XXL Nutrition

Brinta met chocolademelk?

een vraag tussendoor:

Is er nog sprake van een noemenswaardig verlies aan kh of Eiwitten als je een proteine/weightgain shake in opgewarmt melk doet ?

Equelsor zei:
met brood is niks mis... je moet er relatief gezien alleen vele proporties van eten om aan een fatsoenlijk Kcal-totaal te komen.
Brinta tikt ook neit echt aan maar is, vind ik persoonlijk, makkelijker en meer van weg te werken.
en dan is er nog de 'varatie' als reden.
valt wel mee hoor
met 10 broodjes bruinbrood zit je zo op de 500 kcal

ja maar het bestaat ja niet alleen uit brood.......ik eet 28 plakken per dag......en dan komt beleg,avondeten,melk en fruit enzo er nog bij....dus dan is het wel te doen..

28.... howly !
dus jij neemt ook een extra tas mee naar school voor je boterhammen zeker ? :D

jep.....als je ziet hoe ze mij aan zitten te staren als ik er met die stapels brood aan kom lopen....haha geweldig.....

iedereen heeft het over brinta maar dat krijg ik niet weg, En misschien dat iemand een tip heeft om het lekkerder te maken????
Heb t al geprobeerd met melk en suiker maar helaas
??? ???

sheila zei:
iedereen heeft het over brinta maar dat krijg ik niet weg, En misschien dat iemand een tip heeft om het lekkerder te maken????
Heb t al geprobeerd met melk en suiker maar helaas
??? ???

Ik doe het 's morgens als volgt:

6 eetlepels magere kwark
kopje brinta, of kopje havermout, of kopje geroosterde graanvlokken (voor de afwisseling)
1 scoop eiwitpoeder
250 ml magere melk
verse aardbeien, of braambessen, of bosbessen, of banaan, of kiwi (voor de afwisseling)
1 theelepeltje amandelpasta

alles in de blender en mixen

is een lekker en stevig ontbijt

Waar om nou toch altijd brinta? Muesli is toch veel beter en lekkerder?

Volgens mij zit er meer suiker en andere dingen die je niet wilt in muesli... 'k zou zeggen vergelijk de twee eens...

Wat je ook kunt doen: brinta met melk, ff in de microgolfoven :) en lekker lekker, maar ik mag het ook koud

Grtz
DiS

sporty zei:
Ik doe het 's morgens als volgt:
6 eetlepels magere kwark
kopje brinta, of kopje havermout, of kopje geroosterde graanvlokken (voor de afwisseling)
1 scoop eiwitpoeder
250 ml magere melk
verse aardbeien, of braambessen, of bosbessen, of banaan, of kiwi (voor de afwisseling)
1 theelepeltje amandelpasta
alles in de blender en mixen
is een lekker en stevig ontbijt

Dat is wel het proberen waard want met alleen melk uit de magnetron :( nee krijg ik niet weg

Nou ik warm 250ml melk met 1 grote eetlepel honing :brew: op in de magnetron , daarn 50gram brinta en een banaan in schijfjes erin gemengd:meal:

100 gram havermout
500 ml melk
30 gram weipoeder

In de blender en je hebt een heerlijke shake.

750 kcal en je hebt het zo naar binnen.

Terug
Naar boven