je bedoeling toch is om weer off te komen en HCG de hele tijd te laten meelopen.
Wil niet andermans topic vol spammen..
Maar welke waardes moet je volgens jou dan meten direct na een kuur waaruit je kan opmaken hoe het met je gezondheid staat.
Alat/asat/gamma gt e.d.?
Niet dubbele kans op sides dan zoals libido problemen?
BC,
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar heb je het nu over om de 2e kuur meteen na de 1e kuur te doen?
Dan slaat de kuur toch minder goed aan ofnaja haal je niet het max eruit ? Of waarom bridgen mensen dan anders ?